Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,przeszukalem forum ale nie znalazlem potrzebnych mi danych , potrzebny mi jest skan lub foto strony z instrukcji napraw do ciagnika mf 255 lub ursus c-360-3p lub ursus-3512 dotyczący momentów (sił) dokrecania głowicy za pomoca klucza dynamometrycznego te dane sa mi potrzebne na wczoraj i jesli ktos mogłby mi pomoc niech jakos udostepni te dane na przyklad wysylajac mi te dane najlepiej zeby to bylo foto lub skan z instrukcji napraw

 

moje namiary

e-mail to: raf_17@tlen.pl

gg: 935690

 

albo najlepiej zebys umiescil te foto lub skan na forum albo przynajmniej link do zdjecia

w ostatecznosci niech ktos napisze z jakimi momentami dokrecac glowice w silniku 3 cylindrowym perkins w ciagniku mf255 , 3p , 3512

 

prosze o odpowiedz ,pozdrawiam wszystkich agrofoto forumowiczów , pawel5314

Opublikowano

momenty dokrecania głowicy 100Nm dokrecajac w 3 etapach , na poczatku lekko do pierwszego opru , nastepnie polowa momentu (50Nm) a nastepnie 100Nm , ostatecznie głowice dokreca sie na rozgrzanym silniku , nalezy rowniez pamietac o kolejnosci dokrecania srub czyli dokrecamy od srodka glowicy po przekatnej.

Opublikowano

momenty dokrecania srub w silniku perkins 3-cylindrowy:

-nakretki korbowodu(zwykłe) 95Nm

-nakrętki korbowodu(kadmowane) 61Nm

-sruby mocujace lozyska glowne 153Nm

-sruby mocujace przeciwciezary 75Nm

-sruby mocujace kolo zebate posrednie 68Nm

-sruby mocujace kolo zebate walka rozrzadu 28Nm

-sruby mocujace kolo zamachowe 108Nm

-sruby mocujace kolo pasowe na wale korbowym 150Nm

Opublikowano
momenty dokrecania głowicy 100Nm dokrecajac w 3 etapach , na poczatku lekko do pierwszego opru , nastepnie polowa momentu (50Nm) a nastepnie 100Nm , ostatecznie głowice dokreca sie na rozgrzanym silniku , nalezy rowniez pamietac o kolejnosci dokrecania srub czyli dokrecamy od srodka glowicy po przekatnej.

Witam, czy ktoś mógłby mi potwierdzić te dane?

Opublikowano

witam toniekmf255 to co pisze pawel5314 to zgadza sie tylko moment dokrecania głowicy który rzeczywiście wynosi 100 Nm.

Cytuje instrukcje napraw MF 255:"Dokrecić śruby i nakretki mocujące głowicę we właściwej kolejności w trzech etapach momentem 100 Nm (pierwszy etap dokrecania 50 Nm drugi 75 NM, trzeci 100 Nm.)" Koniec cytatu kolejnosć dokręcania postaram sie wrzucić później bo zaczyna sie od środka tak jak pisze pawel5314 ale później już nie na krzyż , i jeszcze jedno w MF nie dokreca sie głowicy na rozgrzanym silniku.

Opublikowano

Wiadomo jeśli jedna śrubę dokręca sie momentem 100Nm a reszta jest luźno to takie pęknięcia mogą się zdarzyć-nierównomierne naprężenia materiału

"Dokręcić śruby i nakrętki mocujące głowicę we właściwej kolejności w trzech etapach..."
:)
Opublikowano

Schemacik wydrukowałem i leży w ciągniku,jeszcze nie przykręciłem bo niestety wujas nie dostarczył mi klucz dynamometrycznego :) , ale obiecał że jutro przywiezie

 

EDIT

Aktualny czas: 19th July 2008 - 00:43

Dziś dokręciłem głowice, jeszcze raz dzięki za schemat. Resztę będę skręcał jutro :)

Opublikowano

mam wycieki w 3p na wale korbowym od strony sprzęgła i koła pasowego

wymieniłem juz dwa razy uszczelniacze i uszczelke pomiędzy misą i nic nie pomogło

Opublikowano

moze masz takie luzy na wale , kupujesz jakies tanie uszczelniacze albo wal na gladziach masz zlizany, jesli nie chcesz rozwalac ciagnika to zrob pewien trik, tzn jak bedziesz zakladal nowy uszczelniacz to skroc sprezynke sciagajaca simeringa i postaraj sie o wspolosiowosc wtedy na 1000mth gwarantuje ze nie bedzie cieklo:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam. czy ktoś ma instrukcje napraw do zetora 5211 i do ursusa c-360

Opublikowano

Siemka .Czy ktoś może mi podac szczegółowe dane m.in ile tżeba dociągnąc śruby na wale głównym .korbowodach , i ich rodzaj (gwint,twardośc).PROSZĘ O ODPOWIEDZ . :)

Opublikowano
Siemka .Czy ktoś może mi podac szczegółowe dane m.in ile tżeba dociągnąc śruby na wale głównym .korbowodach , i ich rodzaj (gwint,twardośc).PROSZĘ O ODPOWIEDZ . :)

Obrazek

 

Witam u góry masz zdjęcie jakim momentem dokrecić poszczególne śruby na wale, a nakrętki korbowodów dokręcamy momentem 95 Nm. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v