Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

mam zamiar kupic ciagnik tej marki i na oku mam T5050 z 2006 roku. W jakiej granicy moze sie ksztalotowac cena takiegio sprzetu w tym wieku? Kolejne moje pytanie to ile on pali? A także czy warto go kupowac na 16 h?

Opublikowano

ten link który podałeś to oszust!!! Człowieku taki ciągnik za 39 tys

załatw mi 5 takich to je wszystkie kupię

taki sprzęt musi kosztować ok 90 tys zł jak nic

Opublikowano

Nie do końca oszust, możliwe że ten traktor został ściągnięty przez komornika, znajomy parę lat temu kupił tak jd co wart był z 50tysi a kupił za niecałe 25tys, pewien gościu opowiadał mi ze jak komornik dostanie wycenę tego ciągnika to cena idzie o 50% w dół aby szybko go sprzedać B)

Opublikowano

Witam posiadaczy nh ;)

Mam w planach zakup używanego ciągnika, i wpadł mi w oko taki jeden T5050, i moje pytanie jak to wygląda z tymi maszynami po kilku latach pracy? Jak z awaryjnością, cenami napraw itp.  Jeśli ktoś by miał instrukcję na pdf to chętnie bym poczytał. Z góry dzięki za wypowiedzi.

Połączone

Opublikowano

Jedne z lepszych ciągników jakie były produkowane.

Mi przy 1300 godzinach łożysko w kole poleciało Polskie było, koszt porządnego łożyska i  uszczelniaczem oryginalnym 200 zł a sewrisie to samo 450. Teraz mam prawie 3 tyś i nic  więcej nie padło.

Opublikowano

Dzięki, potrzebuję czegoś do ładowacza i prasy, a jak już będzie to wiadomo i inne prace ;). Oglądałem nowy, ale TD 5.95 to brutto z ładowaczem ok 175 tyś, a T5 to ponad 200, spróbuje coś wyrwać z prowu, ale to wiadomo może za rok. W ciągniku który oglądałem wszystko działa (jest z ehr, to chyba była opcja), odkręcany był chyba tylko tylny dekiel, ten z którego wychodzi wom, reszta raczej nie ruszana, chyba że ktoś po naprawie pomalował śruby :)

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, AndrzejKost napisał:

Dzięki, potrzebuję czegoś do ładowacza i prasy, a jak już będzie to wiadomo i inne prace ;). Oglądałem nowy, ale TD 5.95 to brutto z ładowaczem ok 175 tyś, a T5 to ponad 200, spróbuje coś wyrwać z prowu, ale to wiadomo może za rok. W ciągniku który oglądałem wszystko działa (jest z ehr, to chyba była opcja), odkręcany był chyba tylko tylny dekiel, ten z którego wychodzi wom, reszta raczej nie ruszana, chyba że ktoś po naprawie pomalował śruby :)

Pewnie tarczki od womu wymieniali. Co do EHR to tak jak piszesz - opcja. Ja TL zmieniłem na T5.95EC. TL nie miał złego skrętu ale T5 jest mega zwrotną...

Edytowane przez alvaroalvaro78
Opublikowano (edytowane)

Kupiony T5050, dziś ma dojechać do mnie, wcześniej przegląd, zobaczymy jak będzie się sprawował, jeździłem kilka razy nim, wydaje się wszystko sprawne. Teraz bardzo potrzebuję instrukcji do niego, może ktoś ma, albo wie gdzie taką zdobyć, może być oczywiście odpłatnie.

 

PS. odszukałem się czegoś takiego: https://partstore.agriculture.newholland.com/us/parts-search.html#epc::home

Edytowane przez AndrzejKost

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v