Skocz do zawartości

Jak podłączyć Tura Mx 100 do pronara 82a


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam no i jak chodzi a co do podnoszenia musisz sprawdzić czy na przewodach do opuszczania nie ma zaworu przeciążeniowego pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

To prawda, że nie znam się na hydraulice Pronarze. Ale innej trochę widziałem. Teraz się zorientowałem, że trochę źle napisałem bo T powinien być bezpośrednio do zbiornika(jak sama nazwa wskazuje Tank). Nadal będę się upierał jednak, że Load Sensing nie ma zastosowania w ciągniku bez pompy o zmiennym wydatku.

Przepraszam, że niektuży bzdury piszom, ale chciałem pomóc, wyszło trochę nieudolnie.

Pozdro.

PS

Po chwili zastanowienia stwierdzam, że układ jaki przedstawiłem we wcześniejszym poście ma sens. Rozdzielacz ładowacza tak jak każdy inny można wpiąć szeregowo w układ gdziekolwiek pod warunkiem zachowania kierunkowości przepływu. Można to opisać jako poszerzenie istniejącego rozdzielacza od hydrauliki o dwie sekcje (bo tyle ma rozdzielacz z ładowacza). Nie wiem jak z wykonalnością tego w tym przypadku.

Edytowane przez Suchy
Opublikowano

możesz wpiąć w układ rozdzielacz prosto pod pompę musi mieć np. p zasilanie T powrót w układ ciągnika i LS prosto do zbiornika z olejem aby nie było na nim ciśnienia bo taki rozdzielacz jak pracuje odcina olej do T podnośnik nie działa jak tur robi olej wraca LS a podłącz zwykły rozdzielacz w układ to zawór ciśnieniowy czyma na turze i układ ciągnika i zaś olej gotuje a pompa z zmiennym wydatkiem podaje tyle oleju ile jest na danom chwile potrzebne a co za tym idzie wiadomo no a z tym upieranie ( Suchy ) to w takim razie dlaczego u mnie taki rozdzielacz chodzi na zwykłej pompie pozdrawiam

Opublikowano

Rozdzielacz MX który posiadasz jest przeznaczony dla ciągników z pompą LS (tłoczkowa lub jak wolisz zmiennowydatkowa). Będzie problem żeby działało. Układ LS, kiedy nie pracujesz ładowaczem ani innym wyjściem zewnętrznym pracuje na ciśnieniu ok 18-25 bar (zależy od ciągnika). Kiedy zaczniesz pracować ładowaczem, wyjściem LS popłynie SYGNAŁ do pompy ciągnika że musi zacząć pracować na maksa 180-190 bar. I tym wężem też będzie szło 180 bar. Konstrukcja tego zaworu jest taka a nie inna. Dla ciągników z pompą zębata jest zawór innej konstrukcji, zamiast LS jest wolny powrót do zbiornika (wewnątrz cały zawór jest inny).

Opublikowano

A więc w tym przypadku rozdzielacz z LS i bez LS to dwa różne rozwiązania. Ja spotkałem się z blokami hydraulicznymi, w których LS jest zaślepiony korkiem a w konieczności jego stosowania jest podłączany.

Czy z LS nie jest tak, że pompa po otrzymaniu sygnału kanałem LS zmniejsza wydatek a bez ciśnienia na kanale LS pracuje z maksymalnym wydatkiem. Wydaje mi się tak ponieważ gdybyśmy mieli ciągnik z pompą LS i maszynę bez LS to ciągnik powinien pracować z maksymalnym wydatkiem. Dopiero w momencie podpięcia maszyny z LS ona daje sygnał do zmiany wydatku pompy na mniejszy proporcjonalnie do zapotrzebowania.

@ysy nie bardzo rozumiem twoją wypowiedz. Kanał LS nie jest kanałem powrotnym tyko sygnałowym, a powrót realizowany jest zawsze kanałem T. Moja propozycja podpięcia rozdzielacza nie zagotuje oleju jak sugerujesz ponieważ rozdzielacz w pozycji neutralnej nie powoduje dużych oporów przepływu. Olej przepływa przez otwarte zawory i wraca do zbiornika. Z resztą, tak samo się dzieje w rozdzielaczach które posiadasz w ciągniku, gdy nie używasz hydrauliki olej Ci się nie gotuje.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Hej

 

Koledzy dzięki za wszystkie wypowiedzi i propozycje narazie ładowacz chodzi i pompa w traktorze też jak stanie to będziemy się martwić może to takie podejście troche nie wporządku i komfortu pracy równiez nie ma ale czy w Pronarze mozna o nim mówić oczwiście jak ktos jeździł C-330, C-360(też jeżdźę nic do nich nie mam)to napewno jest lepiej ale w poronaniu z zachodnimi to przepaść. Miejmy nadzieje że może ojciec kupi coś lepezego :) . Jeszcze raz wszystkim dziekuję Pozdrawiam.

Opublikowano

Panowie mam ten sam problem ze swoim rozdzielaczem, jest on identyczny jak kolegi pawel26d próbowałem już go podłączać na różne sposoby i nic. Proszę pomóżcie

Opublikowano

Witam ... pomożecie ? Mam taki rozdzielacz tur mx 100 problem jest taki ze podnoszę i opuszczam bez problemu ale jak chodzi o 2 sekcje czy jak to się nazywa to rozładowanie z lychy są radę ale nabrać nie jak tylko próbuje nabrać to zacina się cały tur ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v