Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
swojczlowiek

Euro silniki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Nie wiem czy wiecie, ale ciagniki nie spelniajace normy euro I nie beda produkowane, a jest takich ciagnikow w brud. ma tak byc od 2008r czyli koniec z belarusami rejestrowanymi u nas w kraju. koniec epoki tanich ciagnikow. zycie !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

now łaśnie są belarusy spełniające normy euro 2 całe szczęscie jeszcze tak niedawno to i zetor robił ciągniki euro1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie

az nmi łeska w oku sie kręci szkoda ze nie będoł ich robić a juz mało czasu do 2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16

Belerusy z silnikami Euro 0 już dawno nie wychodzą! Euro I to podstawa, są już nawet Euro II!

 

Nie będą rejestrowane ciągniki nie spełniające normy Euro I, a więc z nowymi Belarusami Euro I i II nie będzie żadnego problemu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna

Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0
Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))

 

podejrzewam, ze taniej bedzie jednak montowac ich silniki (uzela- podobno perkins-y), niz bulic nie male pieniadze, zeby wymyslic cos z tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.

Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

 

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))

 

Silnik andorii to bliski krewniak silnika zefira z pronaru, a mnie w tych euro 2 inetersuje tylko jedno - czy te ciągniki palą więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

No ale euro 2 bedą rejestrowane po nowym roku, a tu jakiś dieler belarusa napisał mi że tylko euro 3 będą rejestrowane ;) i ta cała nagonka ze zdrozeją, a kto to w końcu będzie kupował już coraz popularniejsza opinia ze za cene belarusa będzie super jd lub same.

 

ps. a co z ciągnikami sprowadzanymi czy wogóle nie bedzie można rejestrować czy tylko pierwsza rejestracja np. sprowadzane z holandii nie będą u nas rejestrowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×