Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwulitrowe TDI nie jest dobrym silnikiem, nie zmieni tego żadna paczka w której jest zamontowany. Volvo... a naprawia ktoś w okolicy te samochody ? Do wielu rzeczy potrzeba "komputera do volvo" 1.6 to silnik PSA czyli HDI

Opublikowano (edytowane)

Jak ma byc silnik z psa to tylko 2.0 hdi bo ten 1.6 to tez porazka

też bym wolał 2.0 hdi ale co zrobić jak taki się trafił w okolicy

w ogóle są jakieś nowsze diesle które mają dobrą opinie.... ekologia robi swoje

Land Roverem Discovery -fajny ale trochę za duży jak na moje potrzeby

 

a ten seat ma 2-litrówka TDI z wtryskiem common rail, podobno już dużo lepszy silnik niż na pompowtryskach

Edytowane przez node3mer
Opublikowano

dzięki za zainteresowanie tematem. Póki co jaguar odpadł :)

golf też nie wchodzi w grę właśnie ze względu na "szpan nie ten"

Natomiast doszedł taki trochę nietypowy seat exeo 2.0d 140Km (podobno to samo co audi a4)

oraz trochę wyższa klasa volvo s80 1.6d driv-e 110km, cena ponad 35tyś. z wyglądu fajne ale boję się tego silnika

Co do silników to musi być diesel żeby w razie czego ropy z ursusa spuścić 

Skoro nie Golf to może Audi A3 8p 1.9TDI po lifcie? 

Opublikowano

Za 30 kafli spokojnie można kupić np. C5 i będzie to lepszy wybór niż golf VI. Zarówno TSI jaki i TDI są jednostkami których trwałość jest dość dyskusyjna. 

Z tych które podałeś najlepiej wypada BMW, jeśli chodzi o Mercedesa to nie warto dopłacać 10tys.

C5 ma zarąbistą utratę wartości, chyba lepiej kupić silnik za 2 tys raz na 5 lat niż stracić 20 tys w tym czasie 

Opublikowano

Kup 2.2CDI do mesia za 2tys. Albo zdrowy 1.5DCi albo 1.9TDI. Powodzenia, już nie jeden tak mówił że na allegro znajdzie a potem dwa razy silnik darłem. Jak któraś skrzynia lub jednostka jest awaryjna to ceny używanych sprawnych są wysokie. Do tego wcale nie ma gwarancji że po założeniu nie rozleci się na drugi dzień. 

Opublikowano

Jaki symbol bo to ważne, blok do BXE można zamienić BKC,BVK,BMT,BUK,BLT. Z BLSem jest jeszcze trudniej i "wycięcie" filtra pomoże z jednym na drugie zaszkodzi i tak w koło Macieju. Sam jestem właścicielem BXE, poprzedni właściciel zapobiegawczo panewki wymienił, ja już też je wymieniłem i pewnie za 40 tys pójdą następne. 

Opublikowano

Wszystkie maja dwu-masę wytrzymałości starej gumy od majtek. Wszystkie mają po pewnym czasie problemy ze złączami na PD i samymi PD. Często uszkadzają się pompki wstępne połączone z pompa podciśnienia. Po za tym to głośne silniki, mój pali 5,5l na trasie, nawet do 8 w zimie w mieście, mocniejszy 2.0HDI pali bratu mniej a w mieście powyżej 7 nie wychodzi. Do tego należy dodać upierdliwą elektrykę, silniczki klap nawiewu(to jest cholernie irytujące), zamki. Przebieg jaki mam na blacie 190tys, auto jest z 2007 roku i kupione tylko dla tego że było tanie. 

Opublikowano

kp38@ mnie nie przekonuje ale nigdy nie miałem więc nie podam jakieś konstruktywnej opini, a zobacz może to, mam Mazdę i autko sprawuje się wyśmienicie,
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2-0-citd-143km-lift-oryginal-bezwypadkowa-ID6yJTMd.html#106c98e7e6,


Ja właśnie poszukuję jakiegoś busa, docelowo byłby używany niezbyt często - do przewozu jakich niewielkich produktów rolnych i cielaków - ceny u handlarzy za tygodniowe byczki są tak wysokie że wolę spróbować kupić busa,
Chciałbym się zmieścić w okolicach 10 tyś jako że bez sensu wydawać więcej na auto którym trzeba będzie czasem i po polnych drogach przejechać, jeśli się nie znajdzie nic to dołoże troche i bliżej 20 tysiecy już powinno coś być.
Macie busy w swoich gospodarstwach, polecacie coś?

Opublikowano

Mimo wszystko wolę kupić japońca albo od bidy niemca za 30 tys, potłuc kilka lat i sprzedać za 20 tys niż kupić citroena za 30 tys i sprzedać za 5.... Swego czasu za nowego citroena C6 można było kupić 3 trzylatki  :blink: Koreańce nie lepsze 

Opublikowano

Nie te czasy panie że kupisz za 30 i za 5 lat sprzedasz za 20. Moja Octavia 2007 jest warta 2 tys więcej, niż C5 z tego samego roku, passat b6 dostaniesz w podobnej cenie. Niemcy też mocno lecą w cenie ze względu na awaryjne silniki. Japończyka jak najbardziej Accord VII 2.0 a najlepiej 2.4 benzyna. 

 

Przykład z C6 też nie trafiony bo to auto miało konkurować np. z A6, BMW serii 5, Mercedesme klasy E. Cena np. nowej klasy E w salonie zaczyna się od 260tys.

 

Najmocniej w cenie spada np. klasa S mercedesa czyli auta super luksusowe. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v