Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszytkich posiadaczy forterr mam forterre 115 i mam pękniętą obudowe lewarka od biegów jest to ta starsza forterra co ma półbiegi pod spodem . I mam pytanie czy ktos wyminiał te starą gałke na nową tą z przyciskami na boku? czy ona pasauje? czy musi byc taka jak orginalna?

Opublikowano

Mi też na jesieni pękła z Forterce 115 ale że jeszcze na gwarancji ją mam to w serwisie wymienili za free, ale sprawdzałem czy podejdzie ta nowa (bo nawet dopłacić chciałem) ale ta z czerwonymi przyciskami z boku ma większą dziure więc założyliśmy stary typ...

Opublikowano

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

Opublikowano (edytowane)

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

ponawiam pytanie czy ktoś zakładał gałke nowego typu z bocznymi przyciskami w zamian za starą?

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez piterr9
Opublikowano

Jak komu wygodniej ta będzie obejmował ale trzymając za główkę (górną część dźwigni) można ją ułamać. Najbezpieczniej jest obejmować z boku, tak jakby to była sama rurka.

 

Wydaje mi się że nowa ma taki same wymiary jak stara, bo raczej nie zmieniano całej dźwigni, tylko samą gałkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v