Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 Montują w dislach ale raczej  w samochodach wyczynowych gdy przy szybkiej zmianie biegu jest ważne by turbo nie spadało z obrotów. Ciagnik to nie rajdówka co prawda ale na drodze przy rozpedzaniu się z ładunkiem pewnie by to pomogło. Silnik w tem jednym momęcie miał by mocniejszy dół.

Edytowane przez seweryn20
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Właśnie dół będzie słabszy, bo zaraz po zmianie biegu masz praktycznie silnik wolnossący.

Opublikowano

Jaki wolnossący? Puszczasz gaz zawór się otwiera, spuszcza ciśnienie które robi turbina i przez to nie traci obrotów wbijasz następny bieg gaz, zawór się zamyka i od razu masz ciśnienie w kolektorze juz od samego dołu. Tak to działa. Normalnie gdy nie ma zaworu turbo zwalnia bo powietrze które pompuje nia ma ujścia i dodając znów gazu zacznie działać dopiero wtedy gdy silnik osiągnie obroty powyrzej turbodziury. No tak to wyglada w uproszczeniu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ok, nie będę się spierał, poczytam o tym więcej to będę coś wiedział ;) .

Jeśli ma to jakikolwiek sens, to w sporcie samochodowym, gdzie ciśnienia doładowania są znacznie większe, w ciągniku nie ma to żadnego sensu.

Opublikowano

Nie ma różnicy w budowie silnika 952 & 1025 różni tylko się tylko zablokowanymi obrotami. Podobnie jest w innych markach identyczne silniki i wszystko a moc np. od 90km do 120km kupujesz ciągnik mocy 90km taniej niż 120 rozmawiasz z serwisantem po gwarancji i za drobną odpłatą masz 120km niczym nie ryzykując. Żaden przedstawiciel w tym nie pomoże bo woli sprzedać większego i wiecej zarobić :P

Opublikowano

Może wiecie jaki model turbiny siedzi w tym Belarusie 960:

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/84858-belarus-960-bx-turbo/

Bo jeździłem i powiem wam, że byłem wniebowzięty. Piękny gwizd, a mocy cała rzeka :lol:

Właściciel pokazywał dowód a w nim 72kw. Jak z tym jest bo spotkałem u handlarza 1004 takiego jak ten:

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/259269-belarus-1004/

Co je różni?

Opublikowano

U mnie w okolicy jeździ taki jeden chyba 952.3 to jak z rzepakiem jechał czy wracał z pustymi przyczepami to nie było osoby co by sie nie obejrzała takie robi pssst ze F&F to Matizy przy nim :) kozak

Opublikowano

u mnie po regeneracji pompy i wymianie końcówek wtryskiwaczy mocy też przybyło ;) ale nie podkręcałem go na pompie, no ale 952.3 ma intelcooler to też trochę wspomoże, a propos 952.3 ma bączka do oleju? ;)

Opublikowano

wie ktoś może gdzie się zmienia w belarusie 952 na czeskiej pompie dawke paliwa bo chce ją troszeczke zwiększyć

 

zwiększyłem mu obroty na 2200 jak to jest w 1025 i została jeszcze dawka bo 952 i 1025 różnią się tylko obrotami i dawką, wtryski i cała reszta układu paliwowego taka sama

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v