Zaloguj się, aby obserwować  
kamin60

Ładowarka Volvo

Polecane posty

kamin60    1

Witam posiadam ładowarkę volvo lm 218, jest to stara ładowarka dałem za nią 5tyś. zł czyli cena złomu. Teraz pytanie czy ma ktoś takową i czy może ktoś robił przy niej coś ze sprzęgłem ??. BO mnie czeka wymiana podczas ciągnięcia przyczepy na wyższych biegach to ślizga mi się sprzęgło prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Nie jestem na 100 % pewien ale wydaje się mi że tak bo to bardzo stara ładowarka ale za to udźwigu 4 tony i 3,60 metra do góry podniesie i zwinna bardzo bo tylna oś skrętna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez matijas67
      Witam
      Mam ładowarkę teleskopowa new holland lm 430 od jakiegoś czasu i zaczęły mi piszczec rolki na teleskopie...
      Nie wiem czy mogę posmarować smarem bo nie widzę żeby ktoś wcześniej tak smarowal..
      Stąd pytanie czy mogę smarem przejechać?
    • Przez emilkochanek
      witam. zakupiłem ostatnio ladowarke merlo 33.7 plus z 2007. chciałbym zrobić jej serwis podstawowy oleje i filtry. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak poprawnie wymienić oleje w takiej ładowarce i jakie oleje zastosować.
    • Przez dzikiWschód
      witam, kupiłem ładowarkę jak w tytule i nie wiek kiedy sprawdzić olej w skrzyni biegów czy na włączonym silniku czy wyłączonym? jest tam napęd hydrokinetyczny czyli z konwerterem momentu
    • Przez Lukas85
      Koledzy, obawiam sie ze mam problem z moja ładowarką Manitou MLT 527 z 1997 roku. Ładowarka przeszła kapitalny remont silnika. Po złożeniu silnika ze skrzynią i uruchomieniu całosci co jakis czas podczas jazdy do przodu zapala sie kontrolka niskiego cisnienia w skrzyni biegów. Czujnik jest na koszu do jazdy do przodu, przy jezdzie w tył cisnienie w tym miejscu wynosi 0. Wracajac to tematu z miejsce czujnika wkreciłem manometr, ktory pokazuje cisnienie 10 bar. Z tego co wyczytałem powinno tam byc 14 bar. Ładowarka miała i ma moc, jezdzi bez problemu. Olej jest na max mierzony na uruchomionym silniku. Nie jestem pewny czy przed demontazem silnika i skrzyni ten czujnik byl podlaczony, ale mozliwe ze nie. Dostep do niego jest bardzo utrudniony i mozliwe ze był odłaczony. Do tego czujnik ma nieco uszkodzona obudowe co prawda na samej górze ale moze to tez ma wplyw na takie wskazania? Zapalanie sie tej kontrolki jest jakby przypadkowe, nie to ze przy ruszaniu czy jak jest je ciezko np pchajac lub ciagnac cos. Czsami zapala sie podczas jazdy na chwilke, czasami podczas ruszania bez wyraźnej logiki.
      Co jeszcze mozna sprawdzic zeby zlokalizowac problem? Obawiam sie ze skoro to cisnienie jest nizsze niz powinno byc zeby z czasem nic sie nie uszkodziło 
    • Przez piotrek95r
      Witam, posiadam od niedawna Manitou 526 Turbo z 2004 roku na zwykłej mechanicznej skrzyni. Chciałbym się dowiedzieć jakie oleje powinienem wlewać do ładowarki w celu uzupełnienia lub wymiany. Chodzi o olej w silniku, skrzyni, hydraulice, mostach i zwolnicach. 
      Z góry wielkie dzięki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj