Zaloguj się, aby obserwować  
swojczlowiek

Euro silniki

Polecane posty

Nie wiem czy wiecie, ale ciagniki nie spelniajace normy euro I nie beda produkowane, a jest takich ciagnikow w brud. ma tak byc od 2008r czyli koniec z belarusami rejestrowanymi u nas w kraju. koniec epoki tanich ciagnikow. zycie !!!!


zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

now łaśnie są belarusy spełniające normy euro 2 całe szczęscie jeszcze tak niedawno to i zetor robił ciągniki euro1


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie


zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie

az nmi łeska w oku sie kręci szkoda ze nie będoł ich robić a juz mało czasu do 2008


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Belerusy z silnikami Euro 0 już dawno nie wychodzą! Euro I to podstawa, są już nawet Euro II!

 

Nie będą rejestrowane ciągniki nie spełniające normy Euro I, a więc z nowymi Belarusami Euro I i II nie będzie żadnego problemu!


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna

Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

albo uzela bo uzel podobno ma swoje silniki


zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    1
Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))


No to się narobiło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))

 

podejrzewam, ze taniej bedzie jednak montowac ich silniki (uzela- podobno perkins-y), niz bulic nie male pieniadze, zeby wymyslic cos z tego.


zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))

 

Silnik andorii to bliski krewniak silnika zefira z pronaru, a mnie w tych euro 2 inetersuje tylko jedno - czy te ciągniki palą więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytus    0

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ser...314f265d1e.html

 

Z tego co wiem, to prowadzone są procesy odroczeniowe z UE nt. wprowadzenia nowej normy IIIa dla niektórych silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No ale euro 2 bedą rejestrowane po nowym roku, a tu jakiś dieler belarusa napisał mi że tylko euro 3 będą rejestrowane ;) i ta cała nagonka ze zdrozeją, a kto to w końcu będzie kupował już coraz popularniejsza opinia ze za cene belarusa będzie super jd lub same.

 

ps. a co z ciągnikami sprowadzanymi czy wogóle nie bedzie można rejestrować czy tylko pierwsza rejestracja np. sprowadzane z holandii nie będą u nas rejestrowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dariusz86
      Cześć,
      Stoję przed małym dylematem w kwestii doboru haków sprzęgających. Chcę zamontować coś takiego do ciągnika o mocy 70KM. Nie wykonuje on nie wiadomo jak ciężkich prac ale jednak hak to wygoda o czym już się przekonałem nie raz. I teraz biję się z myślami, czy inwestować prawie 500zł za sztukę, za oryginał CBM'a, kat 2S, czy może pójść w coś tańszego i wziąć waryńskiego. Generalnie waryński chyba robi nie najgorsze te części ale nie wiem jak jest z hakami. Szukam opinii i ciężko cokolwiek znaleźć. CBM to wiadomo, marka sama w sobie. Ale różnica w cenie dość znaczna bo na 2 sztukach około 400zł. Bardzo bym Was prosił o pomoc w dokonaniu wyboru. Może są na forum osoby które mają haki waryńskiego już jakiś czas i z perspektywy tego czasu, są w stanie wydać jakąś opinię. O opinię CBM'a nie pytam bo wiadomo że to górna półka. 
    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez tmic
      Czy ktoś się już spotkał  z umową dzierżawy gruntu pod instalację wodorową ? Szukam informacji o problemach i opłacalności.
    • Przez Michle18
      Witam mam problem renault 90-34 zauważyłem że wałek od przedniego mostu jest uszkodzony (zjedzony frez) od strony skrzyni jest ok moje pytanie brzmi czy jeśli pominę tuleje która łączy wałek z przednim mostem i zespawam to na stałe czy pochodzi to trochę czy musi być jakiś luz na tej złączce wału? Chce zrobić coś na szybko bo robota w polu się szykuje z góry dziękuję za opinie
    • Przez michalsoft
      Witam,
      w sąsiedztwie mojej działki powstać ma turbina wiatrowa. Dziś był przedstawiciel firmy z zapytaniem o zgodę i propozycja dzierżawy  na to żeby nad moimi działkami kręciło się śmigło z wiatraka , ewentualnie może być na tej działce kawałek fundamentu. Ma być ro wiatrak o mocy około 3MW
      Na jakie zapisy w umowie dzierżawy zwrócić uwagę ? CO jest ważne w tym aspekcie ? 
      Czy macie jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ?
      Jaki może być ewentualny czynsz dzierżawny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj