Skocz do zawartości

Od czego ta kontrolka


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Przycisk START podłączony jest do cewki przy pompie wtryskowej i służy do zwiększenia dawki paliwa na rozruch.Świeca płomieniowa działa niezależnie.Oczywiście dotyczt to 155.54

Opublikowano

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

Opublikowano

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Opublikowano

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

Opublikowano

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

wyciągni wykładzine gumową z pod nóg i odkręć blachę w podłodze, są dokładnie pod pedałami na skrzyni biegów , za jazde odpowiedzialne są te zewnętrzne dwa po prawej i dwa po lewej (((niewiem który jest od czego - przód, tył, półbiegi))) są rozbieralne, jak nie są uszkodzone to po wyczyszczeniu powinny działać ,ale jeśli zabrudzenie było przyczyną awarji to olej i filtry do wymiany
Opublikowano

Witam posiadam renault 120.54 i informacje na temat tych kontrolek już przeczytałem, mam jeszcze takie objawy u siebie jak ciężko się kręci kierownicą na postoju i strasznie szarpie przy ruszaniu na 1 i 3 półbiegu do przodu podobnie i do tyłu na 2 można ruszyć do przodu łagodnie.

Poprzedni właściciel twierdzi że wymienił olej i wszystkie filtry a mi przysłał nową pompę hydrauliczna(w czasie zakupu była zamówiona)co może powodować takie objawy??

Paaawel sprawdź kable które są podłączone od półbiegów do elektrozaworów przy skrzyni, po prostu poruszaj nimi u mnie też nie chciało przełączyć cały czas drugi półbieg był i okazało się że coś nie łączyło.

Opublikowano

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

witam , jak tam renia zrobiona ?

Opublikowano

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

 

mam to samo wszystko było ok do puki coś się stało z elektromagnesem przy rozruszniku nie opalił tylko na srubokręt, no i właśnie stało się jak ktoś wyzej pisze włączył się tryb awaryjny. czy ktoś wie jak to wyłączyć by dalej smigać na polu

Opublikowano (edytowane)

Przykleje sie tu;chodzi o kontrolki druga od konca,zaswieciła sie temp.silnika około 80-85c piszczyk siedzial cicho co ona sygnalizuje i gzie szukac czujnika, przy filtrze powietrza i na kolektorach nic nie ma,czasami w robocie miga ta na blotniku ostatnia ,olej w skrz. jest na srodku miarki,nie moge namierzyc zadnych czujnikow,pod zbiornikiem na plecaku? Kilka znalazłem lecz nie te.1 tylko swiecila 2 miga czasami, gzie moga byc jakies czujniki od nich?

post-34194-0-82992300-1362822166_thumb.jpg

post-34194-0-04476700-1362822184_thumb.jpg

Edytowane przez maniek0277

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v