Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
morfi81

Belarusy - rejestracja w 2012r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
morfi81    30

Dowiedziałem się ostatnio od kilku osób, że w tym roku niemożna zarejestrować nowego belarusa ze względu na niespełnianie przez niego normy emisji spalin. Czy ktoś z was też o tym słyszał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ltz55aluki    0

byl tam jakis temat na af o belarusach i ktos pisal ze w 2012 nie bd mozliwa rejestracja tego ciagnika gdyz nie spelnia emicji spalin..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paliwoda    1

ja tam zarejestrowałem tydzień temu belarusa 920 bez problemu powiem ci to wszystko zależy od ludzi którzy pracują w tym wydziale , bo najczęściej chodź nie zawsze są nie doinformowani z góry a poza tym to wszystko kasa i by dali stracić chodź trochę hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
progressowy    0

Witam. Skoro jesteśmy już w temacie rejestracji to powiedzcie czy prawnie można zarejstrować nówkę mtz czy nie?

Gdzie można w przystepnej cenie kupić mtz. Patrząc na ceny na allegro zauważyłem,że pare miesiecy temu ceny były podawane brutto i za ok 60-70tyś można było kupić mtz. Teraz ceny podobne,ale podane netto. Kwota 80-90tyś zł brutto za wersje posdtawową to juz przesada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasibrzuch    0

Jeśli chodzi o rejestrację MTZ-ów to te z sygnaturą np 820.3 spełniają normy emisji CO2. Wyczytałem to kiedyś na jakimś forum i wcale by się nie zdziwił że to właśnie tu, ale już nie chce mi się szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

według prawa od 2009 roku nie można rejestrować tych z euro 1. W tamtym roku mieliśmy z tym przeprawę. Kupiliśmy belarusa 952.2 i odmówili nam rejestracji. Skończyło się na tym że pronar wymienił nam ciągnik na 952.3. Wszystko zależy od urzędników w wydziale komunikacji. Najprościej wziąć od dilera numer homologacji i zapytać w wydziale czy go zarejestrują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
progressowy    0

Co za kraj. Sprzedaja coś czego nie można zarejestrować.

Domniemywam ,że po kropce musi mniec minimum 3 wtedy przechodzi atest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

tak bo te modele z 3 po kropce to euro 2. Co ciekawe nasz pierwszy ciągnik wrócił do dilera i zaraz pojechał do nowego właściciela i tam nie chcieli go zarejestrować bo był w ewidencji jako zarejestrowany na nas. Musieliśmy wycofać dokumenty i dopiero tam go zarejestrowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Przepis ten dotyczy pierwszej rejestracji ciągnika. Wystarczy znaleźć dilera który sprzedaje Belarusy zarejestrowane np. Litwie i zarejestrować go w PL jako używanego zakupionego z państwa UE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

tylko że na używanego nie dostaniesz kredytu na 2%. Jak by brał za gotówkę to wystarczy zarejestrować na kogoś z rodziny z takiego wydziału komunikacji w którym rejestrują i potem na siebie przerejestrować..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

kredyt dostaniesz na 2 procent na używany tylko musi być do 5 lat nie może być od rodziny w lini prostej jeżeli od osboby nie będącej na vat musi być wycena rzecoznawcy

 

noi są jeszcze belarusy z 4 po kropce czyli euro 3 spełniają ale ceny już są dość konkretne po tej podwyżce na jesieni do tego kurs euro był nie korzystny co jeszcze bardziej podnosiło ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Co do Belarusów xxx.4 to można nabyć na śląsku od dilerów ściągających je z Czech. Kilka tygodni temu na Allegro był 1025.4 za 129 tyś.

