Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów! Mam problem z TD95, a mianowicie z orbitrolem. Chodzi o to iż gdy przy zapalonym silniku bez obciążenia na TURze, gdy skręca się kierownicą czuć przeskakiwanie a gdy zwrotnice oprą się o ograniczniki kierownicą dalej można obracać, a powinien być opór. Natomiast np z łyżka pełną ziemi koła drgają 5 centymetrów na jeden obrót o 360 stopni kierownica... I teraz na co stawiać, przepuszczający tłok na przednim moście ( chociaż to mało prawdopodobne), czy rozdzielacz obrotowy na wałku kierownicy przepuszcza?

Z góry dziękuję o pomoc i prosze o szybką odp.

Pozdrawiam Mateusz!

Edytowane przez Mateusz Rogowski
Opublikowano

Jest jeszcze opcja nr. 3 czyli pompa wspomagania - choć to mało prawdopodobne. Oleju nie brakuje ci w zbiorniczku od wspomagania. Może czas go wymienić? Zacznij od przejrzenia najprostszych spraw, ale wg mnie raczej będzie wina orbitrola.

Opublikowano

Koledzy, traktor jest kolegi i dla niego utworzyłem tu temat, czyli taki NH ma osobną pompe i zbiornik oleju układu kierowniczego? Tego nie wiedziałem, gdzie ta pompa się znajduje? Tylko że jeśłi była by to pompa, tzn. dawałaby słabe ciśnienie to po skręcie maksymalnym koło kierownicy stawiało by opór a tu dalej można kręcić ile się chce... Więc?

Opublikowano

Własnie sięgnąłem do instrukcji i jest tam napisane że jest filtr wewnątrz zbiorniczka i trzeba spuścić olej i zalać nowym w ilości ok 2 litrów. Zalecana jest AMBRA o specyfikacji GL4 czyli to samo co w skrzyni. Ja nigdy tego nie robiłem - cytuję instrukcję:)

Opublikowano (edytowane)

Takie same objawy mieliśmy kiedyś w M-F. Jak się okazało zużyły się uszczelniacze tłoka. Olej przelewał się z jednej komory siłownika do drugiej, tym samym siłownik nie zapewniał odpowiedniej siły wspomagania i nie występował opór na kole kierownicy.

Edytowane przez katator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v