Paliwoda

Members
  • Ilość treści

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Paliwoda

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10/02/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ja też kupowałem pierwiastki w Konradzie i teraz to główne krowy są które mleko trzymają a Nasze nie są wcale tanie za materiał jeśli chodzi o wygląd :D
  2. proszę o cenę na pw hehe robimy spam z ceną na pw ja tam bym się wierzył i bym w komentarzu napisał cene nikt tego nie zmieni co wydałeś to twoje
  3. no to ile ty cenisz będę w firmie bo biore maxxuma to spytam się a co do ceny to Agrotechnik tylko Valtra amor oś kabina opony 650 tył i ten lepszy podłokietnik tuz wom
  4. ta Puma kosztuje gdzieś około 300 netto max a Valtra n123 cena 325 netto hehe więc kosmos
  5. ja za 125 maxxum z tuz wom amortyzacja osi kabiny i multicontroler 255 netto
  6. Piotrek1975 wytłumacz proszę po co mi się przyda poprawne pisanie skoro jestem deslektykiem który pisze na telefonie który jest z Wietnamu wiedziałem że znajdzie się niedorozwój pisałem post miałem słaby net nie dodało go więc jeszcze raz inaczej napisałem i były dwa w jednym haha.
  7. co niektórzy widzę pierwszy dzień w necie
  8. no narazie tira chodzi mi oto żeby było najtaniej najwiecej i nie chodzi mi o gnój dużo czy mało napewno ilości tirowe mi się rozchodzi oto co najlepiej wychodzi bo kupowałem rok temu 150 po pasówce to było tego materiału dwie 120 co najmniej a nie mam doświadczenia w dużym ciuku czy będzie więcej
  9. w jakiej postaci słomę polecacie ciuki duże ,bele 120 lub 150 co najlepiej wychodzi cena do ilości słomy ceny takie jak na olx
  10. case maxxum 120 nowa edycja amortyzacja osi kabiny tuz wom multikontroler 255 netto
  11. Mi za taką valtre z amortyzacją osi kabiny tuz wom lepszy podłokietniki opony 650 tył 325 netto a fendt podobny wypas 350 netto niezłe ceny mają
  12. Paliwoda

    Class Axion 950

    ciągnikiem bardzo fajnie się jeździ powyżej 50 km/h jeździłem john derrem trzeba go trzymać hehehehe
  13. Paliwoda

    Stado Angusow

    ja nie krytykowałem wypasu bydła mięsnego tylko wieżenie w cuda że z piasku bedzie ukraiński czarnoziem pozdrawiam
  14. Paliwoda

    Stado Angusow

    Z gówna bata nie ukręcisz z własnych obserwacji widzę jak sąsiedzi wyganiają te krowy i ziemie zaczyna robić sie poligon gdzie ja obok leję gnojowicą i rośnie że sodoma a też ta sama klasa. Wypas krów może i tani ale ja już sobie liczyłem testowałem i na 1 ha wygon krowy niech pochodzą 3 dni a zrobił byś 10 bel co starczy na dłużej koszt niby jeat ale ganiać też sie nie chce ja dzięki temu że nie wypasam to mam zapas bel a tak to zawsze brakło.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj