Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robiłem. Ale w przypadku insigni to właśnie ludzie mile wspominają 1,9 cdti z vectry. Bzdury ludzie wszędzie piszą.  Wiele silników ma jakieś swoje wady jak choćby ta uszczelka. Ale czytałem naprawdę wiele wypowiedzi użytkowników insigni, którzy dobrze wspominali cdti z vectry.  Zakładam, że nie robili tego umyślnie bo vectra im się psuła a oni chcieli pisać, że dobra była. Silniki dti to był szmelc. Gdyby tak nie było opel nie interesował by się cdti. A odwrotnie z racji współpracy z fiatem to oni przejęli by dti. Cdti nie jest bez wad. Dojechane sztuki z nieznanym przebiegiem się psują. Ale jak mówiłem biorąc pod uwagę całokształt to cdti wygląda znacznie lepiej na tle konkurencji niż wyglądał dti

Opublikowano (edytowane)

Tyle że Cdti to silnik CR wiec ni cholery nie można go porównać do dti obdarzonym najmiodniejszą z pomp czyli vp44. 

 

P.s. robiłem kilka tych uszczelek ale zwykle jak sprawdziłem panewki to też rewelacji już nie było. 

Edytowane przez hubertb
Opublikowano

Cdti ma lepsza kulture pracy wiekszy moment i moc ale to dlatefo ze to duzo nowsza generacja.
Dti to jak to u mnie mowia glupotoodporny silnik. Jego jedyna wada to pompa vp44 lub w vc psg16 i tyle. Dwumasa wtryski i cala reszta osprzetu wytrzymuje 300 tys i wiecej gdzie w 1.9 mamy juz druga turbine dwumase alternator itp.
Pod wzgledem eksploatacji dti kilkukrotnie tansze od 1.9.
Co do i signi 2.0 to osprzet juz duzo lepszy ale sam silnik lubi rzucic korbowodem o glebe. W tygodniu mam kilka telefonow za takimi szmelcami a koszt to ok 5 tys zl za goly silnik. O regenerowanych nie bede wapominal bo ten co je mial to drugi raz nie kupi...
Nie bez parady insignia w dieslu jest sporo tansza od zwyklego 1.8 gdzie koszty utrzymania auta sa naprawde niewielkie.
Co do wspolpracy z oplem to fiat dal diesla a opel cale podwozia, nawet alfa romeo ma plyte opla ale na znacznie lepszym zawieszenia jak pozostala rodzina fiata i opla.

Opublikowano (edytowane)

Podsumowując faitowskie cdti czy to 1,3 czy 1,9 czy 2,0 sprawują się w oplach lepiej i oferują lesze osiągi niż ich oplowscy poprzednicy. Oczywiście mam na myśli osiągi porównywane z konkurencją w danym czasie.

 

​Czytanie ze zrozumieniom się kłania. Ja nigdzie nie porównywałem cdti do dti. Chodzi mi o porównanie z konkurencją Np dti do tdi cdi czy diesla bmw. z odpowiednich lat produkcji. Dti to były słabe silniki i awaryjne. Osiągami znacznie odstające od wymienionej konkurencji. A naprawy pomp i tym podobne wcale tanie nie są.

Co do cdti dużo ludzi jeździ i chwali. Jak ktoś ma szrota czego na naszych drogach nie brakuje to ma problemy. Chociaż oczywiście nie jest to super silnik. Ma swoje wady jak pisałem. Ale osiągi są zdecydowanie zbliżone do konkurencji. Ludzie też robią tym po 300 tys i nie ma problemów.

Cała dyskusja sprowadza się do tego, że opel nigdy nie potrafił zrobić porządnego diesla. Te ich produkcji się psuły i miały marne osiągi. Te fiatowskie nie są szczytem trwałości chociaż dramatu nie ma ale przynajmniej mają osiągi.

