Skocz do zawartości

Opinie o Farmtracu 100KM i 110KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam oglądałem wreście nowego Farmtraca 100 i 110KM bo był na Bednarach i już jest w seryjnej produkcji. Zastanawiam się nad zakupem 110KM Farmtraca w przyszłym roku. Podzespoły ma fajne, jest jak do swej mocy duży, kabinki poprawili :D . Co wy na to o tym ciągniku a może juz z was ktoś go ma i wiecej powie.

Opublikowano

W bednarach model 100km obejrzałem dość dokładnie. - to ciężko chodzące sprzęgło i spodziewałem się że będzie rewers elektrohydrauliczny. Do reszty nie miałem zastrzeżeń, odpaliłem go silnik chodził ok, ale serwisant nie dal zgody żeby sobie pojeździć :D

Opublikowano

@michał1313 a ile taki kosztuje i ile on mam mocy ??

około 175 tyś brutto w wyposażeniu jakie chce.

 

Cena 7100 to 158.055 a 7110 to 166.665 zł. Rewers mechaniczny, w porównaniu do Proximy Plus 100 i 110 wychodzi odpowiednio 9 tyś. i 13 tyś drożej.

Kolego nie porównuj do proksimy plus bo to inna klasa ciągnika i ceny które podałeś na zetora to w podstawowej wersji dolicz siedzenie, zaczepy, obciążniki i kilka inny pierdół i musisz dołożyć do tej ceny jeszcze ok 10-15 tyś, nie wspomnę o drogim serwisie Zetora. Farmtrac jest na kołach R38 skrzynia ZF 16/16 tylni most ZF, podnośnik ZF 4,9 tony udzwigu, EHR Bosch i co najważniejsze silnik Perkinsa który znam z Farmtraca 690DT rewelka. Rewers mechaniczny jest ok mniej do popsucia się.

Opublikowano (edytowane)

Ehh kolejny bajkopisarz

FT 7100 i 7110 ma silnik PERKINS zapamiętaj to sobie...

Silniki forda są od 66km w dół

 

Składak ? A jaki ciągnik w tych czasach nie jest składakiem ?

Oj na tym świecie są jeszcze marki, które nie bawią się w składanie traktorów z podzespołów różnych producentów.

Edytowane przez kokoman0
Opublikowano (edytowane)

ja ci to odradzam podobno że to na silniku forda a to źle i ze to jest składak

tak jak ktoś pisał silniki Forda były w mniejszych modelach ;) Chociaż w 675 widziałem kilka rozwiązań podobnych jak w Fordzie... Np. ładowacz bez problemu by pasował do mojego Forda ;) A nawet jeśli by miał silnik Forda to co ? Kto miał do czynienia z takim silnikiem zna jego możliwości ;) No chyba że ktoś kupuje ponad 40 letni traktor z zajechanym silnikiem ;)

Wracając do tematu... Oglądałem dokładnie 675 i 690 na wystawie i bardzo przypadły mi do gustu te traktorki... Kabina fajnie wyciszona, wszystko pod ręką, silnikiem extra pracuje i nie puszcza dymku czego nie moge powiedzieć o Zetorze... Jak odpalali na wystawie to przez chwile waliły na niebiesko...

Edytowane przez rafal4610
Opublikowano

Witam oglądałem wreście nowego Farmtraca 100 i 110KM bo był na Bednarach i już jest w seryjnej produkcji. Zastanawiam się nad zakupem 110KM Farmtraca w przyszłym roku. Podzespoły ma fajne, jest jak do swej mocy duży, kabinki poprawili :D . Co wy na to o tym ciągniku a może juz z was ktoś go ma i wiecej powie.

Ja powiem ogólnie o farmtracu. Generalnie modele 100 i 110 powinny być dosyć żwawe intercooler dołożony. Wiadomo, że kabina nie jest jakoś mega wypasiona ale cóż. Z doświadczenia wiem, że np tylna szyba to koszt 400 pln ( jakieś porównanie do zachodnich marek?) przychodzi do Ciebie w 2-3 dni. Serwis- śmieszne pieniążki. Sprzęgło pracowało ciężko bo było zapewne nie nasmarowane po kilku pompnięciach w kalamitkę parę osób mówiło mi, że strsznie lekko chodzi. Perkins- nie wiem jak to jest w tych z intercoolerem ale pali malutko przy lekkich pracach w obejściu jak dostanie duże obciążenie to jak każdy swoje spali. Jeżeli chodzi o rewers przy pracy w turze może ten mechaniczny być trochę męczący mi osobiście to aż nie przeszkadza. Składak? A czego wymagać od PL? ;] Pozdrawiam

Opublikowano

no no farmtrac tempo rozkręcił :D kto by pomyślał że zaledwie po 10 czy tam 11 latach od założenia fabryki FT ma w swojej ofercie tyle nowości. No te nowe bardzo łądnie sie prezentują. Ursus i Farmer są w tyle B) 98km i 110km z 4,4 litrowej jednostki perkinsa myślę że nie jest aż tak do granic wysilony. Powinien wytrzymać spokojnie 8-10tys mth. Zetor bardziej jest wyżyłowany co jest ryzykowne, bazuje na 4,1 litra i osiąga blisko 14Okm. (wersja 135 16v)

Opublikowano

Oj na tym świecie są jeszcze marki, które nie bawią się w składanie traktorów z podzespołów różnych producentów.

Kokoman - ciekaw jestem ile byś tych marek wymienił bo na palcach można policzyć chyba firmy które wstawiają własne silniki a co dopiero mówić o innych podzespołach I to jest logiczne bo po co projektować samemu silnik czy inne podzespoły i zatrudniać sztab ludzi do tego skoro są firmy co się w tym specjalizują i robią i projektują to dobrze więc taniej wychodzi aby skorzystać z ich ofert i wsadzić gotowe niż samemu coś projektować i potem to jeszcze wyprodukować i mieć na swojej głowie jeszcze całkowitą odpowiedzialność za to

Opublikowano

równiesz zastanawiam się nad tym modelem i jeszcze myśle nad ursusem wie ktoś moze jakie dokładnie jest spalanie w farmtrac. i ile trzeba czekacna na nowego.

Kolego niestety nad ursusem to niema co narazie zastanawiać bo warfama nadal niema żadnych konkretów. Jeśli chodzi o farmtraca to jeśli diler ma na placu to pewnie od ręki a jeśli na zamówienie to max 4 tygodnie tak się wyrobili z moim 690DT. Ja zamierzam kupić 110KM w połowie roku jak wszystko wypali, oglądałem go i jest ok.

Opublikowano (edytowane)

@michal1313 czy możesz się orientujesz czy Farmtrac 7110 dt ma siedzenie mechaniczne czy pneumatyczne?

Edytowane przez slaw17
Opublikowano

Kokoman - ciekaw jestem ile byś tych marek wymienił bo na palcach można policzyć chyba firmy które wstawiają własne silniki a co dopiero mówić o innych podzespołach I to jest logiczne bo po co projektować samemu silnik czy inne podzespoły i zatrudniać sztab ludzi do tego skoro są firmy co się w tym specjalizują i robią i projektują to dobrze więc taniej wychodzi aby skorzystać z ich ofert i wsadzić gotowe niż samemu coś projektować i potem to jeszcze wyprodukować i mieć na swojej głowie jeszcze całkowitą odpowiedzialność za to

Nie ważne ile marek wymienię, ważne jest to, że takowe firmy istnieją i nie można pisać, że wszystkie ciągniki są składane z podzespołów innych firm. Głównie chodzi mi tu o te najważniejsze elementy typu: mosty, silniki, skrzynie.

Opublikowano (edytowane)

:rolleyes: JD (ale w auto power to jest już skrzynia ZF-a ) Zetor , Ursus, Belarus , i jakiś chińczyki czy japończyki . Moim zdaniem zarzut że ciągnik jest składakiem jest co najmniej dziwny , zdecydowana większość to składaki liczy się tylko jak to jest złożone . A w starszych Aresach 5-setkach były perkinsy właśnie przeszło 100km bodajże 105 i jeśli chodzi o spalanie to była tragedia (przynajmniej według użytkowników w artykule Top Agrar)

Edytowane przez Andrzej24871

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v