Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

renault 120.54 kilka pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    6

Koledzy Renia stoi już na podwórku. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Jaki olej zastosować do silnika. Nie wiem co jest w środku. Czy zastosować mineralny czy półsyntetyk. Mam dojście do oleju TOTAL. Czy to dobry olej?

2. Jaki jest symbol filtra oleju,paliwa,powietrza i hydraulik?

3. Potrzebuje wymiary lub symbol uszczelniacza na tylny WOM? Czy do wymiany uszczelniacza trzeba zlać olej ze skrzyni?

4. Nie wiem co jest zalane w skrzyni(olej podobno wymieniony)ale trochę brakuje. Czy wymienić cały czy można czegoś dolać?

5. Czy ze stacyjki wyjmuję się kluczyk i czy tym samym kluczykiem zamyka się drzwi?

6. Gdzie jest zamontowana dmuchawa powietrza w kabinie?

7. Czy ktoś z was na zamontowany układ pneumatyczny,jeśli tak to na jakich częściach, jakieś fotki mile widziane.

Dzięki za odpowiedź.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

1. zalej mineralny i bedzie dobrze

2. biezesz filtry do sklepu i dobiora, paliwowe takie jak do 4perkins, jesli masz dwa

5. kluczyk da sie wyjac, do drzwi jest inny

6. turbinke masz nad kierownica, prawdopodobnie masz taka kratke przykrecona na dwie sruby w podsufitce, mozesz zdjac dach t otez zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Dzięki chociaż jednemu koledze za pomoc. Aczkolwiek jeśli ktoś zna odpowiedź na moje pytanie to chętnie poczytam.

Proszę jeszcze o co to za skrzynka z wykrzyknikiem po prawej stronie koło akumulatora.Dodam tylko że od spodu tej skrzynki jest wieczko które jest popękane Zdjęcia w załączniku.Drugi załącznik przedstawia spód tej skrzynki

post-8387-0-58279400-1322592146_thumb.jpg

post-8387-0-50849000-1322592171_thumb.jpg

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maldar    12

Kolego ta skrzynka to jest prawdopodobnie radar prędkości który czyta jaka jest prędkość/ poślizg ciągnika wykorzystywany np do dawkowania zboża w siewniku ze sterowaniem elektronicznym itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Koledzy czy taki olej mogę zalać do silnika

TOTAL RUBIA TIR 6400 15W40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafii a gdzie kupiles swoja Renówke?? Bo kiedys tez oglądałem taką 120.54 i ten sam problem jak opisales w innym temacie, że silnik pieknie ale te biegi ciężko wchodzą. Może to ta co ja widzialem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

filtry paliwowe mają gwint 16x1,5 tak u mnie pisze na filtrze może być lepszy mineralny wtedy silnik lepiej pracuje i dłużej będzie chodził i jak twierdzą zużycie paliwa mniejsze i nie zapomnij o filtrach hydraulicznych wymienić zdjęcie to wykrzyknikiem to mi mówili że toś formie radaru informuje że masz opuszczone narzędzie z tyłu na tuzie jak działa bo u mnie nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Jeśli chodzi o olej do hydrauliki to ja jeszcze nie zmieniałem ale z tego co poczytałem to do renówek polecają olej np. Castrol MP PLUS 10W40 STOU lub inny olej hydrauliczno-przekładniowy o symbolu 10W40 STOU. Niektórzy też leją zwykły olej silnikowy 10W40, ale co do tego nie mam przekonania tzn. nie znam nikogo kto na takim jeździ ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

nie lej zwyklego silnikowego bo nie maja one modulatora" tak to nazwał znajomy spec od hydrauliki i ten olej zacznie tarczki w skrzyni rozpuszczac od hamulcow, polbiegow etc

 

a castrol b.dobry olej, sam długi czas na nim jezdze zreszta w silniku i w skrzyni w reni mam tym zalany, i w mf tez tak samo miałem

Edytowano przez piciaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×