mariann2828

Massey ferguson 6160 problem z rewersem

Polecane posty

mariann2828    0

Mam problem z maseyem 6160 podczas odpalenia po mrozach pojawił się problem z rewersem ,mianowicie nie świeca się kontrolki przud tył i nie przełancza się jest cały czas do tyłu . do tego jeszcze nie da zmienic się biegów z polowych na szosowe (po odpaleniu gdy wcisne sprzęgło zaczyna mrugać kontrolka od drugiego półbiegu ,,B"

PROSZĘ O POMOC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli ciagnik dlugo stojal nieuzywany to jest namrozony i napewno jakis czujnik niepozwala przelaczac rewersu i zakresow. moze oczywiscie byc jeszcze wina elektryki czyli zasilania lecz to juz gorzej cos poradzic na odleglosc.ale jezeli stojal dlugo nieodpalony po mrozach to musisz go odpalic i niech sie rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlaki    0

Ja to samo miałem ale po 15 minutach jak się silnik zagrzał to wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Mam takie pytanie. Która wersja rewersu jest lepsza. Elektryczna przy kierownicy czy z drugą wajhą przy biegach głównych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

jak dla mnie to ja wole manualna :D (wydaje mi sie byc lepsza bo nie idzie przez kable itp. tylko normalnie dzwignia :))

ale co kto woli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wkład filtru pod kabiną obok filtru hydrauliki w metalowej puszcze najlepiej przepłukaj go lub kup nowy on właśnie odpowiada za wspomaganie, rewers itp. Sprawdz styki musiał byś rozkręcić kolumne od pozycjonera mogły się zasmarzyć i wtem mogły niedawać prądu. Jak to niepomoże to jeszcze zobaczyć na czujniki mugłby któryś zwariować lub jeb....

 

ALE NAJPIERW ODPAL CIĄGNIK NIECH SIĘ ZAGRZEJE OLEJ I NAPISZ CO SIĘ DZIAŁO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariann2828    0

ten problem z rewersem już rozwiązany ,okazało się że to wina komputera podczas próby odpalania spadło napięcie i wywaliło mi system

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem że po odkreceniu bocznego dekla do skrzyni przestał działać mi rewers chodzi o to że wyciagalisny ten potencjometr i mógł się przestawić bo napięcie na czerwonym kabelku jest w granicach 5v nie da się ustawić go tak żeby było 2.5 wydaje mi się że muszę go wyciągnąć i przekręcić o 180stopni czy to pomoże? Dodam że nie przełącza biegów przód tył i jak sprawdzam napięcie na kostkach od zmiany kierunku jazdy to prąd jest cały czas w jednej kostce. Gdy zamienię kostki ręcznie to biegi się przelaczaja. Mechanik który wcześniej go robił grzebal coś przy rewersie w kabinie i jak sprawdziłem napięcie na wyjściu to w położeniu rewersu do tyłu jest prąd na jednym kabelku wychodzący od rewersu a jak do przodu to na dwóch czy tak ma być czy może coś rewers jest źle ustawiony? Proszę o pomoc z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doradzi ktoś coś? Rewers nie działa ciągnik jeździ tylko do przodu cały czas migaja kontrolki dodam że przy zmianie kierunku jazdy na rewersie prąd cały czas jest tylko w jednym kablu tak jak by cały czas prąd dawał do jazdy do przodu gdy zamienię kostki ciągnik jeździ tylko do tyłu... Wie ktoś co to może być? I gdzie szukać przyczyny? Napięcie na potencjometr że ustawione na czerwonym kabelku na 2.5v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doradzi ktoś coś? Rewers nie działa ciągnik jeździ tylko do przodu cały czas migaja kontrolki dodam że przy zmianie kierunku jazdy na rewersie prąd cały czas jest tylko w jednym kablu tak jak by cały czas prąd dawał do jazdy do przodu gdy zamienię kostki ciągnik jeździ tylko do tyłu... Wie ktoś co to może być? I gdzie szukać przyczyny? Napięcie na potencjometr że ustawione na czerwonym kabelku na 2.5v

A ma ktoś może schemat do MF 6160 autotronica z rewersem elektro hydraulicznym? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj