Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w ROLMAXIE zawsze mówią ze oddzwonią no i to czekanie do śmierci...ojciec dzisiaj ma dzwonić...w DHK ostatnio pytaliśmy o błotniki to powiedział nam ze za jeden błotnik 2 tysiące a za sam plastik 1000 zl...my za 200 zł kupiliśmy dwa plastiki i sami skleimy coś ...no a za instalacje chcą 15 tysięcy...mi jeszcze potrzebna obudowa filtra powietrza bo zatrzask pękł i narazie jest to poszczepiane na takie sprężynki ale to nie za bardzo dobre...na wiosne oleje filtry wszystko wymiana....trzeba bank obrobić i wymieniać

Opublikowano

Bo z takimi rzeczami to sie do Korbanka nie idzie <_<

 

trzeba bank obrobić i wymieniać

Mi pełen przegląd (wszystkie oleje i filtry) na materiałach zakupionych w Rolmaxie zamknął sie w 1000zł więc nie jest to drogo - wszak to tylko koszt jednego plastika na błotnik <_<

Opublikowano

Chcesz powiedzieć że do skrzyni wchodzi prawie 200 litrów? <_< Wymiane zrobisz sam, to żadna filozofia. Dlaczego chcesz lać Fush'a? Jest masa innych równie odpowiednich oleji...

Opublikowano

@mirasek prawde pisze za 3000 to beczke 200 l kupisz

 

 

Ja ci powiem jak zrób wsiądź w samochód ze sobą weź beniaki na olej i udaj się do ROLMAXU tam kupisz olej i filtry za rozsądną kase i powiedz że trzeba ci też zrobić w MF 6260 pneumatyke o nią najlepiej pytaj się tego chłopaka co sprzedaje używane kombajny , możesz się też zapytać i o obudowe filtra bo części do MFa też mają

 

Ja dzwignie od rewersu i termostat kupiłem najtaniej u @mariusz(ZDUN) napisz do niego na pw odnośnie tej obudowy filtra możesz i jego zapytać o dorobienie pneumatyki bo firma w której pracuje też naprawia MFy

Opublikowano

ten olej co ja widziałęm to był FUSH do skrzyni w bańkach 20 litrów i jedna bańka 520 zł... sami liczymy z ojcem to ojciec oczy zrobił...zachodizmy do sprzedawcy i on nam mówi ze taka rzeczywistość...takiej kasy za olej nie damy....do rolmaxu jutro dzwonie z rana ...bo miał oddzwonić gość i nie dzwoni...zapytamy i zobaczymy...

Opublikowano

dzisiaj spisywałęm numery filtrów w fergusonie...no i ciekawi mnie ile filtrów jest w skrzyni bo z tego co ojciec naliczył to 4 ale ten czwarty to chyba jest myty wiec 3 wymienne moim zdaniem czy sie myle?

Opublikowano

Nie wiem po co nadmuchiwać sztucznie problem... Chyba że naprawde ktoś sobie nie radzi, ale po to jest forum żeby pomóc... Wszystko jest dostępne od ręki za nieduże pieniądze, tylko troche chęci i pomyślunku trzeba ;)

Opublikowano

pierwszy raz mam doczynienie z taką maszyną wiec.... w tym tygodniu może przyjedzie d onas taki gość"złota rączka" i może coś wykombinuje ze sprężarką i w URSUSIE nam porobi pewne rzeczy...i bedzie gitara;d;dd

Opublikowano (edytowane)

gość jest taki ze z niczego zrobi coś...ostatjnio dorabiał przedni TUZ to starego fendta...i chodzi jak szalony...moją trzydziestke zremontował to silnik żyleta...rok temu to robił ale silnik jak nowy...

 

już oleje kupiłem filtry też...u korbanków 2300 zł zostawiłem dziś no i w chełmie 400 zł no a szykuje sie jeszcze zakupup do MF za 300 zł i będzie cacy....olej kupiłem claasa agrishift najtaniej mnie wyniosło...czapka i kalendarz gratis dostałem plus dobre upusty nawet ;p

 

mam do was pytanie//// czy ktoś zakładał w swoim MFie instalację pneumatyczną...????

 

nie pisz posta pod postem, używaj opcji "edit"

Edytowane przez mirasek
Opublikowano
mam do was pytanie//// czy ktoś zakładał w swoim MFie instalację pneumatyczną...????

Ja mam dołożoną "fabrycznie" (znaczy przez dealera chyba), montarz takowej z tego co sie orientuje to nie mały koszt <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v