Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A mój farmtrac mnie po prostu załamuje , jak i jego serwisowanie :(

 

W sobotę pojechałem odebrac go z serwisu po naprawie pompy wtryskowej , wyjezdzam , ujechałem 400metrów - zgasł :o okazało się że przekaźnik od prądu do pompy padł .

 

W niedziele przyjechałem nim w końcu do domu , w poniedziałek rano do orki - coś zaczyna świstać/gwizdać/zgrzytać pod obciążeniem , zmieniłem pług na mniejszy , zaorałem pół hektara bez zgrzytów , na końcu znowu zaczęło się coś dziać , i tak coraz gorzej i gorzej ,że teraz nawet na "luzie" słychac jakiś świst , serwis zalecił żeby pracować dalej , a jak się pogorszy dzwonić , próbowałem ignoowac te zgrzyty , ale zaczeło mi reduktor wyrzucac na luz - dałem spokój i przyciągnąłem ciągnik do domu na holu :(

 

Natłok prac a mnie farmtrac zawiódł :(

 

 

Panowie , jeśli w waszych farmtracach zdarzyła się awaria uniemożliwiająca jazdę do warsztatu to za transport lawetą płaci właściciel czy serwis ?

 

Miało być tak pięknie , a farmtrac się sypie i to po 130mth . Nic tylko sprzedać stare ciągniki kupić jeden nowy i w razie awarii nie mieć czym robić ;[

Opublikowano

Zadzwoń do serwisu kierownika w Mrągowie może on ci pomoże ruszy ich sumienie producenta. Te serwisy niektóre o kant potłuc niech, dają ci na czas remontu ciągnik zastępczy masz prawo do tego prawo. Walcz o swoje pieniądze. Powodzenia :P

Opublikowano

Ja uczestniczyłem. Raczej niczego odkrywczego się nie można było dowiedzieć, ale coś tam powiedzieli. Wiadome było że powiedzą, że będą się dalej rozwijali.

Z takich ciekawszych rzeczy to powiedzieli że w najbliższym czasie będą pracowali nad nową maską. W małych modelach nie planują wprowadzenia rewersu. Wspomnieli też że w planach mają przygotowanie modelu 140 km. Tyle chyba o planach firmy.

Dowiedziałem się, że w modelu 80 4WD jest tarcza sprzęgłowa cierna, a w 675 DT ceramiczna, która ma więcej wytrzymać, ale szybciej zużywają się dociski. Według faceta z serwisu przy 2000 mth przy ciągłej pracy w ładowaczu mogą pojawić się pierwsze objawy zużycia tarczy sprzęgłowej.

Odnośnie stuków w przednich piastach w osiach carraro przy skręcaniu na włączonym przednim napędzie powiedziali, że to normalne i nie ma szkodliwego wpływu, bo tak działa mechanizm różnicowy,

Odnośnie temperatury w tylnym moście to według serwisu temperatura 50-60 C jest normalna, przy większej coś jest nie tak.

Miałem jeszcze kilka pytań, ale jakoś żadno nie przeszło przez moderatora....

Ktoś się spytał czy nie rozważali wprowadzenia silników innej firmy, ale stwierdziali że Polacy mają długą tradycję związaną z silnikami Perkins i że są oszczędne i niezawodne, ale nie jest wykulczone że w przyszłosci może coś zmienią.

 

 

 

 

hehe, teraz właśnie zauważyłem że coś dzieje się ze sprzęgłem w moim FT mam niecałe 1300mth , czasami przy przełączaniu rewersu czuć jak cały ciągnik sie rusza, a nie da się przełączyć zmiany kierunku jazdy, czy podciągnięcie linki od sprzęgła coś pomoże?

Opublikowano

Jakie są różnice pomiędzy silnikiem 675 a 685/690? CO jest innego? Co da się wyregulować aby była większa moc. Nasz 675 dt jest strasznie mułowaty(ale nie aż tak jak iveco bo ten silnik jest po prostu beznadziejny. Nie dość ze dużo pali, to jest slaby i ma dziwna charakterystykę - im wyższe obroty tym słabszy jest).

Opublikowano

We wszystkich 3 jest ten sam turbodoładowany silnik.Jedyne róznice to inna dawka paliwa,ew. rodzaj spręzarki,ustawienie zapłonu,itd...W 80-4WD poprzednika 675DT był sinik wolnossacy.

Opublikowano (edytowane)

ja mam model 690 tam jest inna pompa niz 675 co jeszcze chyba inna turbina mam nizsze cisnienie na cylindrze co uzupełnia doładowanie turbiny inne dawki paliwa model 98 i 110 km ma intercoolera

 

kazdy model mi inna charakterystyke sinika i i mozliwe ze inny moment mocy w innych zakresach.....moj tak od od 1400-1600 juz sie ładnie zbiera...ponizej ma taki mały dołek mocy ale mi to az tak nie pszeszkadza...i dopóki nie uzyska temperatury silnik tez jest ospały i dopóki sie nie nagrzeje tak chociaz do 40st C nie depcze "go ostro

 

no spalic musi 100l na dzien mało przy ciezkiej pracy...a tak srednio od 6-9 l na h

 

no azeby go podkrecic to musiałby chyba tylko serwis...obroty turbinki albo inna dawka nafty....<

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

Dokładnie w mój 690dt od 1400 obr/min dostaje takiego kopa ze głowa mała ale do tych 1400obr/min jest troche gorzej. Zauważyłem również, że pod bardzo dużym obciążeniem nie moze sie wbic na wyżej niż 1900 obr/min. Gdy ciagnąłem beczke 5 tys. litrów i wjechałem na łąke w pewnym momęcie okazało sie bardzo mokro (mało co sie wygrzebałem) i wiadomo odrazu gazu mu dodałem do 1900 obr/min bez problemy wszedł a dalej nie chciał. Na takich obrotach sie nie tracił mocy spokojnie utrzymywał te obroty, ale dalej nie mógł wejść. Bez dużego obciążenie spokojnie wchodzi na najwyższe obroty. W waszych farmtrackach też tak jest??

Opublikowano

Ja mam 675DT to powiem im większe obroty tym lepsze kopyto ,i trudniej zadusić tak ma Perkins, wiadomo te paliwo drogie i każdy oszczędza na obrotach.

Jeszcze mam pytanko odnośnie FT ,mój ma 160 Mg te luzy na ramionach podnośnika są straszne .Jak pociągniesz cięgno dolne ,to na wieszakach podnośnika jest taki luz ,ze wygląda to jak ciągnik 10 lat eksploatowany.Tak samo macie w swoich ciągnikach , moim zdaniem wygląda to podejrzanie ,jak ma działać pozycyjna dokładnie kopiować skoro takie luzy .

Opublikowano

.a tak wgl to narzekalem na ten ciągnik, ale musze przyznac ze teraz mnie on zaskoczyl.w agregacie uprawowo siewnym 3m. spalił ok.8 litrów na ha.ok. bo siewnik chyba troche zanizal ilosc wysianych ha i we wskazniku paliwa te kreski to nierównomiernie pokazują.na mth wyszlo gdzies 7l.ale taka 1 sprawa.jechalem na 1HH tak do 1400.a znajomy w zetorze ma troszke wieksze spalanie na wyzszych obrotach.wiec moj na takich samych obrotach spalilby wiecej aniżeli zetor.

 

.a tak wgl to narzekalem na ten ciągnik, ale musze przyznac ze teraz mnie on zaskoczyl.w agregacie uprawowo siewnym 3m. spalił ok.8 litrów na ha.ok. bo siewnik chyba troche zanizal ilosc wysianych ha i we wskazniku paliwa te kreski to nierównomiernie pokazują.na mth wyszlo gdzies 7l.ale taka 1 sprawa.jechalem na 1HH tak do 1400.a znajomy w zetorze ma troszke wieksze spalanie na wyzszych obrotach.wiec moj na takich samych obrotach spalilby wiecej aniżeli zetor.

Opublikowano

Ja zalałem cały zbiornik paliwa w FT 690 i zrobiłem 14 mtg w terenie dość górzystym przy orce pługiem 4x40 i agregacie 3,20 dodam ze bardzo ładnie się go odpowietrza i co sądzicie o tym spalaniu mam zrobione 298mtg.

Opublikowano

Nic Ci nie powiemy, na spalanie zbyt wiele czynników ma wpływ, u jednego spali mniej, u drugiego więcej więc trudno powiedzieć czy to dużo czy mało.

Opublikowano

Śmiem twierdzić ,że każdy farmtrac pali inaczej , o ile w przypadku perkinsów nie doświadczyłem tego osobiście o tyle w moim 555 po "serwisowaniu" pompy jest ustawiona mniejsza dawka paliwa , pali mniej ale za to jest mułowaty ...

Opublikowano

a mój jest mułowaty i tak pali dużo więcej w orce czyżby aż tak ziemie sie różniły by czy możne głębokością orki pomiar u mnie był wykonywany tak na pusty zbiornik wlałem 36l zaorałem 2 ha ledwo nawet poprzeczniaków nie zaorałem bo jak wracałem do domu to już przygasał jak go zgasiłem to już nie palił pole mam blisko szkoda ze nie spisałem mtg orka biegiem1 szosowa i miał dość lekko 4 za szybka jest do orki u mnie a u brata 80 4 wd jest dobra po za tym na tych samych obrotach mój 675 dt jest szybszy czyżby większa średnica kół

Opublikowano

ej a czy moze 690dt pociągnie agregat scierniskowy mandama kus 2.6?.bo na ich stronie czytalem ze na tym zabezpieczeniu co chce to min.moc to 90 km a na YT to same 110 km go ciagają .

Opublikowano

tylko ze u mnie są jeszcze górki(niciex)

 

ps.a pozatym 690dt ma z*ebaną skrzynie.Bo co z tego ze zetor znajomego slabszy w mocy jak na yt jest filmik jak ten sam model zetka popierdziela jak glupi z 2.6m jak moj tak szybko nie pojedzie bo go zacznie dlawic

Opublikowano (edytowane)

Witam, kupowal z was moze ktos juz ten plastikowy "dzyndzelek" od zamykania tylnej szyby i szyberdachu?

8475db3704974233m.jpg

Model FT665, kabina Metal Fach rocznik 2010. Dzis jezdzilem takim u znajomego i przez przypadek zamykajac tylna szybe utrzasłem owy plastik.

Ogolem 665DT + tur fajnie sie pracowalo lecz ma bardzo lekki tył oraz mulowaty silnik nawet pod malym obciazeniem (waga ciagnika 4t).

Edytowane przez zajac1
Opublikowano

Kupowałem klamkę szyby bocznej do kabiny Metal fachu to kosztowała u producenta 80 zł + 30 zł przesyłka. Więc to może podobnie kosztować. Ceny trochę z kosmosu jak na kawałek plastiku i to wątpliwej jakości. Klamka została w ręku przy zamykaniu szyby.

Opublikowano

Kolego możesz napisać jakie ma spalanie 665 i inni przy innych modelach mam 670 w pierwszym roku kilkakrotnie sprawdzałem spalanie w różnych warunkach miałem nawet poniżej 4 lit na mtg w siewniku orka miedzy 5-6 litrów to był dobry wynik staram sie nie przekraczać 1600 ob teraz już dotarty mam 300mtg miałem zalany do korka był transport po szosie koszenie łąki wałek 1000 ob wiec silnik max 1200 ob, presowanie kostką transport siana do domu miał lekko spaliłem 24 litry pomiar w miarę dokładny mogłem pomylić się o 1 litr banka plastykowa mogło byc np 21 litr wyszło mi 8,66 mtg co dało 2,8 litr na mtg liczyłem sprawdzałem kilkakrotnie bo wynik jak władymirek 25 konny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v