Edytowano przez slaw17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    16

wczoraj gość przy mnie rejestrował pronara 1025A więc chyba się da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    63

Ja dzisiaj byłem na składnicy ciągników i maszyn i z ciekawości zapytałem się jak tam idzie sprzedaż MTZów Belarus i facet powiedział mi że praktycznie nie sprzedaje się tych egzemplarzy bo ludzie się boją kupywać na dofinansowanie unijne. Oczywiście on w każdej chwili może zamówić i sprzedać MTZa ale jego nie interesuje później czy się da czy nie da zarejestrować, wszystko zależy od urzędnika w komunikacji, bo jedni są nie doinformowani i rejestrują a inni nie zarejestrują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Co do Ceny Belarusów. Pytacie dlaczego takie drogie. Sprzedawca wyjaśnił mi dlaczego. Same opony do Belarusów i innych marek, poszły o jeszcze raz do góry, rok temu kosztowała tylna opona 15,5-38 Made In Belarus radialna niecałe 1000 zł teraz już kosztują 1700 zł o ile jeszcze go góry nie poszły. To każdy niech sobie policzy ile więcej kosztują same opony. A licząc koszty przewozu przy dzisiejszej cenie paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ludzie normy emisji spalin obowiązują na modele, które są nowością na rynku, tyczy się to każdego pojazdu dopuszczonego do ruchu publicznego. Tak mi wytłumaczył koleś co wypełnia wnioski zawodowo, a na Belarusy mówił że jeszcze się z tym problemem niezarejestrowania nie spotkał i kazał mi spać spokojnie.

A Belarus dajmy na to 820 czy 952.3 to są modele powstałe grubo przed rokiem 2012, więc wydziały nie mają prawa ich nie zarejestrować, i wprowadzają w błąd niedoinformowanych ludzi (być może robią to celowo, tego nie wiem) i ci wracają z podkulonym ogonem.

Jak ktoś miał problem z zarejestrowaniem Belarusa obojętnie jakiego albo wcale nie mógł zarejestrować to niech napisze o tym tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Luke16
      Da rade zarejestrować ciągnik teraz który był wyrejestrowany w 1989 roku??? Mam dowód rejestracyjny....
    • Przez dzony9203
      Witam, ostatnio rozładował mi się akumulator.
      Nie wyłączyłem akumulatorów wyłącznikiem i zostawiłem wajchę od biegów w pozycji odpalania.

      Czy pozostawienie wajchy w tej pozycji i zostawienie na ponad tydzień może rozładować akumulatory?
      Pozdrawiam.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam Panowie jestem nowy na AF , więc proszę o wyrozumiałość . Do rzeczy , macie jakiś sprawdzony sposób na owijającą się trawę / lucernę na wale napędowym przedniego napędu w pronarku 82 SA ? ,ponieważ podczas prasowania dosyć często przy większych pokosach owija się materiał na wale napędowym i w ubiegłym sezonie owinęło mi się tak na wale kardana że aż powykrzywiało te osłony oryginalne a mianowicie wg. katalogu przednią i pośrednią i teraz mam takie pytanie .Czy są jakieś osłony na cały wał ? bo te oryginalne osłaniały tylko łączenia (krzyżaki) szukałem sporo ale nigdzie nie mogę tego znaleźć . Czy może od czegoś innego można podpasować ?
    • Przez zbigniew1968
      Witam,
      mam taki problem. Na moim 952 miałem zamontowany podnośnik Stoll na joystiku podłączony bezpośrednio pod pompę hydrauliczną. obecnie zdemontowałem go. Problem polega na tym, że nie wiem co zrobić z otworami gdzie podłączony był podnośnik? Zaślepić czy powinno się coś tam podłączyć, połączyć itd... Nadmienię że dwa węże były podłączone do pompy a trzeci do zbiornika oleju.
      Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć coś w temacie, za co góry dziękuję.
    • Przez Delbeta
      Witam
       
      Mam problem z ładowaniem prądu w belarus 820 2016 rok i okazało się po wyciągnięciu wsuwki od bezpiecznika świec żarowych że ładownaie wzrosło a wskazówka jest na zielonym polu (wcześniej na żółtym 12.5 max )  Mam pytanie gdzie kabel od świec jest przymocowany do stacyjki bo wychodzi na to że nawet na właczonym silniku świece grzeją co powoduje spadek napięcia i rozładowywanie akumulatorów .
×