Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no wałśnie....starszy dwonił w jedno miejsce i tez była ta pompa nawet numer w katalogu ten sam, ale jak pojechał ( 80km ) to okazało się że jest na jeden pasek i nie ma wyjścia na kabine...

Opublikowano

Ja w MF'ie mam taką samą jak w 4514- ma tylko koło 1-pasowe i zamiast wyjścia na kabinę, ma wkręcony korek.

 

Wie ktoś może ile kosztuje siłownik od układu kierowniczego od 4514 (bo mi się sypnął i niema zabardzo czasu na regenerację)?

Opublikowano

Hej Silver w orce mój 5314 spali 6-7l mtg. z pługiem obrotowym 3*45 i mam miejscami gliny a wlekkich pracach to naprawde mało zechla,pełny bak to jeżdzisz i jezdzisz!

Opublikowano

Ile palą 4514 i 5314 w lekkich pracach lub podczas pracy z turem i w transporcie?

Może ktoś ma takie przykłady a nie ile tylko w orce, bo w orce są bardzo różne warunki a tak w lżejszych pracach i transporcie to chyba bardziej miarodajne?

Opublikowano (edytowane)

ja mam 4514 i w lekkiej pracy pali poniżej 6l na ogół tak ok 5-5,5l a w orce 6,5- 7

mój jest 97 i jak do tej pory nie narzekam:)

ten traktor ma 2 minusy kabina (mała) i podnośnik (mały udzwig) a tak po za tym to super traktor :lol:

mam problem jedynie z tylnym mostem 2 razy pękła mi zwolnica (prawa) i raz poszła półośka w kole (prawa) nie wiem dlaczego ale teraz mam nadzieje że nie będe musiał już tego robić, poza tym nie miałem większych awarii, w zimie choć mam jeden akumulator, pali trzeba chwilę pokręcić ale zapala:)

warto wymieniać olej w wspomaganiu bo ja od nowości nie wymieniałem i przestał mi działać dopiero rok temu przeczytałem w instrukcji że trzeba wymieniąć olej co roku i teraz jest żyleta:)

na hydraulike nie narzekam, a podnosnik mogę dobrze ustawiać nie mam z tym problemu:)

Edytowane przez farmer161
literowki
Opublikowano

sorki źle napisałem chodziło mi o olej do wspomagania....

w pompie do wspomagania lepiej wymieniać olej i filtry od czasu do czasu bo od razu lepiej się kieruje i lepiej chodzi, mi już strasznie "przeskakiwała" kierownica:)

Opublikowano

a ja panowie jade sobie pompe zrobic jak kris bo mi juz pada od wozenia balotów ją wykonczyłem, 1200 zł chca za remont + tulejki na rozruszniku padły:/ ale w koncu ma juz 11 lat... i prawie 3tys mth

Opublikowano
a ja panowie jade sobie pompe zrobic jak kris bo mi juz pada od wozenia balotów ją wykonczyłem, 1200 zł chca za remont + tulejki na rozruszniku padły:/ ale w koncu ma juz 11 lat... i prawie 3tys mth

Jakie objawy tego wykończenia są bo ja też chyba wykończyłem, bo już wolno podnosi i bez przygazówki to pługów nie wyciągnie z ziemi i dyga ten podnośnik lekko z tym że ja mam mf 255, jak myślicie czy dało by się wsadzić jakąś moicniejszą pompe np od 4512?

Opublikowano
Mnie zastanawia czemu w tych 4514 są takie cienkie opony z tyłu. :angry:

a 13,6/36 to tak mało? są wyższe od 16,9/30 a felge 36 stosował również zetor i na takich kołach 13,6/36 widziałem już kilka starszych zetorów a np. nowe case jx też występują na feldze 36, jak ktoś potrzebuje większy do międzyrzedzi to dobra sprawa, są felgi 32, 26 i 42 przeznaczone do wąskich opon i już nie w każdych warunkach są potrzebne szerokie koła :D

Opublikowano

Nie w każdych są cienkie... :D:)

Można założyć szerokie... :) :)

 

Cienkie są dobre jak ciągnik pracuje w jakiś lekkich pracach typu opryski, a szerokie znów gdy ciągnik używany jest do ciężkich prac takich jak na przykład orka...

Opublikowano
No ale kumpel w 4514 ma takie cienkie jeszcze węższe jak 360.Ja mam w swoim 7011 420mm :D

cieńsze bo pisałem że 13,6/36 a w c360 są 14,9/28, a że w zetorze masz 420 czyli 16,9 to nie znaczy że były wersje z kołami 13,6/36 mój wujek ma takiego sprowadzanego 5711 i idzie w polu o niebo lepiej jak c360 i to chyba ma nawet 12,4/36, cały problem polega na tym że na felge 36 jak i 32 w mf 255 nie da się kupić żadnych szerszych opon ani szerszych niskoprofilowych i trzeba by kupować nowe felgi a to się nie opłaca, radialna opona i dobre dociążenie i też jest zaparcie.

 

Ktoś w galerii (chyba Elwis) ma agregat uprawowo siewny w 5314 a ktoś agregat ścierniskowy ciąga 4514 i to 60km próbował ktoś z was jeszcze ciężkie maszyny czepiać do 4514?

 

Znajomu do 1014 kupił jeszcze 4514 i tak próbował sobie go w 4x40, uprawowo siewnym 3m i ścierniskowym 2,1 i stwierdził że jakoś to podnosił i ciągnoł ale tak po jajach dostawał że szok i więcej męczenia było jak pracy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v