Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich! Mam Ciągnik DX 6.30 usterka polega na tym że słabo podnosi podnośnik ( podnosi jak się przygazuje) wymieniłem filtr od hydrauliki , stan oleju jest w normie , założyłem nową pompe i jest bez zmian. Czy jest jakiś zawór regulacyjny? Może doradzicie co może być za problem, z góry dziękuje za podpowiedzi.

Opublikowano

Ja mam podobny problem tyle że się ciężko kręci kierownicą, trzeba przygazować żeby szło lekko i olej robi się biały jak śmietana. Zobacz u siebie jak olej wygląda, bo może mamy podobny problem.

Opublikowano

Obaj macie problem z zaworami.

d03 z zaworem pierwszeństwa, lub obbitrolem ( po spienionym oleju stawiałbym na orbitrol.)

a kolega darek14 z zaworem podnośnika.

W jednym i drugim przypadku można sprawdzić czy zawór ma przecieki jeżeli po dłuższym włączeniu funkcji zawór bardzo się grzeje.

darek14 nie piszesz czy ramiona opadają i czy podnośnik ma wogóle siłę coś podnieść?

Opublikowano

Obaj macie problem z zaworami.

d03 z zaworem pierwszeństwa, lub obbitrolem ( po spienionym oleju stawiałbym na orbitrol.)

a kolega darek14 z zaworem podnośnika.

W jednym i drugim przypadku można sprawdzić czy zawór ma przecieki jeżeli po dłuższym włączeniu funkcji zawór bardzo się grzeje.

darek14 nie piszesz czy ramiona opadają i czy podnośnik ma wogóle siłę coś podnieść?

Witam .Ramniona nie opadają , podosi tylko słabo i trzeba gazować bo pługa na wolnych obrotach nie ma siły udzwignąć - i coś syczy - prawdopodobnie będzie ten zawór puszczał , tylko w którym miejscu on się znajduje?

Opublikowano

d03

zawór pierwszeństwa jest przeważnie na górze skrzyni (pierwszy na lini od pompy) jest odpowiedzialny za podawanie ciśnienia w pierwszej kolejności na chamulce i orbitrol. Jest przesterowywany ciśnieniem sygnałowym, spadkiem lub wzrastającym ciśnieniem. Jeżeli nie miałeś z nim do czynienia radzę tam nie grzebać.

 

darek 14

,zawór powinien być na sekcji podnośnika w rozdzielaczu znajdziesz ją po połączeniu dzwigni do rozdzielacza.

albo :wacko: gorszy wariant jest wewnątrz skrzyni przy mechaniźmie sterowania siłownika (pod tylną pokrywą z ramionami) ..... ale to już grubsza robota.post-30228-0-85955400-1331929772.gif

Opublikowano

Hamulce z hydrauliką w ciągniku Deutz 6.30 nie mają nic wspulnego . Hamulce mają swój układ . A co do tego zaworu od podnosnika to raczej on będzie w środku bo na zewnątrz oprócz dwuch rozdzielaczy od wywrotu to nic nie widać .

Opublikowano

Witam kolegów. Mam problem w swoim Deutz-u DX 85 z hydrauliką. Otóż gdy odpalę ciągnik i dźwignie rozdzielacza mam ustawioną w pozycji opuszczanie to mino to ramiona się unoszą. Co prawda można je upuścić naciskając całym ciężarem ciała za ramiona, ale nie tak to powinno wyglądać. Co szwankuje bo trzeba w pole jechać a zapinanie maszyn to będzie istna mordęga...???

Opublikowano (edytowane)

Witajcie

Ja mam dokładnie taki sam problem jak autor wątku. tylko zew DF AGROTRON 6.30S, słabo podnosi zwłaszcza jak sie rozgrzeje. Czy to wina pompy czy zaworu?

Edytowane przez marcino84
Opublikowano

pierwsza sprawa ciśnienie w układzie , po drugie jakiej wydajności masz zamontowane pompy, Ja miałem przypadek że po prostu wajcha w rozdzielaczu do końca nie otwierała układu, luzy na cięgnach, grzało olej i wolno podnosił

Opublikowano

Ja miałem to samo w DX 6.30 tzn słabo podnosi nie zależnie zimny czy rozgrzany olej , ''szpece''mówili że to pompa zużyta , wymieniłem na nową i nic się nie zmieniło. Po pracach polowych muszę zjrzec do zaworu bo chyba to tylko zostało.

Opublikowano

witam ja mam sama90T i mam podobny problem z podnośnikiem. Podnośnik podnośi bez problemu ale rwie jego praca nie jest plynna tylko jakieś drgania a pod deklem jasno kremowy olej i spieniony na włączonym silniku. Czy to też ten zawór?

Opublikowano

Witam, w koncu znalazlem kogos, kto ma DF 6. 30. Ja kupilem w maju itez mialem problem z uciekajacym powietrzem - zawor na dole zbiornika. Rozebralem, membrana cala, sprezyna OK, wyczyscilem i dalej to samo. Zalozylem drugi z DX 110 i przestalo. Czy ktos z Was ma Instrukcje obslugi do DX 6.30? Nie moge nigdzie znalesc. Mam katalog czesci do DX 110 i DX 6.30 oraz instr. obsl. do DX 110.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v