Skocz do zawartości

Pomoc w opisie znaków na kole pasowym w T-25.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do oznaczeń na kole akurat u mnie są dobrze oznaczone wszystko się zgadza odkręcałem wtryskiwacz i sprawdzałem. Ustawiłem na słuch nie wiem jak jeszcze jest z mocą bo bez obciążenia trudno się zorientować.

Opublikowano

według mnie nie trzeba ustawiać na koło pasowe,  tylko wystarczy przyjrzeć się kole zębatemu pompy i tej tarczy z otworkami. Są tam nabite trzy znaki, ich zgranie to odpowiedni kąt wtryysku. U mnie ustawiałem na koło pasowe i kręciłem wałkiem pompy to mi nie wychodziło. To ustawiłem tak jak jest na zdjęciu i gra.

post-177493-0-16820900-1489261878_thumb.jpg

Opublikowano

No to jak ktoś nie ma koła oryginału z tymi zje... Znakami jak wyczuc GMP? Elektrodę włożyć w miejsce wtryskiwacza czy jak to wyczuc? Bo nie ogarniam tego naprawdę choć bardzo bym chciał 

Opublikowano

No ja ustawiłem na t1 bo zrobiłem sam sobie znaki na kole pasowym i co się okazało ciągnik gorzej zaczął odpalać i twardo chodzić więc nie wiem o co tu chodzi w tym skoro książki tak podają ze na t1 powinno być ustawione a może po prostu ustawić na t2 i zobaczyć jak ciągnik pracuje? 

Opublikowano
22 godziny temu, balcerek1 napisał:

To cofnij pompę teraz do górą do siebie żeby początek wtrysku był za  pierwszym znakiem

Balek to czyli ustawić na t2 i znów początek wtrysku skoro ma być za bo ja ustawiłem kat wtrysku na 1 kresce co są obok siebie czyli muszę ustawić na t2 w takim razie i odkręcić pokrywę od oleju i kręcić pompa 

Opublikowano

Jak na t2 dobrze pali i nie kopci to zostaw go i niech chodzi. Z Resztą Władek to wielka tajemnica. Ja ustawiam władki na t 1 i dopiero koryguje po głosie i kopceniu z komina i sposobie odpalania i powiem ci że to jest zależne od pompy i sekcji. Testowałem kiedyś jednego na dwóch pompach i na jednej pracował na t1 elegancko a na drugie musiałem  ustawić prawie na t2 bo na t1 był bardzo twardy i kopcił

Opublikowano
W dniu 11.03.2017 o 20:54, wladek_t25 napisał(a):

według mnie nie trzeba ustawiać na koło pasowe,  tylko wystarczy przyjrzeć się kole zębatemu pompy i tej tarczy z otworkami. Są tam nabite trzy znaki, ich zgranie to odpowiedni kąt wtryysku. U mnie ustawiałem na koło pasowe i kręciłem wałkiem pompy to mi nie wychodziło. To ustawiłem tak jak jest na zdjęciu i gra.

A jak jest tak jak na zdjęciu pokazane  to na kole pasowym musi być jakiś konkretny znak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v