Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witama

Tak jak w tytule.Przeprowadzam kapitalnkę w moim ursusie całkowitą.

Wszystko mam opanowane ale blok zatrzymał projekt.Wstępnie zlokalizowałem pęknięcie między tulejami i zostało to pospawane więc wszystko jest ok ale na dolnym osadzeniu tulei były bardzo głębokie wżery od pracy na wodzie więc dałem to do chłopaków którzy roztaczają to miejsce i wstawiają tam tuleje/dystans i podczas roztaczania pokazało się pęknięcie i to całkiem spore.

Powiedziano mi że w tym miejscu bloku się już nie sprawa i blok nadaje się na złom tym bardziej że pęknięcie było w dwóch miejscach na górze gdzie zostało pospawane i na dole gdzie siada tuleja.

Czy ktoś kojarzy czy faktycznie dołu się nie sprawa że względu na arcy trudny dostęp i kiepska pozycję do spawu czy jednak to się naprawia?

Czy ktoś może ma akurat blok na handel?

Rozmawiałem z gościem co handluje częściami do ciągników i powiedział mi aby pod żadnym pozorem nie kupować nowego z dzisiejszej produkcji bo szrot jakich mało i bardzo wiele ma zwrotów bo mimo iż nowy to otwory się często mijają i lepiej kupić używkę i dać na osiowanie niż obecny nowy.

Jakieś podpowiedzi Panowie?

 

Opublikowano

blok do c330 jest droższy niż do 3512, ogólnie wszystko można pospawać/pokleić, ale jak już kupować nowy blok to bym chyba jednak poszedł w perkinsa i taki silnik wstawiał do c330, chyba że uda się znaleźć nie pęknięty używany blok ale to może być bardzo trudne

Opublikowano (edytowane)
Dnia 13.08.2022 o 10:55, Adventure13 napisał:

Witama

Tak jak w tytule.Przeprowadzam kapitalnkę w moim ursusie całkowitą.

Wszystko mam opanowane ale blok zatrzymał projekt.Wstępnie zlokalizowałem pęknięcie między tulejami i zostało to pospawane więc wszystko jest ok ale na dolnym osadzeniu tulei były bardzo głębokie wżery od pracy na wodzie więc dałem to do chłopaków którzy roztaczają to miejsce i wstawiają tam tuleje/dystans i podczas roztaczania pokazało się pęknięcie i to całkiem spore.

Powiedziano mi że w tym miejscu bloku się już nie sprawa i blok nadaje się na złom tym bardziej że pęknięcie było w dwóch miejscach na górze gdzie zostało pospawane i na dole gdzie siada tuleja.

Czy ktoś kojarzy czy faktycznie dołu się nie sprawa że względu na arcy trudny dostęp i kiepska pozycję do spawu czy jednak to się naprawia?

Czy ktoś może ma akurat blok na handel?

Rozmawiałem z gościem co handluje częściami do ciągników i powiedział mi aby pod żadnym pozorem nie kupować nowego z dzisiejszej produkcji bo szrot jakich mało i bardzo wiele ma zwrotów bo mimo iż nowy to otwory się często mijają i lepiej kupić używkę i dać na osiowanie niż obecny nowy.

Jakieś podpowiedzi Panowie?

 

Tu masz starą produkcję, chyba że chcesz z g*wna bat ukręcić i szukasz za grosze, a tak się raczej nie da .

https://www.olx.pl/d/oferta/ursus-c330-blok-nowy-oryginalny-wal-korbowody-prl-rarytas-wysylka-CID757-IDALGIW.html

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

Jak na 30 pare lat leżakowania to ten blok za dobrze wygląda, napisać można wszystko.Może się okazać że to jest ,,oryginał Ursus" made in Pakistan🤣Tam oryginalne z PRLu to są tylko korbowody, no może jeszcze wał korbowy.

