Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
deydykal

Forrtera 115 rezerwa paliwa

Polecane posty


deydykal    0

Jak zacznie wam migać kontrolka od paliwa to na ile czasu roboty jeszcze wam to wystarcza??? Bo nie chce zapowietrzyć ciągnika:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


nic290    1

jak się zaświeci ciągle to jeszcze około 15 lub 30 minut w proximie 85 ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



LeF    24

Przypomina mi się zdanie mojego kumpla " Jak mi ciągnik nagle zgaśnie w polu to leje paliwo i jadę dalej". Heeeh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

statek    137

u mnie rezerwa starcza na okolo 3h ciaglej pracy w polu (fendt 412) gdy mialem forterre bylo podobnie, mysle ze rezerwa ostrzega i sygnalizuje aby zjechac z pola ( a czasami powrot troche trwa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

danielhaker    823

Ja od roku chyba na rezerwie jeżdżę ale zawsze wiem ile mniej więcej paliwa mam. Jeszcze nigdy mi nie zgasł na polu. 2 razy mi się zdarzyło że zgasiłem ciągnik na podwórku a za 5 minut nie mogłem go zapalić bo już nie mia na czym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


wojtas    73

miałem awarię czujnika i jak talerzowałem to pokazywał jeszcze na zielonym aż tu nagle zonk i stoję . chwilowa konsternacja, później sprawdzenie stanu (patykiem) i telefon do domu. mogę cie pocieszyć że samo odpowietrzenie trwa chwilkę . pompujesz pompka i odpala bez problemu nie to co perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


stachu19    1

miałem awarię czujnika i jak talerzowałem to pokazywał jeszcze na zielonym aż tu nagle zonk i stoję . chwilowa konsternacja, później sprawdzenie stanu (patykiem) i telefon do domu. mogę cie pocieszyć że samo odpowietrzenie trwa chwilkę . pompujesz pompka i odpala bez problemu nie to co perkins

a co persowi sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


gomez181    9

u mnie obecnie rezerwa calkowicie swieci i ciagnik jakos chodzi,ale to juz kwestia chwili ze bedzie dno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×