Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.

i119314_1-5oooo.jpg

i119315_.jpg

i119316_1-5.jpg

i119322_oo.jpg

i119317_ae.jpg

i119318_oe.jpg

i119319_i-.jpg

i119333_aaa.jpg

i119334_aeee.jpg

i119335_o-.jpg

Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią

Edytowane przez pawlo694
Opublikowano (edytowane)

Na wajchach widać trzy zakresy po cztery biegi czyli to samo co w starej TD...

Czyli poza rewersem sama kosmetyka ...

Edytowane przez ursuss
Opublikowano

Tak rewers moze i elektrohydrauliczny ale sprzeglo pewnie suche tak jak w obecnym TD wiec nic nie warte takie modyfikacje (a juz napewno nie 6 tysi :lol: )

Wielkim pozytywem jest wyglad zewnetrzny ciekawe jaka bedzie cena tego udoskonalonego NH choc to pewnie sie wyda po 15 listopada

Opublikowano

Moim skromnum zdaniem wyglad dzwigni rewersu odzwierciedla poziom zaawansowania technicznego tego rozwiazania. Czyli juz na fotkach widac iz dzwignia jest tak zbudowana aby mozna bylo ja objac cała dlonia co oznacza iz do operowania nia jest potrzebna znaczna sila, a nie tak jak np w obecnej serii T5000 delikatna łopatka ktore obsluguje sie jednym paluszkiem

Opublikowano (edytowane)

New Holland t6 będzie występował w 3 specyfikacjach

1) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, brak amortyzacji kabiny i przedniej osi

2) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, amortyzacja przedniej osi i kabiny

3) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów auto command , amortyzacja przedniej osi i kabiny i ogólnie full wypas

Nie znam nazw poszczególnych serii, ale dane takie jak masy i wymiary będą identyczne do bieżącej T6000 Delta-Plus-Elite.

http://www.xtremeshack.com/scheda/119341_t6-7.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119343_t6-2.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119342_t6-5.jpg.html

Edytowane przez farmersNHtd95d
Opublikowano

to wiem bo sam wcześniej to napisałem, model to TD110D czyli można wnioskować ze ma 110KM więc mieści się w tym przedziale. Ale widocznie to musi być ciągnik nie produkowany na europę.

Opublikowano

TD 5 tak samo jak obecny td 5000 nie ma rewersu elektrohydraulicznego tylko hydrauliczny, także tą dźwignie przy kierownicy przełączamy z użyciem sprzęgła, ale sprzęgło jest już mokre a nie suche tak jak to było wcześniej

Opublikowano

Kolego ja pracuje u dealera new hollanda także pewne rzeczy wiem, jest nawet nowy cennik na modele t6 i zmiany w nich wprowadzone, oraz jakie będą modele, można je będzie zamawiać od drugiej połowy listopada a pierwsze modele zejdą z produkcji w styczniu 2012 roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v