Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam ładowarkę ford bray cs5000 rok 89 i mam pewien problem ze skrzynią. Ładowarka gdy jest zimna praktycznie nie jeździ dopiero po 2 3 min. zaczyna ciągnąć jednak słabo, pod górkę na 3 zakresie nie jest w stanie wcale wjechać, i tu pytanie co może być przyczyną. Skrzynia to chyba jakiś poweshif, ładowarka posiada tylko gaz, hamulec i dwie dźwignie jedna do zmiany kierunku jazdy i druga to 3 zakresy prędkości. Skrzynia jest 50km/h jednak nie wyciągnie więcej jak 35 na równym i może 15 pod górę, w skrzyni nigdy nie było grzebane. Objaw są bardzo podobne ja przy walniętym wzmacniaczu momentu w ursusie, co może być przyczyną?

Edytowane przez Rabe
Opublikowano

a jezdzi na oleju hydraulicznym ,czy ma oddzielne zbiorniki na olej hydrauliczny do pracy silowników i do jazdy odzdzielny ,,wiecej szczegółow to bedziemy myśec cos pomozemy,twa ładowarka nie ejst standardowa ,powiedzialbym wynalazek zatem nikt tego nie wie jak jest zbudowana musisz wiecej opisow badz najlepiej zdjec ukladu jezdnego skrzyni itp.. to pomyslimy ,,,

Opublikowano

Zima nie wpływa na jazdę, latem jest to samo co do oleju to hydraulika jest oddzielna a skrzynia ma swój własny olej (taki czerwony rzadki jak w automatach) stan oleju jest ok, wydaje mi się że ta skrzynia ma coś w rodzaju koszów z tarczami (takimi ja np. w ursusach wom lub wzmacniacz momentu) +pompa która po zmianie zakresu zaciska tarcze w odpowiednim koszu ale to tylko przypuszczenia bo objawy przypominają właśnie ślizgający się wom ursusa 12

 

Jeszcze coś, zauważyłem podczas pracy że do tyłu skrzynia ciągnie znacznie lepiej

Opublikowano

to juz wszystko wiem masz zwykla skrzynie jak w wozku widłowym ,, rewers bez sprzegla a naped zaposrednictwem przekladni hydrokinetycznej ,, a jesli jezdzi do tyłu lepiej to wsio jasne masz podjechany kosz sprzegieł jazdy w kierunku przód badz zniszczone uszczelniacze w koszu do jazdy przód ,prosty temat ,,, ale na poczatek wymien olej masz olej tam ATF DEXTRON 2 polecam shella ,, nie przegrzewa sie szybko ,, i po spuszceniu starego wyczysc sito w smoku ssawnym oleju czesto sporo pomaga ,,,aczkolwiek tarczki jazdy przod musisz i tak obejrzec nie uniknione,,pozdrawiam

Opublikowano

będe szczery ,dobrze to okrełśiles ,, ze cudów ,,, słuchaj w kraju bedziesz mial czesto ,, jestes z ok,siemiatycz to napewno mas zznajomych w belgii ,, tam latwiej cos do tego znajdziesz ,, jest w NAMUR belgia taka firma która naprzyklad okleja nowymi okładzinami stare zuzyte tarcze cierne hamulcowe ,sprzegłowe itp i dobrze im to wychodzi polecam w polsce moze ktos to robi ale ja nieznam takowej ,, a poza tym sadze ze twa ładowarka ma skrzynie z koparko ładowaki forda choc nie wiem nie znam twej maszyny zatem jakis model skrzyni bylby potrzebny jakis symbol cokolwiek ,, poza tym w twym, przypadku w najgorszym razie musialbys przelozyc zestaw tarcz z jazdy do tylu na przód wowczas do tyłu bylaby słabsza choc naprawdę co masz uszkodzone okaże sie jak rozmontujesz skrzynię ale musisz siedziec ze jezeli cos uszkodzisz przy demontazu to mozesz juz nigdzie tego nie kupisz,,niestety ,,

dz

Opublikowano

acha no to niezły zabytek ,,lecz choć stara nie znaczy ze prosta do naprawy,,ale jesli chodzi o częsci zamienne to nie łatwo bedzie ,, a na twej tabliczce znamionowej sa jakies napisy typu TURNER ,zf ,spicer ,to by wiele ci pomogło miec nazwe kto byl producentem skrzyni dla twego forda..

Opublikowano

Witam! Sorki że wtrącam się w temat, ale mam pytanie, szególnie do @manitoumechanik.

Do mojej manitou 633 dolałem 20 litrów oleju hydraulicznego oryginał manitou kolor zielony. Niestety w okienku pod kabiną nadal nie widać oleju. Ile go tam wchodzi? Stan w okienku powinien być przy wszystkich siłownikach wysuniętych na max?

I jeszcze jedno pytanie. Jakie powinny być obroty jałowe i maksymalne w tych ładowarkach?

pozdrawiam!

Opublikowano

witam wszystkich ,,

stan oleju sprawdzamy na wsuniętych siłownikach i opuszczonym ramieniu i ma byc w okienku poziom ,z tym ze lepiej troszke ponizej niz za wysoko,, zbiornik w 633 ma pojemość równo 105 litrów .Przy wymianie należy pamiętać o dwóch korkach spustowych w zbiorniku.. Odnośnie obrotów silnika to 2700 jak ktośc napisał to zdecydowanie za wysoko do napedu pompy hydraulicznej wielotłoczkowej a taka jest w 633.. producent tej pompy określił max na. na 2350 obrotów ,,.jesłi chodzi o minimalne to nie niżej jak 950 juz nie będę pisał dlaczego .. bo zwrócono mi uwagę iż długie posty są nudne.,pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v