Zaloguj się, aby obserwować  
bonek1111

Gałka zmiany biegów Forterra

Polecane posty

bonek1111    20

Witam wszytkich posiadaczy forterr mam forterre 115 i mam pękniętą obudowe lewarka od biegów jest to ta starsza forterra co ma półbiegi pod spodem . I mam pytanie czy ktos wyminiał te starą gałke na nową tą z przyciskami na boku? czy ona pasauje? czy musi byc taka jak orginalna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz627    0

Mi też na jesieni pękła z Forterce 115 ale że jeszcze na gwarancji ją mam to w serwisie wymienili za free, ale sprawdzałem czy podejdzie ta nowa (bo nawet dopłacić chciałem) ale ta z czerwonymi przyciskami z boku ma większą dziure więc założyliśmy stary typ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomasz20    0

CO jest z tymi dźwigniami? Mi też ostatnio ułamała się to patrzyłem nowa kosztuje około 300 zł. o0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hog    0

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterr9    0

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

ponawiam pytanie czy ktoś zakładał gałke nowego typu z bocznymi przyciskami w zamian za starą?

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez piterr9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi24    0

Jak zmieniasz bieg to trzymasz rękę na dźwigni czy obejmujesz ją pionowo pod guzikami?

jak powinno się trzymać ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    4038

Jak komu wygodniej ta będzie obejmował ale trzymając za główkę (górną część dźwigni) można ją ułamać. Najbezpieczniej jest obejmować z boku, tak jakby to była sama rurka.

 

Wydaje mi się że nowa ma taki same wymiary jak stara, bo raczej nie zmieniano całej dźwigni, tylko samą gałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hog    0

witam tą gałke można czymś zastąpić jakimś zamiennikem. Macie jakieś pomysły ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Terracan
      Witam .Panowie proxima 100cl,400mg.Od nowego sprzegło brało od samej góry ,twarde.Ostatnio pedał zrobił się na pół miękki i wysprzeglał tylko od połowy.Dziś po naciśnieciu sprzegła,sprzęgło nie odbiło jest przy podłodze nie można wysprzęglić i biegu wrzucić. Padał jest przy podłodze ma z 5cm luzu i nie można go podnieść do góry.Jak by był przyblokowany. Może ktoś miał tak i może doradzić co się stało.
    • Przez hubertg7
      Witam!
      Problem z pompą wtryskową w zetorze proxima plus 9541, zakleja się i ciągnik nie odpala albo faluje na obrotach podczas pracy. Panowie którzy czyścili mi pompę twierdzą że to od oleju silnikowego. zmieniłem olej na inną markę i jest chyba jeszcze gorzej. Dodam że ubywa mi płynu chłodniczego a wycieku nie widać, i oleju tez nie przybywa. Może miał ktoś podobny problem i coś podpowie
    • Przez king558
      Mam problem z zetorem 10540.
      Mianowicie zaciska się hamulec na tarczy na wale napędu (spaliłem już klocki do zera)
      Rozebrałem zaciski:
      jeden tłoczek był zapieczony ,że ciężko było go wydostać, ale udało się (były lekko pordzewiałe i miały wżery )
      wyjąłem wszystkie,wyczyściłem ,założyłem nowe uszczelniacze,odpowietrzyłem i niby wszystko chodziło
      Złożyłem ale dalej się zaciskają i się palą
      Chwilowo na potrzeby robót w polu odłączyłem ten hamulec całkowicie ale muszę to jakoś opanować.
      płyn jest nowy bo wymieniałem jedną pompkę na nową.
      Po prostu po zahamowaniu tak jakby klocki się nie cofały.jak odkręcę odpowietrznik i rozepchnę śrubokrętem to się cofną ale odpowietrznikiem leci tylko sam płyn bez powietrza.
      I po naciśnięciu dalej to samo.Przed złożeniem niczym nie smarowałem tłoczków
      Dziękuję z góry za pomoc
       
       
    • Przez darus74
      Część, orientuje się jakie sprzęgło jest w przystawce do włączania przedniego napędu - kłowe czy na tarczki jak w ciężkiej serii ursusa. Może ktoś rozbierał i pamięta ?
    • Przez Mecha
      Zetor forterra 11441 nie kręci, niedawno jak miałem ten problem to wymieniłem elektromagnes i po problemie. Potem ciągnik odstawiony i nie używany. Teraz znowu nie kreci. Zdjałem rozrusznik żeby zobaczyć czy działa przez co (wisi na kablach) poruszałem kablami i wychodzi na to że jest albo zwarcie albo coś nie styka. Kontrolka świec żarowych mruga raz na sekundę. Nie umiem znaleźć bezpiecznika świec żarowych, ale jak to się na do kręcenia rozrusznikiem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj