Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mycek5120

Case MX 100C

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Mycek5120    27

Gdy Ciagnik sie juz dobrze zagrzeje przy puszczaniu sprzegła sporadycznie słychac dziwne tarcie dochodzace z łaczenia silnika ze skrzynia trudno to wychwycic dokładnie z kad. Najczesciej zdaza sie to jak ciagnik ma jakis wiekszy opór np cofanie pod górke z przyczepa ale podkreslam jest to nie zawsze i tylko po dobrym zagrzaniu maszyny. Zastanawia mnie jedna sprawa mianowicie od pedału sprzegła wychodza dwie linki gróba i cienka gróba jest cały czas napieta a cieka przy puszczonym pedale jest całkiem luzna jak wciskam to sie naciaga troche obie te linki maja rególacje moze w tym jest przyczyna i potrzeba jakiejs małej rególacji? Miał ktos podobny przypadek ? Lub ktos wie co moze byc przyczyna tego tarcia ? I czy te linki tak powinny byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Co moze byc przyczyna ze podczas jazdy zapaliła sie mi kontrolka od filtra hydrauliki dodam ze olej nie dawno był wymieniany na orginalny wraz z filtrem stan oleju jest zawsze utrzymywany. Po krótkiej chwili zgasła i narazie sie nie pali co mogło byc tego powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jerry28    4

Pod filtrem oleju, przy skrzyni biegów, są dwie śruby i taki dekielek, tam jest zamontowany filtr siatkowy. Przy każdej wymianie oleju i filtra, tego normalnego, nalezy to wyjąć i oczyścić. Jeżeli tego nie zrobiłeś to moze to być ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Nikt nie zana odpowiedzi na moje pytanie ? Nie spotkał sie ktos z takim przypadkiem?

 

doszedłeś może co jest przyczyną tego "tarcia"? Bo u mnie dzieje się to samo, myślałem że to może tłumik drgań, ale nie ma żadnych uszkodzeń na nim. Można by go wymienić dla pewności ale koszt 2000...

Co do linek to ta cieńsza blokuje dźwignie biegu, jeśli chce się włączyć bez sprzęgła, jeśli to działa to nie ma potrzeby regulacji. Natomiast ta gruba służy do sterowania nożnego sprzęgła. Steruje ona zaworem w rozdzielaczu rewersu.Tą się też oczywiście reguluje, ale to juz jest bardziej skomplikowane - trzeba m.in. mierzyć ciśnienia na tym rozdzielaczu. Mam instrukcje tej regulacji jakbyś jeszcze potrzebował. Ale czy to jest przyczyna tego "tarcia" to nie wiem. Najpierw sprawdź tłumik drgań, potem ewentualnie ta regulacja. A jak to nie pomoże to pewno coś jest z rewersem, ale dostać się do niego to kupa roboty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Nie doszedłem do tego jak narazie u mnie dzieje sie to dopiero jak maszyna konkretnie sie rozgrzeje najczesciej przy cofaniu. Rewers tez wykluczam bo tracie wystepuje tylko przy puszczniu pedału sprzegła a jak ruszam z rewersu to nic takiego sie nie dzieje do przodu i do tyłu jest cisza wiec moim zdaniem rewers odpada. Ja obstawiam ze przyczyna tego lezy wyłacznie przy sprzegle. Nie jestesmy jedynymi uzytkownikami na tym forum którym dzieje sie podobny objaw wiec mysle ze to jakas wada tych ciagniczków. Ja osobiscie uznałem ze narazie bede jezdził nic z tym nie robie i nie bede robił jak nic konkretnego nie widac. Kiedys rozmawiałem z takim znajomym mechanikiem i powiedział ze przyczyna maoga byc złe cisnienia ale u mnie wszystkie sa wporzadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

ja wspomniałem o rewersie ponieważ ciągniki te nie mają osobnego sprzęgła przed skrzynią, poprostu pedał sprzęgła steruje olejem na tarczach rewersu z tyłu skrzyni. Za silnikiem jest ten tłumik drgań, a poźniej już połówki dalej biegi mech i potem rewers. Ja u siebie nie mierzyłem ciśnień ale wydaje mi się że jakby było słabe to by sie ślizgało.. U mnie na rewersie też jest normalnie, ale właśnie jak zaczynam puszczać sprzęgło to w pewnym momencie hałasuje jak ruszy to jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Tak u mnie jest dokładnie tak samo jak puszczam sprzegło nie wazne czy puszczam bardzo delikatnie czy szybko pod koniec jak jest u góry zaczyna hałasowac. Nie wiem czego to moze byc przyczyna. U Ciebie tez hałasuje jak sie zagrzeje maszyna czy cały czas?

 

Pod filtrem oleju, przy skrzyni biegów, są dwie śruby i taki dekielek, tam jest zamontowany filtr siatkowy. Przy każdej wymianie oleju i filtra, tego normalnego, nalezy to wyjąć i oczyścić. Jeżeli tego nie zrobiłeś to moze to być ten problem.

Ja u siebie nie znalazłem zadnego dekielka ani pokrywki z dwoma srubkami mozesz opisac dokładniej w którym miejscu sie to znajduje?

Edytowano przez Mycek5120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Postaram się jutro wstawić skan instrukcji obsługi, stron dotyczących wymiany oleju hydraulicznego, krok po kroku co zrobić. Instrukcja jest w języku angielskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Witam pisze troche na inny temat mianowicie w case mx przestał mi wyswietlac predkosc na liczniku pokazuje 0.00 czasem cos tam mrugnie i pokaze 15 10 róznie. Powie mi ktos gdzie znajduje sie czujnik od pomiaru predkosci bo musze cos z tym zrobic. Bawiłem sie wczesniej licznikiem bo chciałem ustawic godzine lecz nie miałem instrukcji teraz gdy juz ja mam godzine ustawiłem i sprawdzałem ta kalibracje predkosci i wszystko mam przypisane tak jak byc powinno do odpowiedniego rozmiaru opon i dla pewnosci zrobiłem to samo zapisałem ale dalej nie pokazuje. Moje pytanie jest takie czy wczesniej gdy bawiłem sie licznikiem przy ustawianiu zegara mogłem cos zmienic wyłaczyc ze licznik przestał pokazywac? Bo przestał mniej wiecej od tej pory szfankowac czy przyczyna raczej bedzie lezec w czujniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam w moim Mx110 mam to samo na niskich obrotach czyli ok 800 jak mam 1000 to żadnego zgrzytu nie ma widocznie przy wyższych obrotach jest wyższe cisnienie na tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

Mycek dołączam sie do pytania odnośnie tego licznika :) przekopałem google i nigdzie nie moge znaleźć gdzie znajduje się czujnik prędkości dokładnie wiem ze po prawej stronie na skrzyni biegów w katalogu Case https://webparts.pvassociates.net/cnh/webparts/modelsearch-nocopy.php jest instalacja i czujnik ale gdzie sie znajduje nie ma ;/ Mnie też pokazuje 0.00 nieraz 0.01 szkoda bo lubię jak wszystko gra :) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Jak staniesz z tyłu po lewej stronie przed rozdzielaczem rewersu (tam gdzie są 4 cewki), jest on wkręcony pionowo w blok dyferencjału. Resetowaliście wyświetlacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

spróbuj odłączyć masę albo piny, nie wiem czy się cały zresetuje ale można spróbować tylko zegar trzeba ustawiać od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

aha kiedyś naprawiałem klemy i odłączałem zegary jak wymieniałem przkażnik od zmiany i nic sie nie zmieniło spróbuje jutro popatrzeć przy czujniku. dzięki Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Czujnik znalazłem jest tam gdzie opisuje grego koszt nowego to chyba 380zł netto najlepiej byłoby miec uzywke i wkrecic na próbe czy to on jest napewno przyczyna braku wyswietlania predkosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

odłącz przewody od czujnika i sprawdź go miernikiem, powinien wskazywać 2700-3300Ω. Jeśli jest inaczej to raczej czujnik do wymiany, jak wskazania dobre to trzeba szukać dalej ;)

 

zobacz jak wygląda czujnik prędkości wałka (z tyłu po prawej jest) według specyfikacji ma taką samą oporność i ciekawe czy by nie dało się ich zamienić i sprawdzić... ale ja się nawet na nie nie patrzyłem i nie wiem czy one są takie same

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basior    7

Panowie a oprócz tych zgrzytań to dobrze się wam spisuje ten ciągnik?? Macie go może przy turze..? Opiszcie mi go troche czy jest warty uwagi? Pozdrawiam Basior :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Basior tak mój pracuje z turem Quicke i spisuje sie znakomicie nie mam zastrzezen do tego ciagnika jest bardzo zwrotny co jest jego duza zaleta przy pracy z turem ciagnik komfortowy wygodny dobrze wyciszony jak najbardziej polecam te modele

Edytowano przez Mycek5120
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basior    7

Ok wielkie dzięki Mycek :D Tu akurat nie chodzi o mnie tylko u znajomego planuje kupić coś w tym stylu... :) A jaki sprzęt nim ciągasz (pług itp) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Mój chodzi w pługu 3 x 45 a bronie aktywnej 2,5 m ale pola ornego nie mam za wiele i głównie w polu pracuje 5120 a Mx głównie w transporcie prasie no i ładowaczu co moge jeszcze dodac to jest naprawde oszczednym ciagnikiem jak na swoja mase potrafie zejsc nawet do 4 l na mtg wiadome nie w orce ani nie w transporcie ale w prasie tak

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basior    7

Powiem szczerze, że teraz to ten ciągnik i ty zaimponowaliście mi..:P Z jaką prasą go puszczasz bo jak schodzi do 4l to mnie zaskoczyłeś pozytywnie oczywiście :D Dzięki za info. :) Pozdrawiam Basior

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×