Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkręciłem wylot i z pierwszej głowicy woda poszła odkręciłem i uszczelka przedmuchana głębiej się na razie nie przyglądałem.Ale z drugiej tez zauważyłem ze idzie woda możliwe żeby 2 uszczelki wywaliło ???

Opublikowano

Oky.


Ale czemu przegrzało silnik ?? Dodaje ze mam termostat wstawiony i chłodnice prawie ze nową ma 5 lat. Kosze nią kukurydze na kiszonke i temperatury nie łapie chodź jest dosyć ciepło na dworze, a tu przy 15 stopniach złapało i przegrzało.Obstawiam termostat.

Opublikowano

A możliwe ze przez układ zasysający powietrza mogła się woda dostać z jednej do drugiej głowicy?? Bo odkręciłem drugą i uszczelka w całości a wody więcej jak na tej przedmuchanej głowicy. omg ide rozkręcać dalej

Opublikowano

No dobrze ale skąd na reszcie garów woda, zalałem go na noc wodą bo głowice już przykręciłem, dzisiaj rano obróciłem rozrusznikiem bez wtrysków na razie sucho jest. Odkręcać misę i czyścic ją z tej wody czy nie ?

Opublikowano

Witam koledzy. Być może wcześniej już coś było na ten temat ale sami wiecie, że na roli to nie ma czasu na zabawy w internetu więc może ktoś na szybko da rade.

Przy orce moim c355 zabrakło wody w chłodnicy. Ciągnik zgasł i tyle. Po sprawdzeniu, dolalem wody  i jazda odnowa.  Miałem kawał do zaorania więc nie wiem czy woda wyparowała podczas borki czy pochłoną ją silnik jakoś? W każdym razie teraz mam odruch sprawdzania poziomu wody za każdym razem jak wyjdę z ciągnika i wożenia wody w bańce co mnie wkurza :/

Jak mogła być przyczyna jednorazowego użytku wody w chłodnicy i czy to poważna sprawa? Jak nie to w zimie to zrobię

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

To była jednorazowa dolewka czy dolewasz regularnie? Ile dolałeś? Jeśli silnik stanął to pewnie tłoki spuchły od temperatury i ciągnik się zatrzymał. Przyczyn może być parę, od popuszczonego kranika do uszczelki pod głowicą.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Jednorazowa awaria. Później już tylko sprawdzałem poziom wody ale raczej nigdy nie trzeba było dolewać. Mogła np wyparować przez korek? Zwłaszcza że musiałem dolać z 7 litrów wody. Jak uszczelka głowicy to pewnie regularnie by tej wody ubywało a tu nic.

Opublikowano

Przecież z boku gdzie jest korek chłodnicy jest ujście przelewu.Zagotowalo wode podnioslo się ciśnienie i podniósł sie poziom wody przez bulbutanie,nadmiar wyszedł a gdy ostygł poziom się unormował.Po takiej akcji moze wiecej dymić a to oleju brać zależy ile go złapało.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v