Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Normalne jest, ze trafiaja sie usteki nawet w najlepszej marce.

 

Porazka w Belarusach natomiast jest zalaczanie WOM poprzez tasmy. To akurat mogliby zmienic.

no widzisz kolego indiana znowu mi przypomniałeś jakiś feler bo u mnie wom nie da rady włączyć się normalnie tą wajchą pod siedzeniem tylko trzeba próbować jak ciągnik gaśnie to też jest chyba nienormalne eh

Opublikowano

Ta dzwignia co jest pod siedzeniem powinna być rozłonczona gdy nie potrzeba używać MOM. A ta obok siedzenia jest tylko od załanczania czasowego WOM

tak kolego marian892 powinna być wyłączona kiedy jest niepotrzebny wom i wiem że jest włącznik po prawej ale mimo to powinna się włączać bez większych problemów po wciśnięciu sprzęgła a nie żeby kąbinować jak koń pod górę nie wspomnę o włączaniu pompy hydraulicznej !!! chyba że u was to wszystko działa super ???

Opublikowano

Sprzęgło nie rozłancza napendu WOM bo jest jednostopniowe, napęd WOM jest bezpośreni z silnika (kilka razy to rozbierałem towiem) I niestety tę dzwignie musisz włąnczyć na siłe

Opublikowano (edytowane)

Sprzęgło nie rozłancza napendu WOM bo jest jednostopniowe, napęd WOM jest bezpośreni z silnika (kilka razy to rozbierałem towiem) I niestety tę dzwignie musisz włąnczyć na siłe

wiem że sprzęgło nie rozłącza napędu wom chodzi mi i piszę jak zaje...trudno włączyć tą wajchę jest to nienormalne jak na nowy ciągnik!!! dobrze że wom bynajmniej mi jest prawie niepotrzebny ale Ci którzy używają często to mają "trochę" gorzej!!!

Edytowane przez lukibelarus952
Opublikowano (edytowane)

lukibelarus952 ja na miejscu byłem w firmie umowę zaliczki spisali firmy nie będę reklamował homologacja jest i jako nowy zarejestrowałem belarus 952 w blachach 78 tys tańsza oferta na rynku wtedy. serwis zapewniali i gwarancje także jakąś ale na papierze nic o tym nie było to nawet do nich nie dzwoniłem o pierwszy przegląd oleje wymieniłem regulacje we własnym zakresie a ta gwarancja to taka że za części i dojazd płacisz i przegląd też płatny to jaka to różnica w razie awarii czy we własnym zakresie naprawię czy im zapłacę dzwignia sterowania wom obroty zależne-niezależne w podłodze jak wałkiem nie pracuję to w położeniu środkowym ustawiam a żeby włączyć to traktor gaszę i jak ostatni klekot wydaje to wtedy wrzucam i nie ma problemu i pompę lub sprężarkę w ten sposób załączam blokowanie hamulca o których piszesz sprawdz czy ta śruba którą podciąga się hamulec jest dobrze zakątrowana

Edytowane przez STANK
Opublikowano (edytowane)

no widzisz kolego Stank jesteś święcie utwierdzony w przekonaniu Ty jak i wielu użytkowników podobnych modeli belarusów że ten sprzęt jest za***isty tylko ze jak się nie narobisz przed wyjazdem w pole lub w trakcie to byłbyś chory człowieku to nie oto chodzi albo ciągnik lub inna maszyna działa i nie sprawia ci kłopotów w codziennym użytkowaniu albo powinna nie wchodzić na rynek i nie zawracać d*py!!! myslę że to nie te czasy żeby się naj...ć żeby coś zrobić w polu !!!

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

lukibelarus952 sam użytkownikiem jesteś aczkolwiek rozgoryczonym to z najwyższej półki było zakupić gdzie wszystko na guziki załączane i serwisy gwarancyjne i pogwarancyjne są i samemu nic robić nie trzeba akurat ja z użytkowaniem belarusa żadnych problemów nie mam a w polu naj....ć się żeby robota zrobiona była to dla mnie jak bym c-360 lud c-330 na 30ha robił a przeglądy p-1,p-2,p-3,p-4,p-5 zrobić ktoś musi a w innych markach pierwszy przegląd wiadomo u każdego serwis robi o gwarancje chodzi a następne przeglądy ciekawy jestem ilu właścicieli w serwisie robi

Opublikowano

właścicielem jestem może nie rozgoryczonym a raczej zniesmaczonym żałuję tylko że przy kupnie kierowałem się niską ceną i opiniami bo widzę że większość chwali to co swoje a reszta wystawia opinie często wyssaną z palca lub z tego co gzieś tam usłyszeli i dlatego te opinie są często mało związane z prawdą ale teraz to już musztarda po obiedzie!!!nie mam też nic co do wykonywania samemu przeglądu technicznego bo tak też robię ja.drobne poprawki lub naprawy też mi bardzo nie przeszkadzają tylko żeby występowały żadko bynajmniej w nowych maszynach a nie co "drugi- trzeci" wyjazd w pole bo akurat ja nie mam czasu i nerwów na ich usówanie!!!kupiłem "nowego" ruska bo liczyłem że cynajmniej do 1000mtg nie będzie z nim żadnych "poważnych" problemów tylko wacha do pełna i w pole i się przeliczyłem!!! nadal liczę jednak że jak go naprawię to może już jakoś będzie chodził bez większych problemów!!!obym się znowu nie przeliczył

Opublikowano

To może i ja dołączę się do tematu.

