Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na poczatku zeszlego roku jak ojciec odpalał to tylko na mocnym aku.na słabym tylko krecił.Jak go chciał na obroty to nie chciał.gaz wciskany ale silnik tylko jałowe obroty(nie hejtujcie ze gazowany na zimno bo tylko lekkie miały byc obroty).Był odpalany tylko po przywoz słomy i kiszonki.i jak chwile pochodził to obroty mu samocznnie skakały.Raz wyzsze,raz nizsze.Co prawda były to skoki rzedu 100 obr/min ale dziwne to było.

Opublikowano (edytowane)

U mnie po wyczyszczeniu filtra, falowanie od razu ustaje.

Tylko u mnie falował od razu po odpaleniu przez 2/3 sek. i ustawał, po wyczyszczeniu filtra problem znikał od razu.

 

Jeszcze zależy przy jakiej temp. falował dla @niciex być może winne było zamarzające paliwo jeśli był ładny mróz.

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Jaki ładowacz do 675DT najlepiej pasuje? Zamierzam w najbliższym czasie kupić, a chciałby dowiedzieć się od posiadaczy na co zwrócić uwagę przy wyborze i jak dobrać osprzęt żeby wszystko zgrywało się. Ładowacz wyposażę w chwytak, łyżkę i krokodyl. Na rynku jest bardzo duży wybór ładowaczy i nie wiem co będzie najlepsze cenowo i jakościowo. Osobiście myślę nad hydrametem 12 i hydrametem xtreme 1 ale nie wiem czy ten drugi nie za duży będzie.

Opublikowano

Faworytem powinien być Agro-masz ł-104. Na farmtrac-ach wyglądają bardzo dobrze, ostatnio widziałem używanego chyba 2006 rok i wyglądał naprawdę dobrze, węże hydrauliczne w całkiem dobrym stanie, lakier wszędzie się trzymał, odpadł w jednym miejscu i widać podkład xD. Plus także za masywność, wygląda to dobrze moim zdaniem.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

A fabryczny nie będzie najlepszy,cały pic w ładowaczach jest wzmocnienie dolnej części środka ciągnika ,żeby uniknąć pęknięcia ciągnika. Zdjęcie zapożyczone z podobnego typu cięgnika jak FT 675 DT

Załączone miniaturkipost-2041-0-35783400-1358986972_thumb.jpg

  • post-2041-0-37112800-1358986691_thumb.jpg

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

Ja mam przy swoim Metal fachu ładowacz i nie widzę przeciwskazań przy agregacji szybka reakcja udzwigu. sasiad ma z hydrametu na zetorze to jego sie niech schowa.

 

Panowie Pytanko tak z ciekawości gdzie znajduje sie świeca żarowa w ft 804wd ? oblukałem z sąsiadem i nie widać :)

Opublikowano (edytowane)

Nie jestem złośliwy na inne marki ,tylko dałem ostrzeżenie .Ja też myślę o założeniu coś na swojego FT 675DT ,trochę na zakładałem się turów ,u dilera maszyn rolniczych . Wychodzę z ,założenia co fabrycznie przystosują ,to pasuje,i zdaje egzamin .Jest to moje zdanie.

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

A fabryczny nie będzie najlepszy,cały pic w ładowaczach jest wzmocnienie dolnej części środka ciągnika ,żeby uniknąć pęknięcia ciągnika. Zdjęcie zapożyczone z podobnego typu cięgnika jak FT 675 DT

Załączone miniaturkipost-2041-0-35783400-1358986972_thumb.jpg

  • post-2041-0-37112800-1358986691_thumb.jpg

 

widziałem identyczny przypadek. Co ciekawe 675 był bez ładowacza.

Opublikowano

u mnie w okolicy znajomy w ursusie nie mógł dostać maski chciał od ft wsadzić to niby znalazł gdzieś nowe maski ft za 900 zł jak wam ft chodzą u mnie dziś odpaliłem ładnie pyk i odpalił -20 pojechałem pod pryzmę qq zostawiłem go odpalonego i coś zaczął wariować obroty skaczą zero mocy gasł jak zgasł to go odpalałem i tak cały czas w jednym monecie jak by było dobrze to zdołałem do gosp wrócić ale znów to samo tylko ze teraz nie gaśnie ale mocy zero jest teraz -15 nie wydaje mi sie żeby ropa zmarzła całkiem by nie chodził było mało wlałem 40 l nic to niestety nie zmieniło w zeszłym roku jeździłem nawet w ponad -30 i z tej samej stacji ropa

 

 

A więc większość Farmtracków ma z tym kłopoty ...

 

U mnie w 555 podobnie , obroty falowały , pompa brzęczała ( jak gdy braknie paliwa ) zgasiłem i zapalić był już problem ;) Szybkie pompowanie pompką i znowu palił , ale czuć ,że to taka praca "wymuszona" , Ja podejrzewam filtry paliwa ( inne niż w dużych) .

Opublikowano

Rozmawiałem z innymi co mają różne sprzęty niestety paliwo powinno wytrzymywać -20 a niestety parametry ma gorsze i są problemy jeden ciągnik lepiej znosi inny gorzej długość gróbość przewodów paliwowych umieszczenie filtrów jedne dostają trochę ciepła od silnika inne cały czas zmrożone jednak wina po stronie paliwa koledzy piszą że w zeszłym roku kupywali paliwo w tej samej stacji tylko to było w zeszłym

Opublikowano (edytowane)

Poprostu trzeba zebrać kilku użytkowników i napisać pozew zbiorowy przeciwko polskiemu przedstawicielowi firmy Perkins. W końcu w kupie siła. A sąd już rozsądzi po czyjej stronie leży prawda. Zawsze warto spróbować kto nie próbuje ten przegrywa na starcie. Skora ciągnik czy też silnik nie posiada odpowiedniej mocy to pewnie będzie można skorzystać z zapisów Kodeksu Cywilnego za towar niezgodny z umową.

Edytowane przez Z7245
Opublikowano
Nie za wsze jest tak pieknie jakby mogło się wydawać ;[

Mój Farmtrac stoi od ponad tygodnia na serwisie, - wydawał się słaby od nowości.

 

Skoro wydawał się słaby od nowości ale był na chodzie to po co oddawałeś na serwis? Co Ci tam w nim nie pasowało? Ja już o tym jakie numery serwis perkinsa wywija na tych pompach pisałem prawie rok temu...Teraz się szarp z nimi jak pies ze starym gnatem-zobaczymy co ugrasz :) .

Opublikowano

@Ursusc385

To jednak firma FT się za tobą wstawiła ?

 

I co będzie jednak drugi FT czy Zetor ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v