Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cykada    0

witam.. mam pytanie. mam mf-a 3070 ze skrzynią plus powershift, skrzynia A-B, w tej chwili skrzynia jest wolna (max 32km/h), kiedyś rozmawiałem z mechanikiem i mówił że jest możliwość przez przestawienie tryb w skrzyni uzyskania szybszej skrzyni, wiecie może na czym dokładnie to polega, może ktoś z Was miał okazje coś takiego robić...??

z góry dziekuję za jakiekolwiek podpowiedzi i porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można przestawić ja mam skrzynie Dynashift i Korbanki jak naprawiali mi rewers EH to jeździłem i prędkość wynosi 32km/h a oni jakoś przestawili jeszcze i wynosi teraz 37km/h V-max skrzyni wynosi 40km/h mogłby lecieć nawet 42km/h ale lepiej nie ryzykować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A nie masz czasami tak ze na ostatnim biegu B nie ma polbiegu?? ja jak jezdzilem 3115 to mial wlasnie tak ze na 4 nie bylo polbiegu. bo byl na komputerze zablokowany, wiec moze Ty i tez tak masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafik256    21

Tylko że powershift ma jeden bieg pod obciążeniem i nie ma tam żadnej blokady. Faktycznie można zwiększyć v-max do około 40 km/h. W tym celu należy wyjąć sprzędło speedshift i obrócić w nim 3 podwójne koła zębate w przekładni planetarnej i zamienić miejscami koła będące na wałku sprzęgłowym i tym wchodzącym do skrzyni. Po tym zabiegu bieg pod obciążeniem będzie działał odwrotnie i kiedy będzie on włączony ciągnik będzie jechał wolniej a po jego wyłączeniu będzie osiągał v-max. To tak w dość dużym skrócie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2770

Pytanie tylko pozostaje czy to przemyślana decyzja? Weź pod uwagę że przy tym zmienia się zakres predkości na wszystkich biegach, także na tych których używasz podczas prac polowych, A poza tym jakie narzędzie wymaga jazdy z prędkością 40km/h skoro nawet na drodze możesz poruszać się max 30km/h.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

mirro ma rację... przemyśl to bo już 2 razy robiłem skrzynię najpierw z 30 na 40 a później z 40 z powrotem na 30. Ciągnik miał problem z ruszaniem z ładunkiem na 1B. W polu trzeba był schodzić do żółwia i cały czas balansowanie pomiędzy zając 1A a żółw 4B co jest cholernie uciążliwe

 

Takie zmiany polecam w serii 36xx gdzie silniki będą miały 140 KM czy więcej i nie ma tam grup A/B. W skrzyniach A/B nie polecam tej zmiany bo jest zbyt uciążliwa w użytkowaniu.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

mam skrzynie z polbiegami a i b i tez jedzie troche ponad 30 ale mam tez dynashift i ta leci u mnie 47 :D (najpierw jechalem 44 ale koles zrobil mi pompe paliwowa i teraz leci 47, nie wiem jak moze obroty podniusl :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

zaraz twierdzisz że masz skrzynię z grupami A i B na dźwigni rewersu do tego zmiana żółw/zając i plus 4 biegi pod obciążeniem na każdym biegu?? My tutaj piszemy A/B mając na myśli mechaniczną zmianę grup biegów, które są obsługiwane dźwignią rewersu.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ja akurat pisalem o 3115 ktory mial ta inna skrzynie tzn nie zadne A.B tylko rewers przod tyl plus polbieg. ale tam to komputer blokowal, O takich manewrach ze sie da zrobic w skrzyni powershift to nie wiedzialem xD Pozdrawiam forumowiczow AF:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam skrzynie z polbiegami a i b i tez jedzie troche ponad 30 ale mam tez dynashift i ta leci u mnie 47 :D (najpierw jechalem 44 ale koles zrobil mi pompe paliwowa i teraz leci 47, nie wiem jak moze obroty podniusl :D )

 

Tak potwierdzam nawet się dziwiłem że traktor prawie 50km/h leciał mi i to na prawie pełnych obrotach ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

wlasnie skrzynia niby 40km/h a rypie prawie 50 :D (nie nie to zaden minus :D jak dla mnie :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja mam MF 6180 ze skrzynią DYNASHIFT i leci prawie 50km/h przy 2,2 tyś obrotów.

 

PS. Lepiej niesprawdzam czy na 25 tys obr. poleci więcej niż 50 km/h ale z tym wiąże się ryzyko uszkodzenia skrzyni :D

Edytowano przez MF6180Dynashift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kręcisz go lepiej niż bolid F1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    28

Co macie przy nich zrobione że tyle idą ? :o

Ja mam 6160 i przy ok 2300 obrotów jedzie prawie 39.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wielkośćią laczków nadrabiają :) jakośc w te 50 km/h ciężko uwierzyć, Panowie wstawcie nagranie jak osiągacie takie prędkośći. Możliwe że wyśiwietlacz was oszukuje.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    145

No ja mam MF 6180 ze skrzynią DYNASHIFT i leci prawie 50km/h przy 22 tyś obrotów.

 

PS. Lepiej niesprawdzam czy na 25 tys obr. poleci więcej niż 50 km/h ale z tym wiąże się ryzyko uszkodzenia skrzyni :D

"Prawie 50km/h" -to ile dokładnie? Wstaw film z pomiaru prędkości i dopiero wtedy pogadamy. Zresztą twój MF "przy 22 tyś" powinien jechać 500 km/h, a nie skromne 50.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezrozumiałeś mego posta, miałem problem z rewersem wtedy przyjechały KORBANKI naprawili traktor i zapytałem się czy mogą coś zrobić żeby zwiększyć prędkość(wtedy V-max to 39,5 km/h), a oni coś pogrzebali po czujnikach i podpieli kompa,a później testowali i teraz V-max to 47,3 km/h

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

to jakie macie obroty silnika ze tak szybko latacie ?? ja mam w swoim 6180 2000tys obrowów max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj