Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Odkręcasz tą "wajchę" jak mówisz i próbuj kierownicę pchnąć ku szybie - pewnie się zastała i dlatego taka uparta :)

 

P.S. Wy też macie wrazenie ze kierownica mogłaby miec większy przechył ku siedzeniu zamiast zbyt dużego ku szybie skoro jest regulowana ...

Opublikowano

tak a najlepiej nie na duł ale do siebie bo fotela do przodu nie dasz bo za blisko pedały będą moim zdaniem ciutke do przodu na sworzniu od hamulców pod skrzynią co idzie z prawej strony zbiera mi się kropla oleju chyba zimering czy coś miał ktoś coś takiego u siebie ? i chłodnica wiecznie wilgotna widać płyn chłodniczy

Opublikowano

Mam 670 DT przeddek ten sam co 675 i tutaj wiekszy ruch bo wiecej jest ich mam 190mtg i od nowego ma mały luz na wyjściu z przodka na wałek co czuć przy ruszaniu ręką krzyżaka góra dół czy tak musi byc czy coś zle skrecone w montażu może ktoś sprawdzi w wolnej chwili jak ma u siębie jeszcze mam gwarancję ,i czy też to macie że ciągnik z włączonym przodem jest wyrażnie szybszy w polu nawet jak mam lekką robotę warto włączyć szybciej idzie

Opublikowano

Witajcie! Chciałbym się was o coś zapytać bo doszła do moich uszów pewna plotka:

Czy farmtrac ma 100% indyjskiego kapitału, a cała kasa idzie do nich? Czy te traktory to w końcu polskie ciągniki czy jakoś pół na pół? W przyszłości gdybym kupował nowy traktor to musiałby to być Polski ciągnik, i głównie pod uwagę biorę Farmtraca 675 dt ale tak z ciekawości chciałbym się zapytać jak to z tym wygląda :) Z góry dzięki!

Opublikowano

Chłopie, co te ciągniki mają wspólnego z Indiami?!? Myśl techniczna pochodzi z fabryki w Mrągowie, podzespoły biorą z Anglii, Woch, Polski (jak dobrze pamiętam, gdzieś czytałem że z 80% całości)... to gdzie Ty tu masz Indie??

Myślę, że Farmtrac jest najbardziej polskim ciągnikiem na rynku

Opublikowano (edytowane)

No, to podniosłeś mnie na duchu!

To że składak to mi nie przeszkadza, bo jaki ciągnik nie jest składakiem? Nawet dzisiejsze zetory, chodziło mi tylko o to czy kupując dziś farmtraca to tak jakbyś kiedyś kupował ursusa na przykład. Czy wszystka kasa idzie do nich, czy kupując wspierasz polską myśl techniczną.

Edytowane przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Coś na temat polskości, już raz o tym pisałem, ale napiszę jeszcze raz :)

 

FARMTRAC TRACTORS EUROPE jest spółką wchodzącą w skład dużego koncernu

międzynarodowego Escorts Ltd. Fabryka ma za zadanie produkcję i

sprzedaż ciągników Farmtrac na rynek Europy, w tym głównie na rynek Polski.

Farmtrac to mocna, międzynarodowa marka, jeden z większych światowych

producentów (obecnie roczna produkcja to ok. 70.000 traktorów). Jest to

kapitał amerykańsko-hinduski

Fabryka zlokalizowana jest w Polsce, ma status spółki prawa polskiego, zatrudnia ponad 100 polskich pracowników, i to w rejonie zwiększonego bezrobocia. Płacą podatki w Polsce, zasilając polski

budżet. Gwarantują również zatrudnienie i dochody w ok. 65 polskich

firmach zaopatrujących Farmtrac w komponenty do produkcji traktorów

Wszystkie ciągniki oferowane przez FARMTRAC Tractors Europe są w dużym stopniu

konstrukcji naszych (polskich) inżynierów, a już najnowsze ciągniki FT 7100DT i 7110 DT

są zaprojektowane w stu procentach przez polskich konstruktorów.

 

Dobrym przykładem, że firma jest traktowana jako producent polski, jest nadanie ciągnikowi

Farmtrac 675DT tytułu Maszyna Roku 2011 w kategorii Maszyna Krajowa. ;)

  • Like 1
Opublikowano

@Ursusc385 No! Przekonałeś mnie! Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź! Skoro zaprojektowali go Polscy inżynierowie na Polskich komponentach, a budowany jest w Polskiej fabryce przez Polskich pracowników to mi to pasuje! Widzę że myślisz podobnie jak ja i też posiadasz "sprzęty krajowe" :D A tak w ogóle to jak sobie cenisz 675 dt? Raczej w niego celuję jak bym miał z tatą kupować nowy ciągnik ;)

Opublikowano

@Ursusc385

Hehe, a w przyszłości w miejsce tego c-385 może FT 7100 DT albo 7110 DT? :D Co sądzisz? Czy silnik Perkinsa nada się do ciężkich prac? Według mnie od 100 koni powinny być silniki IVECO ale sam fakt że produkujemy ciągniki o tej mocy to jest coś! Kto wie! Może kiedyś będą produkować nawet takie dwustu-konne :D albo nawet kombajny! To by było coś! Polskie kombajny!

Opublikowano

Chłopie, co te ciągniki mają wspólnego z Indiami?!? Myśl techniczna pochodzi z fabryki w Mrągowie, podzespoły biorą z Anglii, Woch, Polski (jak dobrze pamiętam, gdzieś czytałem że z 80% całości)... to gdzie Ty tu masz Indie??

