Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Też podepnę się pod ten post ponieważ mam duży problem z moim władkiem. Podczas orki zapowietrzył się. Udało nam się zjechać z pola na wolnych obrotach ponieważ nie chciał wejść na wyższe. Jednak w garażu zapowietrzył się już na amen. Pompowanie pompką nic nie daje. Nie ciągnie paliwa z baku. Sprawdzaliśmy szczelność przewodów od baku do pompy i wszystko szczelne. Wymieniłem wszystkie podkładki miedziane, wymieniłem filtry i uszczelki, wyczyściłem odstojnik, wymieniłem siatkę w odstojniku, wymieniłem pompkę, wymieniłem rurkę w baku. A ciągnik nadal stoi. Wężyk między odstojnikiem a pompą mam przezroczysty i widzę, że nie ma tam wgl paliwa. Pompowanie pompką nic nie daje. Kręcenie rozrusznikiem też nie. Nie mam pojęcia jak go odpowietrzyć i co może być tego przyczyną. Proszę o pomoc. 

Opublikowano

Wystarczy odkręcić korki na pompce zasilającej i sprawdzić zaworki zwrotne czy coś nie podeszło bo zarówno pompka ręczna jak i ta zasilająca ciągnie przez te same zaworki.

Opublikowano

pompkę zasilającą kupiliśmy nową ale chyba była wadliwa bo przeciekała mimo podkładek miedzianych. muszę sprawdzić to co kolega wyżej napisał czy te zaworki są sprawne i dam odpowiedź. 

Opublikowano (edytowane)

Musisz mieć nieszczelność, innej opcji nie ma. Jak sprawdzałeś szczelność układu od zbiornika do pompki? Ja to już nawet na hermetyku zakładałem niektóre podkładki miedziane bo też nie mogłem sobie kiedyś poradzić. 

Sprawdź czy pompka pociągnie z jakiegoś słoika, rozepnij wężyk między nią a odstojnikiem i włóż go do paliwa, ciekawe czy pociągnie.

Edytowane przez mani51
Opublikowano

Panowie niestety u mnie również pojawił się problem z odpaleniem t25. Po zimie ciągnik odpalił normalnie, wykonałem pierwsze prace, natomiast po tygodniu od ostatniego odpalenia nie mogłem go uruchomić. Pompowałem pompką i nic to nie dawało, więc poprosiłem sąsiada, aby mnie pociągnął. Niestety kompletnie nie chciał się uruchomić. Postawiliśmy go na jakąś godzinę i odpalił. Rozsiałem więc nawóz i po kolejnych kilku dniach już kompletnie nie chce odpalić. Wymieniłem filtry paliwa i pompując pompką słychać jak paliwo przelewem wraca do baku, natomiast nie dociera do wtrysków (odkręciłem przewody i jest sucho). Dziwna sytuacja, bo wcześniej wszystko chodziło tak jak powinno, a wcześniej nie dawał oznak, żeby było coś nie tak. Bardzo proszę o pomoc co to może być? 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.07.2014 o 15:38, Marcelix napisał(a):

Ja pozbyłem się problemu z tym zaworkiem w ten sposób. Kosz około 10 zł.

ile mm masz załozony ten zaworek ? 6,8,10 mm ?

Edytowane przez Docent223

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v