Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzięki za pomoc :D raczej wybiore zetora bo ma wspomaganie i te pare koni wiecej co jest bardzo mi potrzebne, a i komfort jazdy w 100% lepszy. Jeszcze jedno pytanie na co mam zwrócić szczególną uwage przy kupinie tego zetora??? Dzięki z góry ;)

Opublikowano

co do tego spalania to nie na hektar tylko na godzinę u mnie c-360 spala około 5 litrów na godz. a zetor 4-garowy około 10 litrów przy porównywalnej klasie ziemi.każdy co ma zetora będzie mówił ze dużej różnicy nie ma ale u mnie było już kilka ciągników więc swoje zdanie mam jeśli chodzi o komfort to bez porównania zetor jest lepszy przy kupnie patrz głównie czy silnik ładnie zapala i równo chodzi czy wycieków nie ma za dużych wiadomo sprzedający mógł go wymyć i lekko przykurzyć żeby ładnie wyglądał i czy coś w skrzyni nie jest tak juk powinno być sprawdzić podnośnik życzę udanego wyboru pozdrawiam

Opublikowano

60tka jest jak każdy pewnie wie na zetorze tylko ze w zetorze jest taki myk ze on nie dymi tak jak 60tka tylko ze c-360 pali mniej u mnie w okolicy jest kilka zetorów to się słyszy to i owo na temat tego spalania a poza tym zrobiłem już kilka remontów różnych ciągników więc rozmawia się z ludzmi są tacy których zetory pala mało albo chodzą na samym powietrzu u mnie na wsi miał takiego zetora 6 cylindrowego to jak miał 20 litrów w zbiorniku to do cpn-u jechał ale wybór twój

Opublikowano

I znowu smieszny temat - a tak na prawdę z użycie paliwa liczy się w gramach na KM w ciągu godziny g(KM x h) i tak mały ciągnik mała maszyna , duży - duża , proste no stan techniczny wiadomo silnik , opony itp . należy pamiętać że C-360 ma moc 52 KM a np. Zetor 7011 już 65 KM . i tu dobór odpowiedniego sprzętu jest ważny często jest tak że Zetor pracuje z tym samym sprzętem co C-360 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v