Polecane posty

koralgol18    2

Witam użytkowników i zarazem mam, do nich pytanie czy wiecie może od jakiego samochody pasuje alternator do massey ferguson 3080 bo mój sie rozwalił . mam też drugi problem świeci mi światełko ładowania na pulpicie i trybik co one oznaczają . z góry dziękuję za udzielona mi pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koralgol18    2

dzięki za ten opis kontrolek

a czy wie ktoś może dlaczego mi się zaświeca ten trybik na pulpicie kiedy włączam przy moim massey pół bieg ( massey ferguson 3080 elektronik z jednym półbiegiem)

i jak wie ktoś gdzie dostane ten alternator do mf 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MFJD    2

Mam na zbyciu używany alternator valeo tylko szczotki trzeba wymienić został zdemontowany z MF 3050 koło pasowe na 2 paski za 400zł może oddam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koralgol18    2

wiesz co zawiozłem do elektryka ten alternator i stwierdził ze alternator chodzi jak nowy i prawdo podobnie kostka jest walnięta czyli (kiedy jest rozgrzany silnik to się nagrzewa kostka któta podłączam do alternatora i ona robi się luźna i wtedy zaczyna mi świrować ta kontrolka od ładowania )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Witam! Panowie mam problem z ładowaniem alternatora poniewaz jak załaduje akumulator to ciagnik pali idealnie ale gdy bede nim jezdzil to za jakis czaspojawia sie problem z odpalaniem bo akumulator słabo kręci. I tu moje pytanie jak naprawić alternator żeby lepiej ładował ? Ewentualnie od jakiego samochodu bedzie pasował lub przy lekkim przerobieniu instalacji bedzie pasował ?


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A patrzyles wgl jakie ladowanie alternator daje?? moze nie w nim przyczyna jest, byc moze gdzies jakies przebicie i dlatego sie tak robi. Po za tym nie lepiej jest oddac jak sie okaze winny alternator to regeneracji niz kombinowac z instalacja i innym alternatorem??

Edytowano przez micro16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    379

Ja bym oddał do elektryka alternator do sprawdzenia ewentualnie wysiada akumulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    50

Sprawdz miernikiem jakie jest napięcie ładowania, jesli słabo ładuje to oddaj go do naprawy, poco od razu kupować nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

dzis sprawdzilem napiecie i wychodzi ze altek jest w porzadku bo ładowanie jest na pozioie 14,3


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

To zostaje CI albo gdziej jakies zwarcie albo tak jak kolega Sznajdik pisze ze akumulator sie konczy, bardziej bym to drugie obstwawial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2673

I takie napięcie utrzymuje się w całym zakresie obrotów? Włącz halogeny wtedy sprawdzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

plusowy kabel miernika podłaczylem do kabla pradowego przy cewce rozrusznika a minus to wiadomo do masy.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Przy cewce łączy sie przewód od alternatora i z akumulatora. Jakieś problemy ze stykiem i ładowanie mierzone woltomierzem będzie ok, a prąd do akumulatora nie dotrze w potrzebnej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

Panowie mój alternator jest już na skraju wytrzymałości i zastanawiam się czy od samochodu mogłbym zastosować inny alternator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Co oznacza na skraju wytrzymałośći ? Za słaby czy kończy się już. Podstawa to zrób pomiary ładowania. Jeśli nawet się kończy to lepiej zrobić regeneracje koszty podobne do używanego alternatora i mniej kombinacji z montażem i niewiadomo co siedzi w tym używanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

zatarło sie łożysko i wytarł sie wałek w tym miejscu, Założyłem na blaszke ale to jest na krótką mete a poza tym koncza sie szczotki a nigdzie nie moge dostać nowych bo sa wbudowane w regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radek5013
      witam potrzebuje schemat układu hamulcowego do przyczep. A mianowicie z lewej strony pod kabiną( tam gdzie są elektrozawory) jest też taka tzw kostka którą jest odpowiedzialna za sterowanie układem hamulcowym od przyczep. potrzebuje ten rysunek ponieważ muszę uszczelnić tą kostkę.
    • Przez dereniek
      witam hej, po splanowaniu głowicy i wymiany uszczelki napierdziela mi olej z odmy a wczesniej tego. nie było wszystko złożone książkowo
    • Przez kamil800
      Witam
      Padla mi pompa hydrauliczna (na zimnym hydraulika slabo dziala a na cieplym nie dziala juz prawie w ogole) zalozylem nowa pompe, filtr i nowy olej. Teraz wszystko dziala lecz dosc wolno. Znaczy podnosnik dziala nawet jako tako ale kierownica w miejscu zeby skrecic to trzeba z 10s pokrecic aby skrecic do konca. Cisnienie pompa daje dobre bo gdy podnosnik dojdzie do konca i recznie mu jeszcze przytrzymam podnoszenie to silnik przygasa a przewody az puchnal i tak samo jak uzyje hydrauliki zewnetrznej. Lecz nie ma tego objawu przy skrecaniu kierownica. Nawet jak dojdzie do konca to nie dusi silnika. 
      Obstawiam ze jest jakis zawor ktory rozdziela olej na kierownice/podnosnik? Moze sie przycial i nie daje "pelnej mocy" na orbitrol? Gdzie cos takiego szukac? Lub ktos ma inny pomysl? 
    • Przez dawid1983
      Witam podczas obrobki  pola podczas kultywacji dojechalem na koniec pola na zajacu i w pewnym mommencie zdusilo go i wylaczyl mi sie ,podczas odpalenia puszczajac sprzeglo zdusilo go jakby  byla zaklwszczona co moze byc przyczyna
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj