Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale materiały do 1 przeglądu na pewno nie kosztują 900 zł

Pewnie że nie ,ale w moim przypadku 300 zł kosztował dojazd .

 

@plapla123 ,gratis... :rolleyes: ,to jaki ciągnik z jakim wyposażeniem no i najważniejsza za jaką cenę kupiłeś ....Darmo nie ma nic ... ^^

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Z tego co ja pamiętam to za ''darmo'' jest robocizna ,a za oleje ,filtry i dojazd trzeba zapłacić .

 

Tak darmo 300 zł za godz zapłaciłem bo tyle robił a normalnie od naprawy biora 80zł na godz po gwarancji

Opublikowano (edytowane)

Ja przy zakupie ustaliłem że materiały kupuje sam, czyli filtry i oleje. Pierwszy przegląd za darmo, a drugi za 100 zł. Takie rzeczy trzeba ustalać na etapie negocjacji ceny ciągnika.

Edytowane przez tompil
Opublikowano

ale jakich oryginałów przecież filtry z Perkinsa można kupić hydrauliczny to samo olej fusha oryginalny to jest tylko żeby oni przyjechali przegląd zrobili książeczkę podbili ja mam blisko to najpierw sie zapytam ile będą chcieli za dojazd bo niby u nich dojazd gratis mówili przy zakupie ciągnika jak coś to 20 min i jestem u nich ciągnikiem takie rzeczy trzeba uzgadniać i najlepiej mieć na papierku mi w raporcie odbioru zapisali przegląd po 50mtg całkowity gratis zgłosiłem przyjechał na drugi dzień po robocie dopiero mu pokazałem podziękowałem i pojechał większość ludzi pewnie przy zakupie o tym nie myśli a myślę ze bez żadnych problemów dorzucili by te dwa przeglądy w cenie

Opublikowano (edytowane)

Ja przy zakupie ustaliłem że materiały kupuje sam, czyli filtry i oleje. Pierwszy przegląd za darmo, a drugi za 100 zł. Takie rzeczy trzeba ustalać na etapie negocjacji ceny ciągnika.

Ty myślisz ,że to nie było uzgadniane ...? Ja wiem jaka potrafi pomiędzy sprzedawcami być różnica w cenie ciągnika. Jeden sprzedawca ,też mi pierwszy przegląd oferował gratis ,ale co z tego jak ciągnik u niego był 5 tyś. droższy .

Edytowane przez Gość
Opublikowano

za czasów komuny to do każdej maszyny dostawałeś skrzynie kluczy i podstawowe d*perelki na wymianę nie ma co czasów porównywać kiedyś wszystko tańsze było i solidniej wykonywane ale nie było bajerów jak teraz komputery elektronika wypasiona

Opublikowano

jakie te klucze były takie byłe ale były jedne leprze drugie gorsze ale do ft teraz nawet belki nie było a jak brat brał ft parę lat temu to była pewnie niedługo i śruby centralnej nie będzie i sworzni żeby zaoszczędzić u mnie jeszcze zaoszczędzili na haczyku od śruby centralnej lub przeoczenie tylko takie

Opublikowano

przecież nawet za czasów komuny 1 przegląd był darmowy a płaciło sie tylko za materiały -.-

 

Jak ja swego kupowałem to sprzedawca od razu mówił że pierwszy przegląd za darmo i dostałem fakturę na 0zł, za nic nie płaciłem.

Opublikowano

Wiosna przyszła nasze farmtraci poszły w pole i mało wpisów o awaryjności tej marki mojemu leci trzeci rok w pierwszym pare drobiazgów wypadło odpukać zimą i wiosną teraz robota zakończona nic nie wypadło wszedłem na forum bo wczoraj byłem światkiem rozmowy załamanego rolnika ma 400 ha kupił sobie 300 konny ciągnik maszyny odpowiednie dla niego nasze ursusy białoruśkę sprzedał i i teraz pękł mu wał pokiereszował blok i firma nie chce mu uznać gwarancji tylko że to jego wina że pękł wał i koszt naprawy ok 100 tyś zł a znależć takie pieniądze od razu bo pole czeka to nawet taki hektarowiec po prostu nie ma, tak więc nie tylko farmtrac obciąża naprawą pomp wtryskowych rolnika co koledzy pisali

Opublikowano

Ja uczestniczyłem. Raczej niczego odkrywczego się nie można było dowiedzieć, ale coś tam powiedzieli. Wiadome było że powiedzą, że będą się dalej rozwijali.

Z takich ciekawszych rzeczy to powiedzieli że w najbliższym czasie będą pracowali nad nową maską. W małych modelach nie planują wprowadzenia rewersu. Wspomnieli też że w planach mają przygotowanie modelu 140 km. Tyle chyba o planach firmy.

Dowiedziałem się, że w modelu 80 4WD jest tarcza sprzęgłowa cierna, a w 675 DT ceramiczna, która ma więcej wytrzymać, ale szybciej zużywają się dociski. Według faceta z serwisu przy 2000 mth przy ciągłej pracy w ładowaczu mogą pojawić się pierwsze objawy zużycia tarczy sprzęgłowej.

Odnośnie stuków w przednich piastach w osiach carraro przy skręcaniu na włączonym przednim napędzie powiedziali, że to normalne i nie ma szkodliwego wpływu, bo tak działa mechanizm różnicowy,

Odnośnie temperatury w tylnym moście to według serwisu temperatura 50-60 C jest normalna, przy większej coś jest nie tak.

Miałem jeszcze kilka pytań, ale jakoś żadno nie przeszło przez moderatora....

Ktoś się spytał czy nie rozważali wprowadzenia silników innej firmy, ale stwierdziali że Polacy mają długą tradycję związaną z silnikami Perkins i że są oszczędne i niezawodne, ale nie jest wykulczone że w przyszłosci może coś zmienią.

Opublikowano

 

Z takich ciekawszych rzeczy to powiedzieli że w najbliższym czasie będą pracowali nad nową maską.

Wiem...bo to było moje pytanie jedno z zaledwie kilku,które nie naraziły się cenurze-bo jak inaczej nazwać ta moderację??Trochę mnie to i zasmuciło i zlekka zdenerwowało gdyż wczorajsza konferencja była okazja by rozwiać więcej wątpliwości.Dodam,że moje pytania w żaden sposób nie były kierowane w stronę przedstawicieli FT by ich w jakikolwiek sposób zhejtować...Pytania,które nie przeszły dotyczyły m.in. sprawy z wadliwymi pompami;obaw firmy FT wobec wprowadzenia przez Zetora nowego Majora 80 itd...Od strony technicznej to dało się odczuć pogłos,który trochę przeszkadzał-ale dało się słuchać,najgorzej było jak mówił Yacenty-go to już w ogóle nie mogłem zrozumieć.

Opublikowano (edytowane)

Masz rację co do pogłosu, z tego co Yacenty mówił nic nie zrozumiałem, chociaż pisałem mu że nie można nic zrozumieć. Tych z Farmtraca słyszałem w miarę ok. Pogłos mógł wynikać z tego, że Ci co mówili mieli pewnie głośniki włączone i mikrofon łapał głos jeszcze raz.

Sam zadałem kilka pytań w czasie czatu i nawet jedno z nich nie przeszło przez moderatora. Nie powinno być czegoś takiego i powinni dać możliwość uzyskania odpowiedzi na nasze pytania, a nie tylko te co sami sobie wybrali. Moje były te pytania eksploatacyjne zadawane na koniec, to ten szef serwisu odpowiedział w miarę ok.

Edytowane przez tompil
Opublikowano

mam problem w swoim 690dt.otóż jak wiosna to siew.i gdy mój 690dt wyruszył w pole z agregatem uprawowo siewnym 3m to zaczął sie mały problem.jak opuszcze go nisko w czasie uprawy i siewu to ciagnikiem dosyc trzęsie,ale jak podniose troche to przestaje.jak rozmawiałam ze znajomym który pracuje tym agregatem(bo to jego) to mówi ze u niego w zetorze nic nie trzęsie.co może byc przyczyną tego wstrząsu?

Opublikowano

mam problem w swoim 690dt.otóż jak wiosna to siew.i gdy mój 690dt wyruszył w pole z agregatem uprawowo siewnym 3m to zaczął sie mały problem.jak opuszcze go nisko w czasie uprawy i siewu to ciagnikiem dosyc trzęsie,ale jak podniose troche to przestaje.jak rozmawiałam ze znajomym który pracuje tym agregatem(bo to jego) to mówi ze u niego w zetorze nic nie trzęsie.co może byc przyczyną tego wstrząsu?

Musisz pokręcić pokrętłem pod siedzeniem od strony biegów. Ono odpowiada za tzw reakcje dociążania pługa w czasie orki i zapewne w tym sprzęcie co napisałeś też to działa. A drugie pokrętło odpowiada za szybkość podnoszenia i czasem go nie zakręć bo podnośnik nie będzie działał :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v