Skocz do zawartości

Polecane posty

kevin25    158

Siemanko

Po naprawieniu trzęsących się ramion w JD 1640, mam nowy problem. Iż od kilku dni, po zimie mój Jd stracił moc, wczoraj wybierałem gnojowice (bo pełno) i JD na 4 biegu tylko mruczy ledwo chce ciągnąc mój beczkowóz 5.5tys litrów ( powiem tak 60 radzi sobie z nim bez problemów) i tak gdy kupiłem go to miał swoją siłę bo oraliśmy z ojcem na zime w glinie w górach sporych i ciągał pługi 3x40cm bez zastrzeżeń, (ojciec 60 wtedy orał razem ze mną i beczała sobie w 2X35). Wtedy byłem z niego zadowolony bo było czuć ze ma te 65KM a teraz tylko miał-czy i nie chce iść. W zimie uruchamiałem go superstratem i tzw 'kopciem" czyli ogniem na tłoki. Czy mogło to mu zaszkodzić ? Filtry zmieniałem niedawno wszystkie paliwowy był okropnie brudny, no i teraz ma wszystko czyściutkie nowe i tylko miał-czy. Jak jest zimny to wcale nie chce się rozpędzać na pusto dopiero jak się ugrzeje trochę silnik to jest lepiej. Nie wiem czy to dobrze ale dużo paliwa idzie do baku powrotem tak jak by w 60 zdjął wąż od baku z paliwa. I przy małych obrotach trochę silnik chodzi nie równo a pompa paliwowa to okropnych wibracji dostaje wiec nie wiem czy tak powinno być. I nie wiem co jest bo czasami spod korka w chłodnicy borygo leci jak by wąż strażacki odkręcił i ogrzewanie szwankuje wtedy nie działa po prostu. I raz od superstarta coś w silniku aż waliło jak by młotkiem ktoś w bojler napier..... (rada da wszystkich superstartu nie używajcie) Co poradzicie od czego zacząć może wtryski posprawdzać i jak coś końcówkę jakaś zmienić? A i jeszcze jedno spalanie w nim wychodzi okropnie małe mniejsze od ursusa C-360 więc nie wiem co jest co mi doradzicie.


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Jest duzo tematów o silnikach i objawach uszkodzeń. Naprawdę trzeba ci pisac od nowa wszystko? nawet jak jest w innej marce ciągnika to silniki sie nie różnią za bardzo budowa i uszkodzeniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

Tak bo szukam rozwiązania i w łatwiej znaleźć rozwiązanie jak się założy nowy temat przeczytałem co znalazłem na forum a i jeszcze jedna kolego silniki róznią sie od siebie nawet specyfikacja wada w jednym silniku nie oznacza taką samą w drugim jeśli nie masz nic do powiedzeni ciekawego to lepiej nei nabijaj sobie postów takimi tekstami pozdrawiam


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczewko    31

Wyciąg wtryskiwacze i zobacz jak one wygladaja.Jak filtr byl okrutnie brudny to moze ze cos przedostalo i przytkało to i owo.

 

Co było przyczyna trzęsących sie ramion?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

źle podłączony tur i kilka o ringów w rozdzielaczu hydrauliki zewnętrznej :) i jest super, jak wyjmę te wtryski to jak powinny wyglądać ? ile może kosztować jedna końcówka i na jakie ciśnienie je poustawiać wie ktoś ?


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

a silnik pracuje równo na wolnych obrotach, jeśli wywala wodę z chłodnicy to mogło wydmuchać uszczelkę sprawdzałeś czy paliwo nie idzie do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

Silnik nie pracuje za równo właśnie ale te wodę to nie wywala zawsze od czasu do czasu no lukne ale raczej nie idzie


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

spróbuj po kolei odkręcić przewody paliwowe od pompy jeśli jest coś nie tak z jednym tłokiem silnik na nim będzie pracował tak jak by nie był odkręcony może popękały pierścienie można to sprawdzić naftę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

czyli mam odpalić traktor i odkręcać po jednym przewodzie tak ? a rope gdzie mam wlać żeby sprawdzić pierścienie ?


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

przewody tak, naftę wlewasz po wykręceniu wtryskiwaczy (lub zdjęciu głowicy) ustawiasz tłok w górnym położeniu i wlewasz naftę jeśli przez jakiś czas się utrzyma na tłoku jest dobrze jeśli od razu ucieka źle lub może ktoś ma miernik do mierzenia ciśnienia w cylindrach (nafta jeśli niema ciśnieniomierza)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

ja mam miernik do mierzenie cisnienia w samochodzie po wykręceniu swiecy nie wiem czy zda egzamin. A to mam odkręcac podczas pracy silnik te przewody ? to tak można ?


