Skocz do zawartości

Ogrzewanie ciągnika renault


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oki dzięki muszę sprawdzić bo coś mi nie grzeje wszystkie nawiewy chodzą ale tylko zimne powietrze zawór na słupku też niby chodzi jutro dobiorę się do nagrzewnicy i zobaczę dzięki jeszcze raz

Opublikowano

Ja w 106.14 uruchomiłem nawiew i jestem bardzo rozczarowany jego mozliwościami :/

na pierwszych 2 biegach tylko słychać że chodzi na 3 jest lekko odczuwalny. U was tak samo ?

Opublikowano

@123p moze to wina przekaznika, wymontuj dmuchawe i podlacz bezposrednio pod akku, bedziesz widzial jak sie kreci

@maxx20 temperature silnik oczywiscie lapie, moze masz gdzies przewod zapchany czy spuchniety, o ile nagrzewnica nie jest zapchana

Opublikowano

Właśnie temperatury mi nie pokazuje nie wiem dlaczego wskaznik po przekręceniu kluczyka się porusza ale nie pokazuje temperatury po po przejechaniu nawet kilkunastu kilometrów

Opublikowano

to możesz mieć czujnik temperatury popsuty jak ci nie pokazuje tylko to drogi drobiazg bo 155 zł kosztuje a co do nagrzewnicy to spróbuj ją porządnie przeczyścić u mnie tylko zimnym wiało dobrze ja wyczyściłem i działa :)

Opublikowano (edytowane)

witam mam pytanie

Z racji ze mam bardzo skruszałe przewody idące do nagrzewnicy chce ją odłączyć

Wymienie je ale teraz nie mam czasu na ta zabawe

Czy mogę po prostu zaślepić wyjście z termostatu i to drugie powrotne >>

Silnikowi nic nie będzie obiegu przez nagrzewnice???

pozdr

Edytowane przez Gość
Opublikowano

No tez tak można zrobić , Ale tak mysle bo patrzyłem w katalogu to pokrętło regulacji temp. jest połączone z zaworem który zamyka obieg przez nagrzewnice, no chyba że sie myle

pozdr

Opublikowano

U mnie tak jest zrobione, że nastawiając pokrętło na niebieską kropkę zamyka się całkowicie obieg przez nagrzewnicę, ale tak jest w starszym modelu. Być może w nowszym znowu coś spie...szli. Dziwi mnie znowu fakt, że w lecie cały czas jest obieg gorącej wody i nie da się tego zmienić. Bardzo mnie to dziwi. Radziłbym to sprawdzić, bo dla mnie jest to niemożliwe.

Opublikowano

U mnie tak jest zrobione, że nastawiając pokrętło na niebieską kropkę zamyka się całkowicie obieg przez nagrzewnicę, ale tak jest w starszym modelu. Być może w nowszym znowu coś spie...szli. Dziwi mnie znowu fakt, że w lecie cały czas jest obieg gorącej wody i nie da się tego zmienić. Bardzo mnie to dziwi. Radziłbym to sprawdzić, bo dla mnie jest to niemożliwe.

 

Po lekturze katalogu jestem pewny że jest tak jak piszesz . Wiec po prostu zaślepie obieg do czasu wymiany węży

pozdr

Opublikowano (edytowane)

Spokojnie możesz zaślepić tylko nie zapomnij jesienią zmnienić przewody, bo z ogrzewania będą nici i kobietę będziesz musiał w kabinie wozić :D

Edytowane przez AlaCapone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v