Skocz do zawartości

Jak zwiększyć moc w JX 60


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Całkowicie się z tobą zgadzam, przez te normy czystości ciągnik kosztuje 50 % więcej, pali 20% więcej i jest bardziej mułowaty niż wolnossący Ursus sprzed 20 lat

Opublikowano

Witam, osłonkę śruby regulującej usuwa się bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Bardzo lekko schodzi, porostu odkręca się ją jak zwykłą nakrętkę, spychając kapturek np. śrubokrętem uszkadzamy go. W moim JX 60 podkręciłem o 1/2 obrotu i jest wystarczająco jak dla mnie. Ciągnik nie do poznania ma moc. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja ze swoją się swego czasu mocno namęczyłem, w środku jest podkładka zębata i ja trzeba zerwać inaczej nie zejdzie. Jakie masz obroty biegu jałowego na ciepłym silniku.

Opublikowano

heh nasz jx90 ma mniej werwy od 7745 którego mieliśmy, ten jak ma ciężko to się zadusi a zetor by się szybciej zakopał

i spalił 20litrow w 15 minut, to żer na chwilowe przeciążenia ciągnik reaguje spadkiem mocy to chyba lepiej nie

a co do tematu brakuje mocy w jx60, a po co taki mały kupowaliscie? dodoatkowe konie nie gryzą, nsłuchaliscie się że nie wypada duzym ciągnikiem maszyn od c360 ciągać to teraz plujcie sobie w brodę ;)

Opublikowano

nieważne czy dany model ma 60km czy 90km jak się zapnie maszyny od c360 to spali to samo ;) a tylko ci co się nie znają i nie mieli do czynienia z większymi ciagnikami sieją propagandę jak to kogos na maszyny nie stać czy jaki głupi bo takim bykiem ciąga graty od c360

Opublikowano

to teraz z planow na z CASE JX 60 trzeba przezucic sie na CASE JX 75

w porówniu do 3p niby aż starszne 10km więcej ale masz mocniejszą hydraulikę zabierającą kilka km, układ ierowniczy hydrostatyczny i dodatkowa pompa do tego zabierająca kilka km przednia os wieksze opory toczenia i krecenia dodatkowymi wałkami to następne kilka km także zostaje mało tych km, a dlaczego case jx a nie df agroplus?

Opublikowano

heh o mf to ja też marzyłem i dalej będę marzył i tak chyba pozostanie mf-a już mam ale mf255 i jestem mega zadolony z tego ciągnika dzi musialem zgasić jakiegos starszego pana co kupował przedemną częsci do 3512 i zaczol wygłaszać teorie typu lepiej beczkę ropy więcej spalić i jeździć c360, no cóż moje marzenie mf jest poza zasięgiem mojego portfela, ceni się jprawie jak fendt i ma prawo bo ciągniki bardzo dobre, a case to co najmniej jxu, a co do mocy to z przesaidki z 3P wiec co to za moc bo mam mf 255 to minimum absolutne to bierzcie80-90km, nie pytaj dla czego ale będziecie zadowoleni ;) a jak ma to być jedyny ciągnik w gospodarstwie to ja bym jednak postrawił na agroplusa 95km heh kiedys taki sobie kupie ;) mały jak ferguson a ma 4x i prawie 100km co chcieć więcej hehe

Opublikowano (edytowane)

heh nasz jx90 ma mniej werwy od 7745 którego mieliśmy, ten jak ma ciężko to się zadusi a zetor by się szybciej zakopał

 

Zauważ że jx jest sporo cieższy niz 7745. moj jx z obciaznikami na wadze pokazuje 4.5 tony, wspomniec tez trzeba ze ma "troche" szersze opony.

 

panowie czy ten proces zwiekszania dawki w calym zakresie obrotów jest na pewno odwracalny? bo ktos mi kiedys pierdzielil ze nie.

A mam ochote podkrecic jx90.

Edytowane przez beorn
Opublikowano

Po przejrzeniu tego wątku postanowiłem podkręcić swojego Jx 70.Wykonałem obrót śruby o jakieś 70-80 stopni. Efekt jest piorunujący, choć mam obawy czy to nie zaszkodzi w przyszłości. Ciągnik z pługiem ładnie wchodzi na obroty. wcześniej trzeba było ruszać na wyższych obrotach żeby mógł się rozbujać. Praca bieg wyżej spalanie w przeliczeniu na jednostkę powierzchni raczej spadło.

Opublikowano

Całkiem niedawno w swoim JX60 silnik IVECO dokonałem regulacji na pompie.Wkręciłem tą śrubkę od dawki paliwa na pół obrotu(w zupełności wystarczy) ciągnik jak już ktoś tu napisał nie do poznania ,dostał mocy i zwiększył się moment obrotowy jestem zadowolony z tego zabiegu zobaczymy jakie będzie spalanie.Bo wczesniej ciągnik chlał paliwo jak smok a muła miał w dolnym zakresie obrotów jak Mazowiecki.

Opublikowano (edytowane)

Całkiem niedawno w swoim JX60 silnik IVECO dokonałem regulacji na pompie.Wkręciłem tą śrubkę od dawki paliwa na pół obrotu(w zupełności wystarczy) ciągnik jak już ktoś tu napisał nie do poznania ,dostał mocy i zwiększył się moment obrotowy jestem zadowolony z tego zabiegu zobaczymy jakie będzie spalanie.Bo wczesniej ciągnik chlał paliwo jak smok a muła miał w dolnym zakresie obrotów jak Mazowiecki.

zwiększając dawkę paliwa zwiększają się nieznacznie obroty na biegu jałowym.jeśli komuś to przeszkadza można je zmniejszyć śrubką która jest za pompą od strony bloku silnika,ja mam w tej chwili obroty ustawione na 750obr i jest w sam raz

Edytowane przez Marek987
Opublikowano

Ja TD5050 na 105-110 wkręciłem jesienią, fakt moc sie czuje i to znacznie, ale nie wiem czy to mi na zdrowie wyjdzie, sprzęgło jest za słabe.

Ja bym się nie przejmował tym jeśli zwiększyłeś mu nieznacznie nie ma prawa nic się wydażyć.Prawda jest taka że szybciej go zajezdzisz bo paliwa trefnego mu wlejesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v