Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie kolega zatrzymał ciagnik paliwa poniżej rezerwy i już po pokręceniu nie odpalił znaczy zapowietrzył się nalali paliwa dolali paliwa do filtrów pompowanie popuszczenie wtrysków i nic (kiedyś już tak mu odpowietrzałem i odpalił )dzisiaj znowu i klapa pompujesz pompką ubędzie paliwa z pierwszego filtra a nie zassa ze zbiornika i tak kilkakrotnie i zawsze robi się pusty,do zbiornika przewód jak dmuchasz ładnie leci znaczy nie zatkany ,na tych filtrach przekroczył normę o 200 mtg diagnoza może zamulony i nie przepuszcza filtr jutro mu dowiozą nowe czy to wina zamulenie filtra czy co innego może ktoś doradzi MF 5465

Opublikowano

No właśnie kolego musisz w pompce zasilającej sitko wyczyścić też tak miałem tylko w moim przypadku w orce pod dużym obciążeniem nie miała wydajności przez brud i się zapowietrzał

Opublikowano

a sprawdzales bezpieczniki pod maska co kolo filtra powietrza sa??? i kable przy akumulatorach czy nie ugnily?? bo mi raz siadl bezpiecznik i kabel ugnil, wtedy tez mialem brak podnosnika

Opublikowano

koło filtra powietrza mam 3 bezpieczniki i są one całe,bezpieczniki w kabinie tez oraz pod panelem ehr sa 2 bezpieczniki i one tez są całe.Tylko w jedym mierzac miernikiem nie stwierdziłem pradu niewiem czy to moze byc tego przyczyna.Niewiem który kabel jest od zasilana tego ehr,dodam jeszcze ze recznie na elektrozaworze moge opuscic i podniesc,w kablach które ida do elektrozaworu jest prad

Opublikowano

Czerwony albo zolty ktorys z nich na pewno oby dwa do plusa na akumatorze sie podlacza. Po to jest to abys w razie awarii EHR wymusil i dojechal do domu. Skoro bezpieczniki masz w porzadku to teraz zobacz gdzie ten kabel idzie na ktorym nie masz pradu, moze gdzies sie przerwal albo przetarl

Opublikowano

ładowanie jest na poziomie 0.4

 

 

czyli ładowania nie ma :) chyba powinno być w okolicach 14V

Opublikowano

Mam taki problem. Mianowicie ze sterowania wewnętrznego podnosi mi niżej niż ze sterowania z błotnika. Czasami pojawia się diagnoza 2-4. Co to może być? I gdzie szukać ewentualnie problemu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v