Skocz do zawartości
marek911

3650 hydraulika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marek911    0

Witam. Co moze byc przeczyna ze po rozgrzaniu oleju hydraulicznego jak zmniejszy sie obroty to hydraulika przestaje dzialac? Dodam ze polbiegi zalaczanie walka dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

jedno z drógim ma mało wspólnego a przyczyn może być conajmniej kilka hydraulika jest trudna a zwłaszcza w JD


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy się układ wysokiego ciśnienia może być nie szczelny lub nie " doładowany" olejem.

Ale jak kolega pisze trzeba przyczyn poszukać.

 

 

Moje pytanie,jak konkretnie wykorzystać regulację pozycyjno-siłową w 3140? i czy w ogóle z tego korzystać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marek911    0

no ok ale takich przypadkow jest duzo chyba i caly czas to samo musi sie psuc. Czy moze to byc wina glownej pompy tej kolo zbiornika? jesli tak to jak to sprawdzic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

niestety nie za każdym razem jest to samo i dlatego nie udzielam porad dotyczących hydrauliki bo to jest zawsze niewiadoma jest to zbyt skomplikowany uklad i czasem uszkodzenie jednego elementu moze powodowac niedomagania drógiego


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    17

dowiedz się jakie powinno być ciśnienie w hydraulice i podepnij zegar pod szybkozłącze na rozgrzany oleju i zobaczysz czy osiąga to co powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek911    0

a jak mozna sprawdzic co jest przyczyna?? mysle zeby zrobic tak rozgrzac olej i jak sie hydraulika wylaczy to sprawdzic czy jest olej w naczyniu nad glowna pompa. Moim zdaniem jesli bedzie to pompa jest ok i trzeba szukac przyczyny gdzies wczesniej przed pompa a jesli jest olej w tym naczyniu to znaczy ze pompa jest uszkodzona. Czy mam troche racji ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

no ok ale takich przypadkow jest duzo chyba i caly czas to samo musi sie psuc. Czy moze to byc wina glownej pompy tej kolo zbiornika? jesli tak to jak to sprawdzic??

kolega pisz że źle półbiegi mają dużo wspólnego gdyż to samo ciśnienie doładowuje główną pompę jeśli to ci działa dobrze by było zmierzyć ciśnienie na półbiegach 10,5bar jeśli tam ok to potem na pompie na pewno masz przeciek może też pompa mieszać olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek911    0

polbiegi nie chodza do konca tak jak powinny bo na niskich obrotach wlacza sie samoczynnie na szybszy polbieg ale to sporadycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

polbiegi nie chodza do konca tak jak powinny bo na niskich obrotach wlacza sie samoczynnie na szybszy polbieg ale to sporadycznie

czyli pomiar ciśnienia na pewno jest za niskie i brak doładowania pompy głównej przyczyny niskiego ciśnienia pompa w skrzyni , zacięty zawór regulujący ciśnienie , przeciek na sprzęgłach od hi lo napędzie bądź sprzęgle womu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siodmy    0

Witam! Z racji tego, że nie chcę zakładać nowego tematu, to opiszę swój problem w tym, ponieważ także chodzi o JD 3650. Być może nawet podłożem tego problemu jest kwestia hydrauliki. Otóż ostatnio ciągnik teścia nie mógł podjechać pod lekką górkę na twardym podłożu (było słychać jakieś jęczenie, dobiegające właśnie z okolic obudowy sprzęgła lub skrzyni), nie tracąc przy tym obrotów. Serwisant z John Deere'a postawił diagnozę, że sprzęgło się skończyło. W takim razie wymieniliśmy tarczę, docisk oraz łożysko hydrauliczne. Docisk oryginalnie był "Luk",a my założyliśmy "Kawe"-kwestia finansowa. Oczywiście sprzęgło zostało odpowietrzone. Po tej wymianie teściu stalerzował około 10ha (ale nie za jednym podejściem) i nic się nie działo. Następnym razem talerzował inne pole (również około 10ha i tym razem bez przerwy) i znowu pojawiła się taka sytuacja, że wjeżdżając np. w jakiś mokry grunt, to obroty silnika nie zwalniały,a koła przestwały się kręcić. I ogólnie jego spostrzeżenie było takie, że dopóki traktor (prawdopodobnie olej hydraliczny) się nie rozgrzał, to ciągnik nie miał tego problemu. Powiem jeszcze, że po wymianie pedał sprzęgła stawia mniejszy opór przy jego wciskaniu (może słoneczko w słabszej jakości docisku jest za słabe i nie dociska w pełni tarczy pod obciążeniem?). A czy sprzęgło hi-lo mogłoby tu mieć coś do rzeczy? Sam już nie wiem, co o tym myśleć... Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

