Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pęknięcia nie pomaga raczej nic co do chłodnicy to to wymontować i spróbować puścić  powietrze ,bedziesz widział czy jest drożna ,co do odkamieniaczy nie wiem jakiego użyc i w jaki sposób ,nigdy nie miałem z tym problemu .

Opublikowano

Gdyby była chłodnica nie drożna to by się woda gotowała a nie wyrzucało przy wysokich obrotach musi być jakaś nieszczelność i kompresja przedostaje się do wody a przyczyny mogą być różne pęknięty blok,głowica,uszczelka 

Opublikowano

Nie nazwał bym takiego mechanikiem  B) .

Mimo że w termostacie od bizona jest otworek powiększyłem go do 4mm i dokończyłem sezon a na oryginalnym otworku wyrzucał przez chłodnice wodę a jak zrobiłem otwór większy spaliny odchodziły przez otworek termostatu.Po sezonie wymiana głowicy i po problemie.

Opublikowano

Głowica lub tuleja Dolewałeś zimny płyn na gorący silnik . Jak wyrzuci nadniar wody wprowadz silnik na obroty i podejrzyj czy nie dmucha w chłodnic3 . Jeśli nie to sprawdz termostat czy otwiera Bo jak się zacina są podobne efekty

Opublikowano

Witam panowie a ja mam taki problem trochę mi się przegrzał silnik i przystanąłem chodził na wolnych obrotach, ale temperatura nie chciała spaść, para szła przez korek od chłodnicy, zgasiłem postał z godzinę odpalam a tu bach woda z komina i nierówno zapalał,  z chłodnicy śmierdzi spalinami i tak jakby cały czas para się unosiła wody jeszcze nie uzupełniałem jutro to zrobię jak ciągnik ostygnie, obstawiam uszczelkę pod głowicą albo głowice pękniętą, oleju jak zauważyłem nie przybyło jutro będzie to dokładniej sprawdzone.Mowa o c 360.

Opublikowano (edytowane)

Wywaliło uszczelkę pod głowicą.Waliła para z chłodnicy z kompresją  a temperatura nie spadła a powinna.Na uszczelce będzie widać w którym miejscu a jak nie ma śladu to tuleja pękła ale to by już od jakiegoś czasu pompowała kompresje do chłodnicy.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Dzisiaj dolałem wody i już nie ubyło bo zapewne nie miało gdzie.Ale ciągnika nie odpalałem bo bałem się żeby korbowodów nie pokrzywić bo jak wiadomo ciecz jest nieściśliwa. Kręciłem prętem o koło zamachowe i w chłodnicy woda bulgota.Podejrzewam ze woda dostała się na tłok bo nie mogłem w jednym miejscu przełamać silnika. Teraz chyba odkręcę wylot albo kolektor od układu chłodzenia i sprawdzę z której to głowicy. Wcześniej był spokój nic sie nie działo także tuleja morze odpada, okażę się jak rozbiorę silnik.Oleju jak na razie nie przybyło. Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v