Mam MTZ-a 820 z 2006r, dziś na liczniku ma 2800h,ciągnik pracował w transporcie,i obrabiał 25ha.Przez ten czas nie sprawił mi większych problemów z którymi bym sobie nie poradził na podwórku.

A to co się popsuło:

wymiana rurek metalowych na węże z rozdzielacza do rozdzielacza od tuza (powód metalowe pękły)

wymian pompy hydraulicznej przyczyna jej awarii nie znana

wymiana oleju hydraulicznego na HL100

wymiana oringów na zwrotnicy przedniej lewej

wymiana końcówki drążka kier.poprzecznego

nie sprawny wskaźnik poziomu paliwa

wymiana rozrusznika,alternatora i akumulatorów

Modernizacje które wprowadziłem aby poprawić efektywność pracy.

Zamiana siłownika tuz z C100 na C110

zamiana laszy cięgieł na z modelu 9,,

zamiana fotela na pneumatyczny

wyciszenie wygłuszenie kabiny

i jeszcze kilka poprawek

Podsumowując 5 letnią pracę ruskiem znając jego wady to kupił bym go jeszcze raz.

Opublikowano

Wejdź na stronę WWW.ziand.COM, tam masz katalogi szczegółowe można wydrukować. W moście krzyżakowym ciągniku Bala rus niema druzo pracy, przy zmianie uszczelniaczy tylko pomoc drugiej osoby przy zdejmowaniu piasty bardzo ciężki odlew

Opublikowano

No to ja się pochwalę mam Belarusa 892 z 2006 roku,przebieg 2700Mtg.Choc nie jestem wymagający to drugi raz bym się nie skusił,lista awarii i tych drobnych i trochę większych jest tak długa że szkoda się rozpisywać,szczególnie WOM I HYDRAULIKA .Niestety skusiła mnie cena no ale cóż stało się.

Opublikowano

@hoodoowca ale przyznasz, że np. 60zł za cały wałek napędu do przedniego mostu, to nie jest wygórowana cena? tak samo koszt wymiany np filtrów. Za te pieniądze, i przy tych kosztach utrzymania, ciagnik zły nie jest.

 

Mam 820 z 2006r. i fakt, WOM w nim czasem niedomaga.

Opublikowano
Wejdź na stronę WWW.ziand.COM, tam masz katalogi szczegółowe można wydrukować. W moście krzyżakowym ciągniku Bala rus niema druzo pracy, przy zmianie uszczelniaczy tylko pomoc drugiej osoby przy zdejmowaniu piasty bardzo ciężki odlew
thx.

Rosyjskie katalogi mam ale muszę kupić sobie coś po polsku. Pytanie zrodziło się bo nie wiem od czego zacząć. Koło zdjąć i co dalej aby się nie nakręcić niepotrzebnie ;) lub rozebrać dalej niż trzeba.

Opublikowano

No to ja się pochwalę mam Belarusa 892 z 2006 roku,przebieg 2700Mtg.Choc nie jestem wymagający to drugi raz bym się nie skusił,lista awarii i tych drobnych i trochę większych jest tak długa że szkoda się rozpisywać,szczególnie WOM I HYDRAULIKA .Niestety skusiła mnie cena no ale cóż stało się.

Kolego gdyby nie cena w 2006 roku i namowa ojca nigdy bym nie kupił tego ciągnika a po 4000 godzin powiem tak nawet niech zachodni z klimą rewersem i synchronizowaną skrzynią kosztuje 2 razy tyle co Belarus to wole zachodni!!!!

Opublikowano

Części są na razie bardzo tanie ale zaczynają się niedoróbki np.rozdzielacz hydrauliczny nowy gorzej puszczał niż ten stary,tarcza sprzęgłowa miała nity na wierzchu dopiero 3-cia była zadowalająca,okładziny WOM miały krzywo pospawane uchwyty,bendiks rozrusznika przy pierwszym użyciu wyprostował zwoje.Oczywiście nie wszystkie części takie są.Całe szczęście firma w której się zaopatruję nie robi żadnych problemów z reklamacjami.

Opublikowano

kiedyś bardzo chciałem zmienić ciągnik na właśnie belarusa ale jak tak czytam że nowy ciągnik i zawsze coś wyskoczy w nim chodź by drobnostki to 1 narazie i tak fundusze nie pozwalają a 2 mam starego ursusa i w nim też jakieś drobnostki wyskakują, czasami coś poważniejszego, ale przynajmniej jest wart 15 tys więc 80 tys jestem do przodu bo jak mam ciągle coś robić to już wole przy tym moim rzęchu niż tyle kasy dać i nadal grzebać w szajstwie. u mnie gość (daleki kuzyn) ma 1025.2 to z tego co wiem to pompa paliwowa mu siadła coś tam pękło chyba obudowa, przedni napęd coś się rozkręciło i rozerwał i coś wyrwał w tylnym podnośniku jak cofal z pługami, on taki trochę psuj i myślałem że jemu tylko tak się psuje, ale widzę, że wszystkim ;p. życzę owocnej i bez problemowej pracy użytkownikom :)

Opublikowano

gucik131 nie ma maszyn niepsujących się. Kwestia tego, ile naprawa takiej awarii będzie kosztować. Za 11tys. masz kompletny silnik, a za 5tys. skrzynie, do 820.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v