@siudnmy ,A czy sprzęgło hi-lo mogłoby tu mieć coś do rzeczy?.

 

 

 

Czyli generalnie   po wymianie sprzęgła się poprawiło ..Olej  rozgrzeje się praktycznie  po godzinie pracy  więc objawy powinny wystąpić już w tym czasie  jeżeli winne jest sprzęgło hi-lo. Radzę podjechać pod grubsze drzewo z jakimś zawieszonym narzędziem np. z tą talerzówką , zaprzeć się przodkiem ( na zimnym ) włączyć bieg i sprawdzić czy ciągnie , Jak winne  sprzęgło to objaw się ujawni , jeśli będzie ok., to wina będzie po stronie hi-lo.

 

 

Edytowano przez Konrad2112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siodmy    0

No generalnie jest trochę lepiej, ale stara tarcza jeszcze nie była starta aż do nitów, ale tłumik drgań miał już spore luzy w docisku. Zaraz po wymianie sprzęgła zaczepiliśmy się do drzewa i wtedy ciągnik ciągnął normalnie, aczkolwiek przód trochę słabiej. W sumie za długo teściu go nie próbował przy tym drzewie, bo się bał, że linę urwie. Czyli mam rozumieć, że sprzęgło Hi-Lo jest również odpowiedzialne za przeniesienie napędu, ale jego usterka jest bardziej zauważalna na rozgrzanym (ponieważ jest rzadszy) oleju? Może jakieś inne sugestie ze strony pozostałych użytkowników tego forum? Pozdrawiam!

 

 

Przychodzi komuś coś do głowy odnośnie mojego problemu? Pozdrawiam!

Edytowano przez siodmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbik    0

Witam, mam John deera 3140 i czasem podczas ciężkich prac polowych też się to zdarza. To znaczy, na włączonym wolnym półbiegu obroty nie spadają, ciągnik prawie nie jedzie i słychać dziwny świszczący dźwięk dochodzący ze skrzyni. Jedyne co muszę zrobić to mocniej pociągnąć dźwignię zmiany biegów ażeby wolny półbieg "wskoczył". Też zastanawiałem się co może być tego przyczyną. Na razie nie jest to uciążliwe. Półbiegi zaliczane są hydrauliczne więc pewnie tutaj tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    8

witam mam takie pytanie wiecie może ile może kosztować pompa hydrałliczna główna do john deere 3650

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    8

dzięki za odpowiedź no to wydatek mnie czeka  :(


dzięki za odpowieć no to wydatek mnie czeka  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

To już zależy od mechanika ile sobie zaśpiewa. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jnjnjn
      Witam 
      Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
    • Przez radekjohn1640
      Witam forumowiczów, zastanawiam się nad zakupem agregatu z hydropakiem 2 siłowniki -1 wąż, do tej pory nie miałem maszyn na 1 wąż, jaka różnica? Czy nie będzie problemów? Mam 2 pary szybko złączy i do każdej pary jedna dżwignie? Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez benefit
      Gdzie znaleść nr. podwozia w JD 1640 ? Zalazłem na ramie od strony rozrusznika. Czy to będzie ten nr. gdzie indziej można go szukać ?
    • Przez jaco512
      zamierzam kupić coś z JD od 2140 do 3350. jakie macie opinie o tych modelach? na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan tecniczny)? jakie usterki występują najczęściej?
    • Przez farmer9165
      Witam
      Mam problem z hydrauliką.A mianowicie po wymianie simeringów w pompie spadło ciśnienie w hydraulice słabo podnosi tura.Np kiedy założę agregat o wadzę 1100kg nie chcę podnieść.
×