Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
koralgol18

alternator do massey ferguson

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
koralgol18    0

Witam użytkowników i zarazem mam, do nich pytanie czy wiecie może od jakiego samochody pasuje alternator do massey ferguson 3080 bo mój sie rozwalił . mam też drugi problem świeci mi światełko ładowania na pulpicie i trybik co one oznaczają . z góry dziękuję za udzielona mi pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koralgol18    0

dzięki za ten opis kontrolek

a czy wie ktoś może dlaczego mi się zaświeca ten trybik na pulpicie kiedy włączam przy moim massey pół bieg ( massey ferguson 3080 elektronik z jednym półbiegiem)

i jak wie ktoś gdzie dostane ten alternator do mf 3080

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MFJD    1

Mam na zbyciu używany alternator valeo tylko szczotki trzeba wymienić został zdemontowany z MF 3050 koło pasowe na 2 paski za 400zł może oddam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koralgol18    0

wiesz co zawiozłem do elektryka ten alternator i stwierdził ze alternator chodzi jak nowy i prawdo podobnie kostka jest walnięta czyli (kiedy jest rozgrzany silnik to się nagrzewa kostka któta podłączam do alternatora i ona robi się luźna i wtedy zaczyna mi świrować ta kontrolka od ładowania )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Witam! Panowie mam problem z ładowaniem alternatora poniewaz jak załaduje akumulator to ciagnik pali idealnie ale gdy bede nim jezdzil to za jakis czaspojawia sie problem z odpalaniem bo akumulator słabo kręci. I tu moje pytanie jak naprawić alternator żeby lepiej ładował ? Ewentualnie od jakiego samochodu bedzie pasował lub przy lekkim przerobieniu instalacji bedzie pasował ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

A patrzyles wgl jakie ladowanie alternator daje?? moze nie w nim przyczyna jest, byc moze gdzies jakies przebicie i dlatego sie tak robi. Po za tym nie lepiej jest oddac jak sie okaze winny alternator to regeneracji niz kombinowac z instalacja i innym alternatorem??

Edytowano przez micro16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Sprawdz miernikiem jakie jest napięcie ładowania, jesli słabo ładuje to oddaj go do naprawy, poco od razu kupować nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

dzis sprawdzilem napiecie i wychodzi ze altek jest w porzadku bo ładowanie jest na pozioie 14,3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

To zostaje CI albo gdziej jakies zwarcie albo tak jak kolega Sznajdik pisze ze akumulator sie konczy, bardziej bym to drugie obstwawial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    228

I takie napięcie utrzymuje się w całym zakresie obrotów? Włącz halogeny wtedy sprawdzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

plusowy kabel miernika podłaczylem do kabla pradowego przy cewce rozrusznika a minus to wiadomo do masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Przy cewce łączy sie przewód od alternatora i z akumulatora. Jakieś problemy ze stykiem i ładowanie mierzone woltomierzem będzie ok, a prąd do akumulatora nie dotrze w potrzebnej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

Panowie mój alternator jest już na skraju wytrzymałości i zastanawiam się czy od samochodu mogłbym zastosować inny alternator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Co oznacza na skraju wytrzymałośći ? Za słaby czy kończy się już. Podstawa to zrób pomiary ładowania. Jeśli nawet się kończy to lepiej zrobić regeneracje koszty podobne do używanego alternatora i mniej kombinacji z montażem i niewiadomo co siedzi w tym używanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michasko    1

zatarło sie łożysko i wytarł sie wałek w tym miejscu, Założyłem na blaszke ale to jest na krótką mete a poza tym koncza sie szczotki a nigdzie nie moge dostać nowych bo sa wbudowane w regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
×