Skocz do zawartości
BUSTED

ursus c 385A pęknięty blok

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Nikita_Bennet    100

no i chyba blok od dołu był spawany/klejony?

 

 

Najtaniej? Wywalić termostat, wymienić korek i wkleić go na silikon lub dobry klej, zalać jakiegoś uszczelniacza do chłodnic i jeździć na wodzie zamiast płynie.

 

Najlepiej? Wymienić blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Mi to nie wygląda na pęknięcie tylko łączenie form odlewniczych, a tę ryse to śrubokrętem poprawiłeś żeby dobrze było widać, wyjmij breka tzn korek i zobaczysz czy jest pęknięty czy nie, nieszczelność korka jest czymś normalnym niech nie przychodzi ci do głowy wyrzucanie termostatu, zmienianie płynu na wodę itd, a uszczelniacze do chłodnic to dla mnie coś gorszego niż jeszcze te moto doctory, już kilka razy robiłem silniki jak płyn z tymi opiłkami trafił do oleju, wypiłuje cały silnik. Jeżeli to pęknięcie to zaklej i tłuc do upadłego , blok zawsze można kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100

zobacz co jest pod korkiem na zdjęciu (takie srebrne), ten blok już chyba był robiony a jeżeli był robiony to moje rady mają sens.

Zgadzam się z tobą że wymiana samego korka to norma bo te korki są po to aby przy zerowych temperaturach blok nie pękł tylko najpierw wypchało troche korki. Tylko ma to sens jeżeli blok nigdy nie był pęknięty a ten chyba był i nie mówię o rysieod korka w dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Niewiem, powiększ zdjęcie i mi wydaje się że to stary cynkowy korek, jeszcze w jego górnej części widać pozostałości farby, a na dole to @busted musiał ładnie szczotą wyszlifować i poprawić to wgłębienie śrubokrętem , ale musi się do tego przyznać, tak przynajmniej mi się wydaje.Jak wyjmie breka to się wszystko wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

ja go niedawno kupiłem i widać to długo czasu już leciało bo płyn aż farbę zjadł szlifować nie szlifowałem tylko nożem po wgłębieniu było przejechane a srebrne może się wydawać bo świeciłem sobie latarką

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

A w którym miejscu ten korek jest tak dokładniej, bo mi się wydaje że to korek zaślepiający wyjście na grzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×