Opublikowano
Dnia 19.04.2020 o 07:19, KULAWA_KOZA napisał:

Witam.Temat stary ale i mnie spotkała ta niespodzianka.Dużo osób mówiło że tylko spawanie i rozbiórka , a tu jednak nie :) Poświęciłem  kilka dni ale tanim kosztem obyło się bez spawania bloku oraz wymiany .Najważniejsze to odpowiedni klej , czyszczenie powierzchni, odtłuszczenie,zrobienie fazki, punktowanie oraz nawiercenie otworów na końcu pęknięcia, oraz danie siatki wzmacniającej.Po całym dniu pracy w polu kropelka wody nigdzie się nie pokazała :)

DSC01955.JPG

DSC01968.JPG

DSC01992.JPG

DSC01993.JPG

DSC01994.JPG

DSC02054.JPG

DSC02058.JPG

https://zapodaj.net/de8b8077f86e8.jpg.html

https://zapodaj.net/465563cf9e584.jpg.html

https://zapodaj.net/6e6e6ac7c2730.jpg.html

https://zapodaj.net/9864961c162f0.jpg.html

 

Efekt końcowy myśle że dobry :)

Otwory na koncu pękniecia mają być przelotowe? pozniej to otwory klejem zakleiles? jaki konkretnie klej uzyles i jaką siatke?

Opublikowano (edytowane)

A na grupie pisałeś chyba że zapomniałeś wody zalać jechałeś przyłapało i wywalało olej. Dałeś zestawy nowe i wystawały za wysoko ponad płaszczyznę bloku nawet bez podkładek ???

Edytowane przez Roki212
  • Like 2
Opublikowano
KULAWA_KOZA napisał:

Zestawy ok,blok krzywy po rozmrożeniu.Glowica nie siada rowno.

założyłem w tym roku na wiosnę ten czarny z OLX i jest dobrze, dobrze zrobiony, patrzyłem po tym oryginale ale zrezygnowałem, jakby gdzieś bliżej byl co by go można było na żywo zlustrować to tak a tak to nie chciałem ryzykować...

Opublikowano
Dnia 21.12.2023 o 18:46, Roki212 napisał:

A na grupie pisałeś chyba że zapomniałeś wody zalać jechałeś przyłapało i wywalało olej. Dałeś zestawy nowe i wystawały za wysoko ponad płaszczyznę bloku nawet bez podkładek ???

No właśnie tak było, :D  ale widać potem remont, nalał wody i zapomniał spuścić. :P   Się nam koza zestarzała i przestała myśleć.    xD

  • Thanks 1
Opublikowano

Już dokładnie nie pamiętam bo kolega raz pisał że miał problem z tłokiem czyli tym wycięciem pod wtrysk że było za wąskie i wtrysk nie trafiał do komory tylko rozbijał się o ścianki i to było do poprawy objawiało się słabym odpalaniem na zimnym, a kolejny raz że tuleje wystawały za wysoko ponad płaszczyznę. Może dwa oddzielne tematy temu zapytałem bo już nie pamiętam dokładnie ;)

Opublikowano

Pierw rozmrozenie potem przegrzanie,w rezultacie pokrzywiło górę bloku,z jednej strony o 0.25 ulgla płaszczyzna.Bez silikonu pod uszczelkę od strony pompy kapie woda.Dam silikon jest ok ale zaś uszczelka nie dociśnie na tyle tuleja by tuleja wystawała 0.10 nad blok i stąd podejrzewam że ciężko pali.Wogole głowicą nie siada rowno po dokręcaniu,tak jakby opierała się na bloku od strony wydechu,a od strony pompy jest 0,3 szczelina(przy dokręcaniu glowicy beż uszczelki)

Dnia 21.12.2023 o 18:46, Roki212 napisał:

A na grupie pisałeś chyba że zapomniałeś wody zalać jechałeś przyłapało i wywalało olej. Dałeś zestawy nowe i wystawały za wysoko ponad płaszczyznę bloku nawet bez podkładek ???

Bez podkładek tuleje są 0.25 poniżej bloku.

Opublikowano (edytowane)

Jak dla siebie bo ciągnik ma zostać tylko i wyłącznie nowy blok jeśli takie cyrki że starym, bo te używane to wiadomo też nie wiadomo w jakim stanie może być przegrzany może być wyżarty na dole przy uszczelnieniu tulei. A tak kupił nowy przerzucił graty ze starego co dobre resztę nowe lub zregenerowane i jazda. No i nauczka na przyszłość że to nie PRL na wodzie już się nie jeździ 😅

Edytowane przez Roki212
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v