Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wątpie zebys cos znalazł bo kazdy bierze nowe ciagniki pod dofinansowania z uni wiec ciagnik musi miec przec 5 lat przynajmniej. A co do czystosci w ciagniku to staram sie dbac jak wchodze do ciagnika to otrzepuje buty o schodki, a drzwi szyberdach, szyby zawsze zamykam bo mam klime, ale wiadomo zawsze cos sie nawnosi i nakurzy wiec raz na miesiac trzeba posprzatac zeby bylo milej pracowac :)

Opublikowano

witam wszystkich mam problem w swoim farmtracu 675dt przy mrozie zamarzają mi dźwignie od zmiany biegów, czy u was też takie coś się dzieje?

 

Ja mam FT 675DT z 2009r i u mnie też tak jest, ale wydaje mi się, że to wina tej gumy, która wychodzi z podłogi i okrywa lewarki. W nowszych podobno jest tam miękki pokrowiec.

 

Tak jak już pisałem z 2009r, mam nakręcone 1100mtg, mam go z ładowaczem. Przy zatrzymywaniu wciskam sprzęgło, a on ciągnie i muszę użyć troche siły żeby wyłączyć bieg. Troche podciągne na lince i myślę, że jeszcze troche wytrzyma, ale nie długo <_<

Opublikowano

Ja mam koniec 2010 i kilka krotnie niedawno dopytywałem się tutaj o własnie tą gumę wydawała mi się coś nie dopasowana aby uszczelnić to połączenie lewarków z tubą wybieraka ja od razu po kupnie po odsunięciu schodków lepsze dojście naciągłem tą gumę na tubę wybieraka i dobrą taśmą samoprzylepną obwiązałem i na razie jest szczelnie i woda się tam nie dostanie bo komuś zamarzały lewarki to jak tam nie ma szczelnie to mogą zamarzać,w nowym praktycznie nie było luzu sprzęgła tak jak pisze w instrukcji nie sposób sprawdzić prawidłowego luzu na pedale a jak zrobiłem min luż znowu ciężko biegi wchodziły bo sprzęgło ciągło ,trochę tam odkręciłem dam dokręciłem lekko pedał podniósł się ale tylko tak mam luz co najlepiej sprawdzam na tej dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła z lewj strony bo jak by było jak z fabryki docisk mocno cały czas ciśnął by na łożysko oporowe i szybsza awaria piszę po amatorsku ale myślę że traktorzyści więdzą o co biega

Opublikowano

wiekszosc ma w kredycie te ciagniki nawt jk by ktos chciał sprzedac to nie moze..po kilku latach napewno bedzie wiecej ofert....sasiad ma jednego 4 latka i jednego nowego obydwa 675 z turem..w sume moge go zapytac.

 

znowu w innej wiosce komornik zabrał jednego 600 mtg miał ........deler chyba odkupił go za grosze od banku na handelek........

 

własnie zetorow uzywek na aledrogo jest troche a FT niema..<

 

Kolego Gambler ja to chyba znam tego Twojego sasiada co ma te dwa FT to raczej nie wydaje mi sie zeby byl zainteresowany zeby sprzedac tego starszego bo on mu robi kupe roboty :)

 

2500zł kompletne sprzęgło. Możesz kupić też samą tarczę za chyba niecałe 1000zł.

 

Za 2500 zl napewno nie kupisz kompletnego sprzegla a zamiennikow nie ma. Jezeli tarcza jest ceramiczna to wymiana samej tarczy nic nie da bo docisk napewno bedzie wyjechany a nie da sie go przetoczyc jak w starych polskich ciagnikach...

 

u wujka w ft 80 wymieniane było sprzęgło to kosztowało ponad 3000zł a łożyska nie mieli nawet a czas oczekiwania na łozysko podawali ponad miesiac

 

Łożyska oporowe do 675 albo 690 kupisz w kazdej agromie albo w Grene nie ma z tym najmniejszego problemu. Koszt około 100 zł.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam FT 675DT z 2009r i u mnie też tak jest, ale wydaje mi się, że to wina tej gumy, która wychodzi z podłogi i okrywa lewarki. W nowszych podobno jest tam miękki pokrowiec.

 

Tak jak już pisałem z 2009r, mam nakręcone 1100mtg, mam go z ładowaczem. Przy zatrzymywaniu wciskam sprzęgło, a on ciągnie i muszę użyć troche siły żeby wyłączyć bieg. Troche podciągne na lince i myślę, że jeszcze troche wytrzyma, ale nie długo <_<

Kolego to nie jest wina sprzęgła poprostu obudowa łożyska zaciera się na tuleja. Istnieje jeszcze możliwość zacierani się linki od sprzęgła jeżeli nie była nigdy wymieniana, średnio przy częstej pracy z ładowaczem wytrzymuje 700mth także w twoim przypadku na to wygląda.

Edytowane przez Z7245
Opublikowano

Kolego to nie jest wina sprzęgła poprostu obudowa łożyska zaciera się na tuleja. Istnieje jeszcze możliwość zacierani się linki od sprzęgła jeżeli nie była nigdy wymieniana, średnio przy częstej pracy z ładowaczem wytrzymuje 700mth także w twoim przypadku na to wygląda.

 

Myślisz, że na początek wymienić linkę?

Opublikowano

hmm też bym wolał dołożyć parę groszy i kupić pewne z pewnego źródła ;) Całkiem nie dawno było też w podobnej cenie sprzęgło tyle, że sprzedawca twierdził, że jest ono oryginalne LUK'a ;)

Opublikowano

Myślisz, że na początek wymienić linkę?

W 675 jest inne przełozenie dzwigni i linka wytrzymuje duzo dłuzej niz w 690 bo ma lzej po prostu sprzeglo mozna reka wcisnac ale jest faktycznie taka mozliwosc ze tuleja sie zatarla i trzeba bedzie rozpolowic i wyczyscic... Wogole na to to nie ma reguły znajomy ma 675 z ładowaczem i na oryginalnym sprzegle zrobil 4800 mth i dopiero w tym roku przymierza sie do wymiany...

 

hmm też bym wolał dołożyć parę groszy i kupić pewne z pewnego źródła ;) Całkiem nie dawno było też w podobnej cenie sprzęgło tyle, że sprzedawca twierdził, że jest ono oryginalne LUK'a ;)

No byc moze ale to dziwna sprawa bo Farmtrac ma wyłacznośc na te sprzegla i LUK za nie ma zamiaru tego nikomu innemu sprzedawac...

Opublikowano

Ale linka od brudu i syfu jakim jest kurz się zaciera w pancerzu. Ja w swoim też sprzęgło ręką wcisnę. Także najpierw sprawdź linkę a przy okazji ruch obudowy łożyska po tulei.

Opublikowano

jak farmtrac moze miec wyłacznosc na te sprzegła czy wyciski jak ten sam silnik siedzi w polmot H ursus landini..moze nwet w innych markach...to tam jest inny wycisk.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v