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin18    2

jeżeli po samostarcie ci tak stukało to ci blokowało silnik i pewnie z bliska pryskałeś ??/ a tego się nie powinno robić lepiej walnąc kopciucha

a przyczyn do stracenia mocy może być klika naście wytarte sekcje, pompa żle ustawiona , jakieś lipne paliwo na to trzeba uważać , wtryski albo w jakimś węzyki od paliwka jaiś paproch siedzi i blokuje dostęp paliwka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

tak przewody popuszczasz podczas pracy silnika przy pompie lub wtrysku silnikowi nic nie będzie jeżeli masz odpowiednią końcówkę i zegar na około40 atmosfer to może być

Edytowano przez andrzej207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

tam końcówki to nie ma bo to taka była gumowy stożek ze się dociskało ile siły i się kręciło rozrusznikiem i sprawdzało jakie sprężanie jest


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

przy małych obrotach ma jakieś tam skoki trochę nie równo pracuje ale powyżej 1000 jest wszystko ok

 

i jakie ciśnienie sprężania powinien mieć?

Edytowano przez kevin25

JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

sprawdź to co pisałem po kolei może coś znajdziesz ciężko doradzać jeśli się nie widzi i nie słyszy może ktoś ma lepsze pomysły ale według tego co piszesz to raczej coś z silnikiem jeśli paliwo dobre filtry wymienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

ok po probóje w nabliższym czasie coś z nim robić filtry ma nowe wiec to jest na bank dobre dzięki za pomysły


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Jeśli wyrzuca płyn i zanika ogrzewanie, to masz przedmuch do układu chłodzenia. Nie jest on duży, bo występuje nieregularnie, być może uwydatnia się pod większym obciążeniem. Przyczyną może być uszczelka pod głowicą, co daje objawy słabego cięgnika, nie równomiernej pracy w niższych obrotach. Pomierzenie ciśnienia w cylindrach, lub próba z odłączaniem wtryskiwaczy powinna wskazać miejsce do demontażu i dalszej weryfikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

przewody tak, naftę wlewasz po wykręceniu wtryskiwaczy (lub zdjęciu głowicy) ustawiasz tłok w górnym położeniu i wlewasz naftę jeśli przez jakiś czas się utrzyma na tłoku jest dobrze jeśli od razu ucieka źle lub może ktoś ma miernik do mierzenia ciśnienia w cylindrach (nafta jeśli niema ciśnieniomierza)

W gornym połozeniu czy aby na pewno?? Szczelnosc pierscieni sprawdzaj zawsze w takim polozeniu w jakim tlok przenosi pelen moment obrotowy czyli w okolicy srodka cylindra gdyz tam wystepuje najwieksze zurzycie gładzi cylindrowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

A zapominałem jeszcze powiedzieć że JD wali okropnie z odmy silnika czasami to nawet wali dymem białym jak by ognisko ktoś pod nim palił


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszła uszczelka pod głowicą pewnie ,pisałeś że wywala płyn chłodniczy, takie są objawy

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

A zapominałem jeszcze powiedzieć że JD wali okropnie z odmy silnika czasami to nawet wali dymem białym jak by ognisko ktoś pod nim palił

Płyn idzie do gorącego oleju i parując daje biały dym z odmy.

 

Uszczelka i tuleja, są głównymi podejrzanymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    158

Siemanko odświeżam temat chciałem się zapytać jakie ciśnienie powinien mieć JD 1640 (sprężanie na tłoku), bo we wtorek go rozbieram i chce go sprawdzić czy może pierścień nie padł jakiś, czy nie pękł. I jakie ciśnienie wtryskiwacze powinny mieć przy rozpylaniu paliwa.


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez radekjohn1640
      Witam forumowiczów, zastanawiam się nad zakupem agregatu z hydropakiem 2 siłowniki -1 wąż, do tej pory nie miałem maszyn na 1 wąż, jaka różnica? Czy nie będzie problemów? Mam 2 pary szybko złączy i do każdej pary jedna dżwignie? Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez benefit
      Gdzie znaleść nr. podwozia w JD 1640 ? Zalazłem na ramie od strony rozrusznika. Czy to będzie ten nr. gdzie indziej można go szukać ?
    • Przez jaco512
      zamierzam kupić coś z JD od 2140 do 3350. jakie macie opinie o tych modelach? na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan tecniczny)? jakie usterki występują najczęściej?
    • Przez farmer9165
      Witam
      Mam problem z hydrauliką.A mianowicie po wymianie simeringów w pompie spadło ciśnienie w hydraulice słabo podnosi tura.Np kiedy założę agregat o wadzę 1100kg nie chcę podnieść.
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×