Skocz do zawartości

845 XL - poziom paliwa i opis bezpieczników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Własnie zakupiłem Case 845xl z 1990 roku i potrzebuje pomoc od użytkowników.

Otóż wskaźnik nie pokazuje stanu paliwa tylko po załączeniu zapłonu od razu wskazuje pełno, zauważyłem na zbiorniku, że coś kable z wtyczkami jakoś się rusza, wie ktoś może jak to jest rozwiązane i jakby to naprawić?

w katalogu części widziałem, ze na osłonie instalacji przed kierownicą od spodu jest naklejka z opisem który bezpiecznik od czego niestety u mnie tego nie ma. Jeżeli ktoś to posiada prosiłbym o zdjęcie!

Opublikowano

jezeli idzie zegar do konca to najprawdopodobniej nie ma masy albo jest zle podlaczone przy kostce przy zbiorniku lub plus zwiera z masa sprawdz polaczenia popraw ale jezeli piszez ze sie ruszaja kable to mysle ze to jednak masa

Opublikowano (edytowane)

to bardzo możliwe, ze to wina masy bo panuje tu trochę chaos z elektryka i powoli trzeba ładu dochodzić, jutro sprawdze i dam znać czy pomogło!

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, mianowicie nawiew w kabinie działa, ale tylko przy wyłączonym zapłonie.

Edytowane przez maly2000
Opublikowano

W 856xl mialem rozwalony czujnik od poziomu paliwa ale to da sie naprawic wystarczy to rozebrac i dobic młotkiem ta wskazówke bo lubi sie poluzowac (chodzi o czujnik w baku) obrotomierz też mi nie działal ale udało mi sie go naprawic ale nie wiem jakie obr powinien wskazywac na biegu jałowym na wolnych obrotach

Opublikowano (edytowane)

tylko, że aby się dostać do tego czujnika to pasuje koło tylne odkręcić, jak będzie więcej czasu to się zajrzy. zobaczę jakie u mnie są obroty i Ci dammat napisze

 

dammat u mnie obroty na biegu jałowym oscylują w okolicy 1050

Edytowane przez maly2000
Opublikowano

u mnie ta wskazówka całkiem spadła jakby z tego "uzwojenia" i cały czas pokazywało pełny bak ja sciagnołem to bez ściągania koła, I jak naprawiłeś to??

Opublikowano (edytowane)

nie zrobiłem jeszcze, bo nie miałem czasu. ponadto zauważyłem, że przewody są nie podłączone, pod kabina zwisa kostka i teraz nie wiem gdzie to ma być podłączone

 

No wskaźnik paliwa zrobiony, ściągałem prawe koło, bo uszczelniacz wymieniałem i od razu to się załatwiło. urwany był kabelek od pływaka, ponadto po drugiej stronie kabiny rozłączona była kostka w trudno dostępnym miejscu.

 

Teraz chciałbym zapytać gdzie się sprawdza poziomy olejów. silnik wiem, tylny most sprawdzony, gdzie do skrzyni?

Edytowane przez maly2000
Opublikowano

Hehe, widze, że ze sprawdzeniem oleju w skrzyni każdy ma problem, po lewej stronie skrzyni zaraz za drabinką jest śruba na klucz 27 lub 32, odkręć ją i olej ma sięgać mniej więcej do tej śruby.

Opublikowano

Dobra panowie mam do was kolejne pytanie!

Czy w tym ciągniku jest jakaś regulacji wydajności hydrauliki pomiędzy podnośnikiem i hydrauliką zewnętrzną( czyli również turem)? Pytam, ponieważ trochę wolno mi podnosi podnośnik, tur również mógłby chodzić szybciej i nie wiem czy to po prostu tak mają te ciągnik, czy jest słaba pompa czy może jest gdzieś jakaś regulacja a nie mogę znaleźć. kiedyś się spotkałem, iż było pokrętło gdzie się przestawiało albo na hydraulikę albo na podnośnik.

Opublikowano (edytowane)

Proszę o pomoc .Kupiłem Case IH 845XL i mam problem . do czego służy dżwignia znajdująca się z prawej strony fotela operatora taka krótka. Z góry wielkie dzięki.

 

Nie pisz posta pod postem, tylko edytuj poprzedni !!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12- każdy chyba wie, 13-blokada tylniego mostu 14- pół biegi, 15-napęd przedni załączanie, 16-?? 17-wałek WOM załączanie, 18-27 każdy wie, 28-29 podnoszenie i opuszczanie podnośnika, 30- regulacja prędkości upuszczania i podnoszenia chyba, 31 nie widzę dokładnie 32-hydraulika zewnętrzna

Opublikowano

a ma ktoś opis bezpieczników??bo nie działają mi światła z lewej strony (z tyłu i przód przy drzwiach - kierunki działają) Badałem miernikiem to w ogóle prądu nie ma:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v