Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Wszystkich

 

Dzisiaj rano ruszyłem w teren a był przymrozek i se pomyślałem żeby zobaczyć jak działa ogrzewanie... Wszystko lux, ogrzewanie działa elegancko(aż gorąco się zrobił w kabinie), przyjechał na podwórko i zgasiłem normalnie ciągnik i z działającymi grzejącymi nawiewami...

Później odpalam a tu w ogóle nie działa nawiew, nie reaguję :(:(

 

Co mogło się zepsuć...??? jak to naprawić i jakie koszty naprawy mogą mnie czekać...????

 

Pozdro

Opublikowano

zgodzę się z poprzednikiem coś musiało pójść w bezpieczniku :) ps: jeśli ci za gorąco w kabinie to weź kranik nagrzewnicy na połowę i będzie lux :D

 

 

a czy też nie działa gdy weźmiesz wyłącznik całkiem do dołu na wymuszony???

Opublikowano

witam mam problem z nadmuchem poniewarz nie wiem jak do końca dobrze podłączyć przewody które idą do przełącznika udało mi się podłączyć pierwszą predkość a nie umiem drugiej  pomocy przydadzą się jakieś zdjęcie jak ma ktośto dobrze zrobioen z góry dzięki

 

Opublikowano

tak ale powiem ci tak jak mam pierwszą predkość to oby dwa chodzą razem ale jak podłącze tą ostatnią wsówkę pod kturą są dwa kable razem spięte to chodzi tylko prawy na maksymalnych obrotach a lewy się wyłancza i zostaje tylko prawy na 2 biegu jutro dam zdjęcia tych kabli jak są podłączone bo dzisiaj padało

Opublikowano

Do tego musi być oryginalny przełącznik. Działa to na tej zasadzie że na pierwszym wolnym biegu wentylatory są podłączone równolegle czyli każdy zasila napięcie 6 V. Na drugim szybszym biegu są podłączone szeregowo.

https://www.google.pl/search?q=mtz+schemat&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OIpeVO2XEIa7PZ2ogfgL&ved=0CB8QsAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=RcMkp0PUiEGr8M%253A%3BAXyRunjpfsuX5M%3Bhttp%253A%252F%252Fobrazki.elektroda.pl%252F3883698600_1349432597.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.elektroda.pl%252Frtvforum%252Ftopic2392878.html%3B2592%3B1944

 

Poz 9 to wentylatory. Jest też opis.

 

Opublikowano (edytowane)

tak jak na zdjęciu widać jest podłączona pierwsza prędkość ten czerwony kabel co wychodzi z kadru to masa ale jak podłącze ten brązowy w środek  to bezbiecznik wywala a jak dam na inne to własnie załancza się prawa strona na drugim biegu a i jak zaczołem robić to kostka była rozwalona ktoś wcześniej grzebał a jagbyś zobił zdjęcie swojej koski od gury jak jes połonczona kablami do przełoncznika a i jeszcze jak jest bezpiecznik pod wenylaor to powinny być dwa czy jeden kabel bo umnie jes jeden

post-138100-0-72942800-1415539157_thumb.jpg

Edytowane przez stempel296
Opublikowano

Witam.Od kilku dni moj nawiew jak wlącze to raz chodzi raz sie sam wyłącza i nie wiem co jest grane...Dzis patrzyłem od kierownicy na ten wiatrak co się kręci i nie ma rownych obrotów.Cały czas schodzi z obrotów albo sie sam wyłącza.Macie może propozycje co jest nie tak?

Opublikowano

A ja mam problem że jak właczę nawiew to zegary gasną. Nw jakie jest napięcie na średnim środkowym bolcu na alternatorze bo wiem że może to mieć do rzeczy (jeśli w ogóle jest) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v