Skocz do zawartości
przemoc

Zetor 8145 czy 10145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
przemoc    0

Witam jestem świeżym rolnikiem i jestem przed kupnem ciagnika Zetora 8145 ale zastanawiam się czy nie kupić 10145 gość u którego oglądałem ma oba modele w podobnym stanie a różnica w cenie nie jest duża bo 2000zł, http://moto.allegro.pl/zetor-10145-komf-kabina-scieta-maska-opony-90-i1996426770.html i http://moto.allegro.pl/zetor-8145-komf-kabina-scieta-maska-nie-8011-8045-i1996426771.html . Tylko czy ten 10145 dużo więcej pali bo facet mówi ze 8145 pali ok 9 a 10145 to 10 w orce. Czy do obu tych ciągników pługi 5 nie będą za duże? Proszę o wasze opinie. Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Han360    124

Jak tak tylko 2 tys. różnicy to bierz 10145 w 5 skibowym pługu ten będzie miał lżej i mniej spali a nie 8145 to ci więcej by spalił w tym pługu i nie wiem czy wogóle tą 5-tke pociągnie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekkk74    0

Ja tez zamierzam kupić 8145 wydaje mi się być lepszy bo będzie mniej palił w lekkich pracach. A w orce 4 tez mniej będzie palił. na 25 ha to 4 sobie kup;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100

8145:

opony do wymiany - spory koszt, zauważ że te które ma są na przedzie odwrotnie założone - miał TURa albo ciągał przyczpey po placu (ciekawe w jakim stanie skrzynia),

prawe lusterko - brak,

obciążniki przy przednim zaczepie - brak, ciekawe czy są pod filtrem - powinno być 3 sztuki,

tylni zaczep do przyczep - jakaś prowizorka od przyczepy,

prawy wieszak TUZu - powinien być z korbką abyś mógł pług regulować,

brak hitcha czy jak on się zwie - jest tylko zwykły dolny zaczep.

 

Ogólnie widać że wylakierowany.

 

 

10145:

płaski dach a płaski dach był w 10045 a nie w 10145,

tłumik dospawywana końcówka,

boczne osłony chłodnicy takie jak w Ursusie C-385,

opony łyse,

obciążniki jak w 8145,

ma dodatkowy zbiornik na paliwo - ciekawe czy podłączony i czy nie cieknie,

jest hitch - dobry do przyczep jednoosiowych,

 

 

Ogólnie wygląda raczejna Zetora 10045 tylko z papierami od 10145 - zapytaj gościa co ma wbite w dowodzie rejestracyjnym.

 

 

Oba mają nieoryginalne błotniki kół przednich. Żaden z nich nie ma siłownika pomocniczego przy TUZ. Oba są wylakierowane. Ja bym pojeździł jednym i drugim aby sprawdzić skrzynie oraz żeby zagrzać ciągnik i zobaczyć jak pracuje termostat a jeżeli nie ma termostatu to tym bardziej aby zagrzać silniki i patrzeć gdzie cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Nikita_Bennet słusznie zauważył bardzo ważne rzeczy. Dodam od siebie to, że ja kupując swojego Zetora 8145, a kupiłem go w kwietniu, rozglądając się od lutego również po allegro to ten Zetor 8145 już był wystawiany, więc nawet pomimo niedużej ceny coś musi być z nim nie tak skoro jeszcze nie poszedł. Ogólnie ani jednego ani drugiego ciągnika bym się nie czepiał, bo oba wyglądają na kombinowane. Dodatkowo dolicz koszt przednich opon, bo w obu kwalifikują się do wymiany. Co zauważyłem jeszcze ciekawego: Zetor 8145 ma silnik starego typu - na deklach, a powinien mieć na brokach - taki jaki jest rzekomo w 10145, natomiast 10145 ma starą kabinę czyli podchodzi pod 10045, może ciągniczki wymienili się silnikami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemoc    0

No wielkie dzięki panowie za bardzo cenne dla mnie rady, to będzie mój pierwszy zetor, więc nie wiedziałem tego ale teraz już będę wiedział;) I faktycznie daleko mu do oryginału porównując z katalogiem chociażby, nie będę się ich czepiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×