Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam model z 5075E z 2015 r. Posiadam go od nowości i podczas odpalania zimnego silnika zanim wejdzie na poprawne obroty trwa to od 20 s. do 1 minuty przy ciągłym podgrzewaniu świecy żarowej,  przy tym kopci jak "smok" a na wyświetlaczu wyświetlają się czasami kontrolki informacji silnika, ładowania oraz ostrzeżenie żeby najlepiej wyłączyć silnik. Po kilku kontaktach i wizyt serwisu JD, twierdzili za każdym razem że to standardowa praca silnika i taka jest kultura pracy tego modelu. O próbie zmiany parametrów pracy silnika nie chcą słyszeć ponieważ tak ustawiła fabryka i nie będą nic zmieniać.  Jeśli ktoś będzie kupował ten traktor to proszę zwrócić szczególną uwagę jak odpala na zimnym silniku np. podczas mrozów bo można się rozczarować techniką z XXI wieku. Proszę o kontakt jeśli któryś z forumowiczów również ma taki problem podobny jak na filmie z You Tuba:

https://www.youtube.com/watch?v=NO9nDlaF4bg

 

Opublikowano

Kolego te ciągniki na prawdę tak mają. Też jestem posiadaczem tego modelu też z tego roku i jest to samo. Jest na to sposób żeby mocno to ograniczyć. Trzeba pompę paliwa o milimetr podnieść do góry. Zmieni się kąt wtrysku i jest lepiej. U mnie było to samo i ta operacja sporo pomogła. Choć prawda, że tak samo nie spodziewałem czegoś takiego w nowym ciągniki. 

Opublikowano

Te nowe po lifcie maski od bodajże jesieni 2017 są już na commonrailu.

Opublikowano
kolego przyspiesz kąt wtrysku będzie miekcej pracował i mniej palił a lepiej się zbieral, tak jak.masz ustawiony to jest na ekologie, przywieź mechanika i tak jak wyżej odegnij pompę paliwowa troszkę albo sam się pobaw to parę minut roboty jest a masz spokój, tam nie ma się co zesrać zwykła pompa paliwowa rotscyjna, pytanie moje masz w nim jakiś wyświetlacz ? bo ja takich bajerów w 5055 nie mam wcale , dwa nierówna praca to na mrozie normalne masz bo nie łapie od razu na wszystkie garnki u mnie też twardo chodzi ale to tak góra 10s ale od razu równo daje i pracuje, przed odpaleniem podgrzej go podgrzewaczem mocniej około 40 sekund i odpal, ale tak jak kolega mówił zmień kat wtrysku i będzie znaczna poprawa, to nie wina traktora tylko powalonych ekologów aby silnik mniej smrodzil
Opublikowano

Witam posypała mi się pompa paliwa a dokładnie to rozsypała się w pompie głowica. Awaria z mojej winy zapchał się filterek w baku i pompa musiała ciągnąć na siłe paliwo aż się przewód paliwowy zassał. Wie ktoś gdzie dostanę ten cały wałek mój pompiarz nie może tego dostać

Opublikowano

Nikt nie odpisuję ale opiszę jak to się skończyło może komuś się przyda. Pompę wysłałem do wachowiaka wzioł 5,5 tyś i ciągnik chodzi. Żeby ta sytuacja już się nie powtórzyła wywaliłem filterek z baku a na przewodzie założyłem plastikowy filterek i teraz już wiem kiedy jest zanieczyszczony. A teraz najlpepsze!!!!!!!! Ciagnik od poczatku nie pobieral płynu chłodzącego no ale ok pilnowałem w chłodnicy i było ok. Przy rozbieraniu dopatrzyłem że zbiorniczek ma niedrożne wyjście, Po prosu jakiś hindus nie obcioł na końcu odlewu zbiorniczka. Niezła kontrola jakości

Cytat

 

 

Opublikowano

Witam.

Mam problem z opadającym podnośnikiem TUZ w 5075E z 2012roku.

Może ktoś się spotkał z tym w tym modelu. Do tej pory wszystko było ok, tej jesieni już ciężko było skończyć orkę. Mam do niego pług obrotowy akpil 3 korpusowych, waży ok 1T. Zauważyłem też że trochę słabo podnosi, na wolnych obrotach też blokuje się kierownicą tak jak by brakowało mu oleju lub słabe ciśnienie.

Wymieniłem cały olej i filtr hydrauliki ale problem jest nadal.

Proszę o jakieś wskazówki lub od czego zacząć diagnostykę aby niepotrzebnie nie wymienić pół ciągnika???

 

 

 

 

 

Opublikowano

bez przedniego napędu i kabiny to i za 55-60 netto. Z taką najniższą ja się spotkałem.

Opublikowano

Witam.

Czy może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie robocze na wtryskach w 5075E??

Mam obecnie problem ze swoim z 2011 roku,  bardzo kopci na małych obrotach do 1500, a później idzie ale jak by trochę słaby, ciężko pali.

Podejrzewam wtryski  lub zawory bo nie były chyba jeszcze regulowane, ciągnik mapka 2000mth.

Opublikowano
Dnia 28.12.2018 o 15:01, ariss napisał:

a podnośnik słabo podnosi czy podniesie i np podskakuje o kilka cm?

Po prostu opadał, długo szukałem, przerobiłem uszczelnienia na tłoku, nic to nie dało, okazało się że to rozdzielacz, koszt ok 1400zł, wymieniłem i teraz wreszcie trzyma jak trzeba.

 

 

Opublikowano
Dnia 23.09.2019 o 21:28, mrup napisał:

Witam.

Czy może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie robocze na wtryskach w 5075E??

Mam obecnie problem ze swoim z 2011 roku,  bardzo kopci na małych obrotach do 1500, a później idzie ale jak by trochę słaby, ciężko pali.

Podejrzewam wtryski  lub zawory bo nie były chyba jeszcze regulowane, ciągnik mapka 2000mth.

Witam.

Widzę że zainteresowanie średnie...

Problem rozwiązany, wtryski padły (rozpylacze), w serwisie dostępne tylko całe wtryski koszt ok 600zł/szt, rozebrałem je i znalazłem oryginalne mam nadzieję rozpylacze, cena 150 zł/ szt.

Rozpylacze Stanadyne 39472

 

 

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim 5075E z 2018 r. Mianowicie z dnia na dzień ograniczyło mi maksymalną prędkość jazdy z 40 do 28km/h. Obroty silnika są adekwatne do prędkości jazdy przed usterką, moc ciągnik normalnie ma, jedynie nie mogę osiągnąć 40km/h. W komputerze nikt nic nie grzebał. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam 

Opublikowano

Witam. Czy ktoś zakładał obciążniki na tylne koła  do tej serii ? Cena oryginalnych to kosmos, może ktoś wie i podzieli się wiedza czy od innych marek pasują ? Z góry dziekuje za pomoc. 

Opublikowano (edytowane)

Jak podciągnąć hamulec ręczny w ciągniku jd 5055e ,na lince jest skręcony do oporu a hamuje minimalnie

Edytowane przez potok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v