Co do cen to mniej więcej w przypadku insigni to benzyny 1,8 czy 1,6 są mniej więcej porównywalne. Ja patrzyłem w moim 2010 roczniku. Dzisiaj coraz więcej ludzi wybiera beznożny nie dlatego, że w jakimś modelu się panewki zacierają Ale ogólnie ludzie nie chcą dpf ów, drogich w naprawach układów wtryskowych dwumas czy turbin. Cenę starszych diesli zaniżają sprowadzone z zachodu z niepewnym przebiegiem. Benzyn jest mało i z reguły z niższymi przebiegami. Dlatego ludzie decydując się na starsze auto coraz chętniej wybierają benzynę.A że na rynku używanych benzyny są w mniejszości to i ceny rosną. Sam bym wybrał benzynę gdyby nie dostęp do taniego on.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Nie wiem gdzie tu prestiż w tej Insygni już za sam znaczek łapie u mnie minusy:P CDI i JTD z tamtych lat to silniki na CR i nie mieszał bym ich nawet w to porównanie. Insygnia ma kilka problemów, zawieszenie(szczególnie to o zmiennej charakterystyce), maglownica która się wyrabia bardzo szybko, oplowska elektronika też jakoś szczególnie zachwycająca nie jest. Jak wsiadałem do tego auta pierwszy raz przeraziła ilość miejsca, po za tym trzeszczące plastiki. Dla mnie auto prestiż to W212 to jest auto, 180 na blacie pięcio litrowy silnik mruczy delikatnie, cicho w środku, audio takie że przyjemność słuchać nawet muzyki poważnej! Mondeo czy Insygnia to mają być sedany dla klasy średniej, mają być oszczędne, wygodne i nadawać się wyskoczyć gdzieś na dłuższą trasę i tu jak dla mnie wygrywa Ford. 

 

 

Opublikowano

Ja tam zakupiłem ostatnio audi 80 b4 i to jest samochód :D 2.0E 115 KM. To jest samochód :D Blacha jak nie była bita, to ruda szmata się nie ima :D domu są jeszcze dwie 80-ki, 1.9 TDI i 2.0 90-cio konne. 2.0E i 1.9 Tdi spalanie mają według mnie bardzo dobre :)

Czym tu się szczycić 115 KM to jest samochód ? :lol: Proś go i się módl czy zdążysz wyprzedzić nim inny pojazd :unsure:

Opublikowano

Kickboxing nie przesadzaj, miałem 80-tkę 2.0E i spoko to jeździło, 180 nie trzeba było prosić a i 200 się leciało więc nie wiem jakim trzeba być kierowcą żeby tira nie wyprzedzić.... Co do pandy - daj sobie spokój, kup japońca made in japan typu yaris i będzie pani zadowolona... Były w rodzinie fiaty - części drogie jak cholera, mało żywotne auta , potem niemcy - części tańsze i mniej się psuły, teraz japońce  - części może nie tanie ale zero dokładek... Zauważ nawet że włosi mieli dosyć osprzętu elektr silnika magneti marelli  i zaczeli montować niemieckiego boscha - niemcy od dawna pchali do swoich aut japońską elektronikę mimo że ich nie była taka zła 

Opublikowano (edytowane)

Miałem toyote  avensis ,Mechanicznie  niby  ok  nic  sie nie  psuło ,ale rdza  to  wpierdziela  aż  chrupie ,progi musiałem  wymieniać  bo wstyd było na wsi  sie pokazać,   :D

 

zawieszenie  porażka całkowita 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano (edytowane)

Focusa kup , Mojej się podoba . B)  Tylko nie TDCI !!!

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Mariusz teraz kłopoty ze rdzą to mają wszystkie samochody z każdej marki ale toyota względem mechanicznym jest ok ale nie z każdym  silnikiem.silniki zD4D Z BLOKIEM ŻELIWNYM BYŁY DOBRE A Z BLOKIEM ALUMINIOWYM TO PORASZKA CHOCIAŻ PUZNIEJ ICH POPRAWILI.Fokusa też rdza zjada i ta tylna belka porażka

Opublikowano

Nie  jestem  na  bierzaco  , ale fordy  dawniej  też  słynęły między innymi  z  rdzy.

Jak jest  z tym  focusem? jakie  motory tam  macie? jak  zawieszenie? no i  rdza to to  wpierdziela  ? 

Opublikowano

Osprzęt elektr silnika czyli cewki, moduły itp - audi, vw bynajmniej. Japoniec jak będzie z Japonii a nie z Anglii czy ciort wie skąd nie będzie się sypał, pierwsze popremierowe serie są z Japonii i ludzie chwalą w porównaniu z Europejskimi

Opublikowano

Fokusy to 1.6 1.8 pb i 1.8 tddi 90 km lub 115.jedynke fokusa to bardzo jadła rdza i tylna belka taka sama jak a berlingo i kangu.do silnikow bęzynowych niezaecają gazu zewzględu na glowice z ceramicznymi gniazdami zaworowymi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v