Skocz do zawartości

Czyje silniki montowane w traktorach są najlepsze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No zależy w jaki zakresie mocy mają być te silniki.

Przydałby się prosty podział:

75-90KM,

90-120KM- 4 cylindrowe

120-150KM- 6 cylindrowe

150-180KM itd. bo w każdym zakresie mocy każdy silnik wypada inaczej :D

Opublikowano
moc w przedziale 90 120 km ,a roczniki lata 90

Mój faworyt to Cummins B6T-590, powalające parametry przy całkiem rozsądnym spalniu :D Wprowadzony do produkcji na początku lat '80 i produkowany aż do dzisiaj więc o czymś to świadczy...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Myśle ze mimo iż mtz ma ogolnie nie najlepsze opinie jako calosc to silniki d-240 sa oszczedne ,bezawaryjne ,trwale i wyjatkowo odporne na tzw. katowanie.Nigdy nie spotkałem sie rowniez z negatywna opinią o nich.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A wiecie coś o silnikach Leyland? Produkują jeszcze silniki? Kiedyś robili naprawdę dobre silniki, np sw 400 to licencja Leylanda, jego dżwięk to coś pięknego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

SW-400 jest super silnikiem tylko jakoś dziwnie niedocenionym przez producentow ciągnikow(ursus) choć w maszynach i urządzeniach przemyslowych byl nie do zdarcia ,no jeszcze stosował go autosan.Co do silników zetora zawsze uważalem ze sa z tzw kartofla i wszelkie uchybienia w eksploatacji prowadza do katastrofy ,o ich paliwożerności nie wspominam.

Opublikowano
Co do silników zetora zawsze uważalem ze sa z tzw kartofla i wszelkie uchybienia w eksploatacji prowadza do katastrofy ,o ich paliwożerności nie wspominam.

Przesadzasz :rolleyes:

 

A co do MMZ to nie rozumiem dlaczego Pronar kombinuje z silnikami Perkinsa czy Iveco skoro akurat temu podzespołowi nikt nie ma nic do zarzucenia (oszczędny, trwały) a cała hydraulika i uszczelnienia to katastrofa i to powinni poprawić. Wtedy te ciągniki były by naprawde atrakcyjne dla polskiego rolnika.

Opublikowano
Moim zdaniem najlepsze silniki produkuje firma John Deere, chociaż pozostałym silniką też nie można wiele zarzucić. :rolleyes:

Dlaczego akurat JD? Niezbyt ekonomiczne w lekkich pracach, parametry przeciętne, a trwałość... też sie kiedyś skończą :)

Opublikowano

no u nas w deutz 5506 jest silnik deutza F4L912 silnik jest naprawde bardzo trwały i oszczędny( silnik został wyprodukowany w 1966r) bo mam np porównanie do U C-360 o takiej samej mocy i porównać tego i tego to co innego silnik jeszcze chodzi ale to nie to samo co było 2 lata temu wtedy jeszcze nie miał nic do zażutu ale niestety został zatarty dwa razy przez pracownika ( ale po zatarciu nie maił żadnych napraw chodz by mu się przdała ponieważ bierze olej i już niema takiej mocy jak kiedyś :rolleyes: i właśnie dla mnie silniki deutza są dobre ( szkoda że teraz deutz nie produkuję takich silników :) oczywiście nie mam nic do innych silników

Opublikowano

Tylko JD. Jest to marka o ugruntowanej pozycji na rynku. Musiała na to cięzko pracować. Jednym z ich głównych plusów jest trwałość silników. JD serii 6020 były najchętniej kupowanymi maszynami na rynku niemieckim w 2006 roku w klasie ciągników 100-150 KM. Mysle ze seria 6030 powtórzy ten sukces. W JD bardzo dobrze wygląda przebieg momentu obrotowego. Elastyczność i moc muszą być okupione odpoweidnim spalaniem;) Pozdrawiam.

Opublikowano

najlepsze są silniki JD i caterpillara normalnie mają taką wysoka żywotność że szok nawet merole przewyższają swoją opinie opieram oczywiśćie na długoletnich heh obserwacjaj (sam miałem kombajn JD) ponadto moich 4 znajomych ma kombajny JD a 3 ciągniki.... w końcy John Deere zakładając swoją firmę powiedział: ,,nigdy nie podpisał bym sie własnym nazwiskiem pod produktem który nie ma w sobie tego co najlepsze we mnie...'' ^_^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v