Myślę, że Farmtrac jest najbardziej polskim ciągnikiem na rynku

 

 

A znasz słowo kapitał? ;)

Kapitał czyli w uproszczeniu kasa, bo bez kasy nic się nie zbuduje, ktoś wyłożył kasę żeby nasi inżynierzy mogli się wykazać ;)

Kapitał nie ważne skąd by pochodził, nie ma wpływu na sam produkt [pomijając kwestię ilości kapitału :) ]

Opublikowano

@Mattti Kto wie ;) Chociaż póki co mi na razie taki duży ciągnik nie potrzebny ;) Czemu Perkins ma się nie nadać do ciężkich prac ? Silnik jak silnik musi spełniać różne wymagania ;)

U mnie przy prasie ma trochę ciężkawo i daje radę :)

Opublikowano

Dziś rano jak wsiadłem do Ft690 i wrzuciłem rewers do przodu coś stókneło gdzieś w skrzyni i ciągnik nie jedzie sprawdzałem wszystkie połączenia rewersu ze skrzynią i wszystko ładnie chodzi i dzwignią od zmiany biegów też wszystko jest w porzątku czy magła polecieć skrzynia

Opublikowano

@adikpl1 nie chodzi tu o silnik skrzynie najważniejsze podzespoły ma zagraniczne pewne i sprawdzone ! Tak jak skrzynie , silnki i przedni most nie jest w stu % polski ale tej polskości cos tam ma np. kabinę wykończenie i dajemy zaribić i rozwijać sie naszym a nie tylko hińczykom za jakieś inne badziewia :unsure:

Opublikowano

Nie ma co ukrywac kabina jest w 100% polska i jak dla mnie to najsłabszy element Farmtraca... Jezeli ktos rezygnuje z kupna FT na rzecz NH , Case czy jakiegos ciagnika z koncernu SDF to podejrzewam że w 80% takich przypadkow powodem jest słabo wyciszona i malo komfortowa kabina...

Opublikowano (edytowane)

Wyciszona jest w miarę dobrze (radyjka można posłuchać).

Ja myślę, że najsłabszy element Farmtraca, to nie wyciszenie kabiny, czy komfort, ale wykonanie kabiny w środku ;)

 

Ja ogólnie jestem zadowolony :)

 

@adikpl1 Myślę, że wiesz w jakim sensie nasi projektowali ten ciągnik ;)

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Ja nie wiem co tak wszyscy narzekają na te kabiny! Czy wy w "sześćdziesiątce" nigdy nie siedzieliście czy co ;)? To ja się cieszę jak dziecko że w mojej "nowej" 1014 jest szyberdach, uchylne szyby, nawiew i miejsce na radio(a radio będzie niedługo założone :D) i to już jest dla mnie komfort, a wam przeszkadza zły kolor tapicerki, albo to że szyby nie są przyciemniane :P Za dużo w tyłkach :P

Opublikowano

@Mattti Wiesz postęp idzie do przodu i niektórym nie podoba się to lub to w Farmtracach ale nie ma się co dziwić po malu po woli i Farmtrac dojdzie do perfekcji że nikt nie bedzie sie czepiać że kabina nie wykończona ja mam swojego i nie narzekam niczego mi nie brakuje oprócz klimy ;)

Opublikowano

@Fartrac675dt Chodzi mi o to że narzekają jakby nigdy c-360 nie jeździli ;), a co do postępu to Farmtrac rozwija się bardzo szybko. Gdybyś kiedyś jakiemuś posiadaczowi eskorta pokazał dzisiejszą ofertę farmtraca to by cię wyśmiał. A tu od malutkich ciągniczków po już 110 km! Jak już mówiłem: Nie zdziwię się jeśli w przyszłości FT będzie produkować wielkie ciągniki, takie trzystu-konne, albo nawet zaczną produkować kombajny! Z komfortem też się na pewno poprawi, bo oni prawie cały czas robią drobne zmiany na plus, chociaż już dziś nie ma co narzekać bo jak byłem na wystawie i jeździłem farmtracami to mi się podobało i nic by mi więcej do szczęścia nie było potrzebne niż taki FT 675 DT. Kto wie! Może za kilka lat będę szczęśliwym posiadaczem takiegoż to sprzętu :)

Opublikowano

@Ursus Dobre to :D MF ma gorszą kabinę niż Farmtrac i Ursus więc widać które ciągniki spadaja u ludzi w oczacha które do góry idą ;) My mam te same modele Farmtraców i nie narzekamy ;) napewno lepsze niz ten nieszczęsny ursus mido :D

@Mattti Pożyjemy zobaczymy jeśli w takim tępie firma bedzie się rozwijac to będzie sukces kto wie moze za rok dwa juz beda 160KM i wiecej i tez znajda swych odbiorców tak jak do tej pory ,jazda Farmtaciem a C-360 niebo a ziemia ale za takie pieniądze jakie płaci sie za 675DT to ja nie narzekam ;)

Opublikowano (edytowane)

Nie mów nic o tym Ursusie :P

Co do większych modeli to słyszałem że Farmtrac ma wprowadzać wersje 130 konne. Dodatkowo mają być nowe maski (raczej dopiero z wprowadzeniem silników Euro 3B czyli nie tak prędko) i być może będą poprawki detali w kabinie :)

Edytowane przez Ursusc385

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam czy ktoś orientuje się lub wie czy można do farmtraca 555dt dołożyć siłownik pomocniczy do podnośnika?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v