Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem ostatnio na pokazach i zwróciłem uwagę na john deera 5065e. W środku bardzo fajny, bardzo prosty ciągniczek, za tą wersję z kabiną chcieli 105 tyś. netto. Na silniku na tabliczce było napisane "Made in India". Mi się wydaje że to dobry ciągnik. Dealer powiedział że w książce ma napisane że musi wypracować 20-25 tyś mth. Niech nawet wychodzi 15 to inne marki już mnie nie interesują. Jak dla mnie może być i wyprodukowany w Mongolii, tak też umieją skręcać śrubki :) Przeglądy co 400mth, koszt jednego przeglądu 900zł. Co za bzdurne komentarze, że johny to kiepskie ciągniki.

Opublikowano

Obejrzałem sobie tego E na agroparku wlublinie, wersja z kabina jd 80 km, ogólnie bida z nędzą tam nie ma za co dac 100 tys brutto koła małe wąziutki komin jak w c330 kabina paskudna w srodku spartansko marne plastki badziewny fotel badziewna deska rozdzielcza farmtrac jest na podobnym albo wyższym poziomie osobiscie wolałbym farmtracka niby jest ten rewers hydrauliczny ale to nie jest jd stał obok 5R to dzień do nocy

Opublikowano

przynajmniej na innych rynkach mają jakieśnormalne małe zgrabne ładowacze dlaczego na polskim rynku takch nie ma a nie montująjakieś dzwigi że ciągnik z pustym narzędziem się przewraca jak zetory proximy czy tur 16 z hydrametu na mniejszych zachodniakach parodia jakaś zachodnie też nie lepsze czyżby dielerom zależało na tym żeby zarżnąc ciągnik jak najszybciej bo klijent przyjdzie po części lub nowy ciągnik

Opublikowano

Sam zastanawiam sie czy w przyszlosci nie zakupic 5065e .Tani ,mechaniczny ,solidny ciagnik .

John Deere wkroczyl tą seria oraz M na nowy rynek zbytu -dla mniej zamoznych klientów ktorych nie stac na sprawdzona marke

Opublikowano

Kolega kupił 5065e z ładowaczem stohl na wiosnę. Pierwsze jego uwagi były na temat spalania że tak dużo pali. Na jesieni jak z nim gadałem to mówił że ładnie zszedł ze spalaniem ale mógł by palić tyle co mf 255 :D Z usterek to miał skrzywioną felgę i dealer robił trochę uniki żeby tego nie wymieniać. Poza tym to fajny ciągnik zwinny ale ciągnie dopiero od 1400 obrotów i do ułożenia biegów trzeba się przyzwyczaić

Opublikowano

Silnik czyli PowerTech M jest francuski a co z resztą to nie wiem mało jest informacji na jego temat. Mówiąc "chinol" wnioskuje, że masz na myśli JD serii M w której chiński jest most przedni i tylni.

Opublikowano

Nie wiem...

trudno powiedzieć...

zdaje się...

chyba...

 

Nie ma to jak zadowalająca odpowiedź ;)

Opublikowano

koledzy posiada ktoś ciągniki z tej serii E 5055, 5065 jak to chodzi czy jest awaryjne, będę składał wniosek na modernizację i pasowało by coś podać w nim rozmyślam nad deutz fahr 310 agroplus, i właśnie którymś z jaśków, chodzi mi o traktor czysto mechaniczny bez zbędnej elektryki który miałby odciążyć c 330

Opublikowano

seria M jest chyba chińska

5M w Manheim składają kolego, a 5E 3-cylindrowy w Indiach, 4-cylindrowy w Meksyku. Ja do tych indyjskich traktorków to nastawiony byłem jak do całego chińskiego szajsu ale czytałem kiedyś artykuł o tej fabryce w indiach, powstała bodajże w 2008r i ze wszystkich fabryk JD ma najmniejszy odsetek przyjętych zgłoszeń gwarancyjnych. Koleś sie wypowiadał że siła robocza tańsza, grunty tańsze i wogole koszty ale standardy takie same jak w fabryce 6R i co 10m na lini produkcyjnej amerykański inżynier pilnuje jakości. U nas w regionie są mniejszcze gospodarstwa i sporo tych ciągników poszło, sąsiad ma i na razie nic mu się tam przy nim nie dzieje. Nawet do tuneli foliowych się nadają.

A jeśli chodzi o to rozbieganie marek po świecie, kolega ma turecką Toyotę i też sobie chwali - to tak off topic;-)

 

Niewiem z kad to jest wedlug mnie napewno nie jest to cos wspaniałego i cos co warto kupic

Domyślam się że masz Farmtrack'a więc pewnie też nie ulegasz stereotypom typu: w jakim kraju produkuje się ciągnik;-) W 5083E w bardzo dobrej cenie dostaniesz hydro-rewers, klimę, orygialną kabinę.

Opublikowano

 

 

 

 

Domyślam się że masz Farmtrack'a więc pewnie też nie ulegasz stereotypom typu: w jakim kraju produkuje się ciągnik;-) W 5083E w bardzo dobrej cenie dostaniesz hydro-rewers, klimę, orygialną kabinę.

 

W serii E jest rewer hydrauliczny i klima :o ? Pierwsze słysze i zwracam honor :)

Opublikowano

Było opisane w którymś Top Agrar o Modelu 83 i 93 E i właśnie mają klimę , rewers , dodatkowe wyjścia hydrauliczne ;)

 

Sasiad ma 5063E od ponad 2 lat bez kabiny zeby wchodził do obory i se chwali i ma jeszcze oprócz nich 5820 i 5080M ;)

Opublikowano

Ciekawe, jak sobie bedzie radził w kosiarce, ogólnie 83 km do 2,5 m powinno wystarczyć, do paszowozu, zgrabiarka rozbijak tez, do takich rzeczy zbytniej najdroższa nie potrzeba a cena niegoupia... Chętnie bym popatrzył jak sobie radzi w takich pracach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v